Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Februari 2011

BERKASEH LAH KAMU SEBELUM DI TINGGALKAN




SELAMAT BERCINTAN CITAN



nota:
naikalah keretapi
dijamin tidak ada gangguan

tidak perlu paspot
tidak perlu songkok tinggi

tapi jangan lupa
membawa kondom
kah kah kah





UNTUK SELESA DAN SELAMAT TAK ADA KACAU KACAU




18 ulasan:

KTM Valentine Day ROCK! berkata...

Kah kah kah kah....Adoi! Nampaknya Nasruddin, PAS dan JAKIM kena haramkan KTM la pulak!

Kah kah kah

mamat sangap cinta berkata...

RM100 satu pasangan? Biar betol? Ini lagi murah daripada sewa bilik hotel concorde kat jalan sultan ismail! Biar betol?

Kondom KTM sediakan tak?

Tanpa Nama berkata...

KTM memang mantol !!! Betol-betol pro anak muda. Tak macam Nasrudin, PAS dan JAKIM. Tua, skema, poyo.

KTM kool !!!

C++ berkata...

Bhai TT,

Walaupun gua bukan Megat Komeng... tapi gua nak komeng gak....

Hahahaha... anti klimaks betul la.... hahahaha... nih mesti tak lama lagi ader roadblock untuk keretapi plak nih.... mat pau nak ngepau... mesti pasang kon tepi landasan keretapi... baru la boleh pau....

Alam berkata...

Isk isk isk...ada juga promosi macam ini..macam chow kit je

Ngok-Ngek-Ngok berkata...

Senang kerja Pak Lebai PAS ngan JAKIM nak gi tangkap budak-budak Melayu yang sambut Valentine.

Jadual pon siap dah ada. 9.25 pagi KLSentral ke Ipoh. 1.45 tghari Ipoh KLSentral.

Apa lagi Nasrudin, PAS, JAKIM, Pak Lebai, Pak Haji - Gi la tangkap! Gi la berdakwah!

Tak yah nak merangkak tertonggeng-tonggeng mengendap.

Dan kepada mereka yang dok mengutuk TT pasal isu Valentine ni, korang gi la buat laporan kat pak lebai, pak haji PAS dan JAKIM.

Tak pon korang sendiri naik koc retro cinta dan gi berdakwah kat budak-budak tu. Bukan mahal pon. RM100 je berbanding dengan berjuta pahala yang Tuhan akan bagi kat korang nanti.

Tempat, tarikh dan masa semua dah siap ada.

Pergi la wei polis-polis moral, pak lebai, pak haji, Nasrudin, Pas, Jakim !

Sangap Yang Berlurah berkata...

Bro TT,

Saper awek sebelah mamat songkok tinggi tuh? Lurah baek punyer! Kasi la nombo sket!

Untung jadi timbala presiden perkasam ni. Songkok tinggi dapat, awek lurah dalam pon dapat!

Kah Kah kah

Tanpa Nama berkata...

Nmpknya gaya stail zina ala PaSIAL dah menulur kepada promosi..
MMg bagus adun selingsing promosi zina dlm KOC,salahudin zina dlm htel puduraya dan mat sabu zina dlm bilik 122.
Mmg mantop penangan pasIAL bile menjuburi bini org..
X lama lagi bolh dipromosikan jelly brand KY dan suar dlm denim..
Itu kegemaran Bang Nuar dgn tukar tiub..
makin lama makin pening si tantawi nak tarbiah depa..

Kah..kah..kah..

sheikhalfarisi berkata...

salam, inilah tanda2 akhir zaman,ust. imam,lebai yg mencegah kemungkaran d tertawakan, d perkecikkan. berzina tu haram,x kira pakai atau x pakai kondom tanpa ada akad nikah yg sah ia adalah haram. x kira yg berzina tu anak muda atau anak tua, dlm keretapi, dlm kereta, dlm semak, dlm longkang, dlm kereta lembu dll adalah haram n berdosa besar.

jika teringin sangat nak berancok, jumpalah ibubapa n bernikahlah dgn cara halal. kan mudah sunnah rasul tuu dpt pahala.

kalau x tau juga pi belajar ugama d masjid/surau dengar kuliah,baru hati kita bersih,ibu yg mengandung pun sejuk perutnya.wallahualambissawab

Tanpa Nama berkata...

Ni ke pejuang anak muda? Tipu Melayu jugak le ni...nak bagi jahanam anak muda melayu....tak guna punya tukartiub SIAL PUNYA ORANG..

Tanpa Nama berkata...

alam...

betul kata membe aku
kalau nak cucuk
jumpa mak bapak, kawin dulu
nak cucuk 12 kali mlm ni tak sapa kacau
nak cucuk kat rumah selamat
nak cucuk kat hotel selamat

yang belum kawin tu
jangan buat hal
sendiri mau ingat
pak chu cheng sudahla...

Tanpa Nama berkata...

ANJING 17:37 BOLEH BLAH. DI LARANG MENYALAK KAT SINI. INGAT SIKIT DOSA & PAHALA, JANGAN PASAL RM KAU PEGI BAKAR JAMBATAN AKHIRAT KAU. BAWA BERTAUBAT LA WOI....

Tanpa Nama berkata...

apa punya bangang komen kat sini.kalu ya pun pak2 lebai tu nak mencegah maksiat.apa yg hangpa buat ..asyik nak kutuk jaa..awat ilmu di dada dah cukup nak menjawap kat sana?..apa raa..

Tanpa Nama berkata...

anon 17:37,

astargfirullah..

bawak mngucap sdare....jgn nak hina2 org yg nak mencegah kemungkaran..

insaflaa...jgn makan banyak sgt duit haram...tu la padahnye....

Tanpa Nama berkata...

Bila menyentuh soal hukum dan Agama Islam tolong ingat jika kamu Muslim,apabila nak hampir kepada kematian barulah nak ingat pak lebai,pak imam nak baca yasin,Ngok ngek kamu kena ingat bukan keluarga kamu atau sahabat juga taulan yg makin hampir kepada kamu, perkara yg pasti makin hampir kpd kamu adalah kematian, hari ini boleh kamu ketawa terbahak-bahak sepuasnya pasti nanti kamu menangis dan menyesal tanpa kesudahanya bila tuhan tarik nikmat yg ada pada kamu..itupun jika jika kamu percaya adanya tuhan...jika orang yg percaya adanya tuhan tak akan sanggup memperlekehkan segelintir Muslim yg sanggup utk mencegah kemungkaran...Semoga tuhan membuka pintu hati ngok ngek....

Ahmad Chin berkata...

anakmudadiary.blogspot.com

tulisan saya mengenai valentines day.

llove love love

Tanpa Nama berkata...

kalau dah otak umno...

orang nak cegah mungkar pun dia tak suka
orang lain nak cegah mungkar dia pulak susah hari
orang lain nak cegah mungkar dia pulak yang menentang

salah ker kalau pas, jakim, nasruddin nak cerah mungkar?

bodoh punya bahalol ngok ngek ngok!

Tanpa Nama berkata...

ngok-ngek-ngok budak bodoh