Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Februari 2011

BERITA UNTUK SATU MALAYA




REBUT SAMPAI REPUT



nota:
tak kan melayu hilang kerusi
banyak kerusi di johore adalah
milik melayu - bila lagi orang
johor nak tunjuk garang !!!
kah kah kah



HENTI TUNTUT KERUSI PILIHAN RAYA :KOH- mstar

Koh Tsu Koon meminta semua pihak berhenti membuat tuntutan terbuka berhubung peruntukan kerusi pilihan raya kerana ia akan menghalang semangat kerjasama di kalangan parti komponen dalam Barisan Nasional (BN).

"Saya tidak setuju kalau tuntutan seperti ini dibuat secara terbuka sebab kalau setiap parti komponen secara terbuka menuntut kerusi itu dan ini, maka akan timbul kekecohan.

"Kalau ada hasrat yang ingin disuarakan, mereka boleh suarakan dan gunakanlah saluran dalaman yang ada, tetapi kalau dibuat secara terbuka ia adalah tidak tepat dan tidak patut berlaku sedemikian," katanya kepada pemberita pada majlis Rumah Terbuka Tahun Baru Cina anjuran Gerakan Bahagian Batu di sini, Ahad.

Beliau diminta mengulas mengenai kenyataan Ketua Umno Bahagian Kepong Datuk Rizuan Hamid baru-baru ini yang meminta peruntukan kerusi Parlimen Kepong yang selama ini ditandingi Gerakan diberi kepada MCA pada pilihan raya umum akan datang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...INI BERITA BAIK UNTUK RAKYAT MALAYSIA... kah kah kah..

kah kah kah...GEROMBOLAN DENGAN CUKONG BEREBUT KERUSI... kah kah kah..

kah kah kah.... CUKONG DENGAN CUKONG PUN MULA BEREBUT... kah kah kah..

kah kah kah... INI BAIK... INI LAH YANG KITA MAHU... kah kah kah...

kah kah kah... TERUSKAN LAGI....kah kah kah..

kah kah kah... TAK KAN MELAYU HILANG KERUSI.... kah kah kah

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yeesss...
Mereka sangat pandai, tak boleh buat tuntutan secara terbuka...
buat secara senyap2....
Lepas satu satu kerusi melayu hilang... bagi pada chukong dan eee...
depan melayu cakap ketuanan melayu...
tapi dibelakang tabit secara senyap senyap lepas sehelai2 di tanggal kain.. yang tinggal pada melayu hanya cawat kote....

cicit ngah layor berkata...

Aper masalahnyer Dato Reduan ni dgn Kepong?Daan aper plak masalah dier dgn Gerakan.Bukan ker dier ketuanan melayu...mintak ler bangku Kepong tu untuk ditandingi dek parti dier.Senang2 jer nyughoh MCA bertanding diKepong tu.Gamaknyer parti dier tak bulih bertanding disitu sbb takut kener kepong...susah nak keluor.Hangin betoi Sukun dibuatnyer.