Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Februari 2011

SALUT UNTUK MESIR





SALUT UNTUK ANAK MUDA



nota:
perjuangan masih belum selesai
tuntutan banyak yang belum termakbul
perjalanan masih jauh lagi
tentera bukan demokrasi
tentera bukan pentabir
tentera untuk melawan israel

NOTA PENTING:

demo jumaat 18 haribulan ini telah
dibatalkan oleh penganjur
ini kerana perubahan suasana politik di mesir
pihazk penganjur meminta semua terus megikuti
perkembangan yang berlaku

NOTA:
forum dan perbincanga tentang politik mesir
dan timur tengah akan diadakan tidak lama lagi
sila ikuti iklan iklan dan pengumuan dalam tukar tiub



TANDA SETIAKAWAN BERSAMA RAKYAT MESIR








5 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kasihan ,..sudah ada 63 aneh aneh , tambi tambi dan saudara mara yang tiada kaitan dengan Obama ,Gandhi, Lincoln, Malcolm X , Mandela dan Zambry hitam dari Perak sudah ditangkap Pak polis.

Tanpa Nama berkata...

mcm madey je rupa tu

bigfish berkata...

Bangga sungguh kawan dengan semangat membara rakyat mesir yg berani membuat perubahan dengan memilih jalanraya setelah segala saluran tertutup oleh regim mubarak.

dengar2 algeria ngan yemen pun dalam proses mengikut jejak yang sama. baguslah mcm tu, mesti mahafiraun di negara2 yg terasa amalkan kuku besi dh kecut telur

opisboi berkata...

habislah PR kena siasat olih GABUNGAN PENTERNAK & PEMBEKAL BABI SELANGOR(GAPS) kerana kemewahan yg luar biasa adun PR..satu lagi agenda lawak bodoh daripada GAPS(lu worang bela babi lagi baik untung busat wo!)@pun lu worang masuk pertandingan raja lawak gerenti menang..wa sakit prut sampai cirit birit baca cerita lu worang dalam sinar ari ini msS2.ayuh GAPS & GST teruskan usaha murni kau worang nak bela umngok..

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..macai2 pasIAL bangga kononya apa yg terjadi dimesir dan yemen..
Tapi ada pelajar pasIAL dok sana menangis takot kena tembak..!!teriak2 nak balik sini...minta mak bapak angkut balik..
cakap berkobar2 macm daPIG pasal demokrasi..tapi bila kena btg idung sendiri kecut nak mampus..
Dudukla kat sana demo sekali dgn org mesir...ni x cabut lari kat Malaysia....
Pastu buat demo kata Malaysia sbb apa sbb x kena tembak..kalo kena tembak lagi bagus..cepat mati masuk syorga pok NIk..
Ko tukar tiub bila nak bakar diri mcm kat tunisia tue??..ko xnak mulakan dulu ke??..aku gerenti ramai macai2 ko akan ikut ko demo...kah..kah..kah..kah..

dahlah....pengecut...telor lanjut..

ciittt bodoh.