Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Februari 2011

BIK MAMA REKRUT ALLAH




NAK SERAH KES APA



nota:
tak payah serah serah
kes ini sudah jadi kes
polis di paris - tunggu
dan lihat



ROSMAH TAK MAHU LAWAN SERAH PADA ALLAH -mkini

Rosmah Mansor yang jarang kelihatan pada kempen pilihan raya kecil, hari ini turun padang di DUN Kerdau.

Sambil merayu penduduk setempat memberikan undi pada calon BN Syed Ibrahim Syed Ahmad, Rosmah mengingatkan pengundi supaya menolak "dakyah" dan "fitnah" Pakatan Rakyat.

"Jangan dengar dakyah pembangkang. Pembangkang ini cuma sedap mengata saja. Alhamdulillah.

"Saya tak mahu lawan. Saya serah pada Allah sahaja," katanya dalam majlis ramah mesra di Felda Jengka 25 - antara kubu kuat BN di Kerdau

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH"
KAH KAH KAH


woit...BERSERAH PADA ALLAH... kah kah kah...

kah kah kah...BENDA APA MAK JANDA INI CAKAP... kah kah kah...

kah kah kah... MAK JANDA TIGA SERANGKAI INI DAH JADI USTAZAH... kah kah kah...

nota:
sesiapa yang sangsi
keatas apa yang mak janda
ini cakap sila rujuk kepada ayat dam surah surah ini:

wa katibun min badaki
wal enkuntum tak tiduuun
keranatun wal rembat tun
wal padang run tudm al kebasi

- ayat dua surah al-rembat -


ini satu lagi ayat untuk bukti:

wal jandarooon wal gemoktun
ya badak badon
ya gila harata karon
ya badaroon wal gilaron
jadikon first ladi hoon
wat tikun wat tiporoon

- ayat 15 surah al-badak -


nota:
bila bik mama rekrut allah
banyak imam hilang kerja
kah kah kah

17 ulasan:

Alam berkata...

Bosan dan menyampah tengok bik mama..suka enter frame..hahaha

mosabit berkata...

fad dhol..fad dhol..

isteri imam besar...

suami ustazah....

ini golongan ularmamak.......

wal fadang fasir...tumpuk tumpuk taik untaaa...wal sembahi alkamal altartuuuk.....wal la'natullah....

innalillahhhhhh......

MonkeyShooter berkata...

As Salam Bro TT. Surah Roswah Ayat ke-5 tu begitu sedap didengar dan diamati. Tak pernah Bini PM kat Malaysia sebelum ini berkempen dalam pilihanraya umum atau kecil. Tahniah! Mak Badak dah mula naik ke daratan dari berendam. Maklumlah Mak Badak UMNO yang lain belum puas lagi berendam dan dah dimandulkan oleh Mak Badak seekor ini. Sukalah nanti Mak Cik Felda tengok Mak Badak ni akan mencurahkan segala janji-janji manisnya. Kepada muda-mudi yang masih ada akal dan berdarah Islam, tolonglah sikit beri penerangan kepada mak bapak kamu yang masih dikongkong mindanya oleh UMNO. Sesungguhnya kebathilan tidak akan kekal lama melainkan kebenaran juga yang akan mengatasinya. Tetapi sebelum kemenangan tiba, negara ini terlebih dahulu akan digadai oleh UMNO, jika beginilah metaliti kamu semua yang suka ditipu dan takut sangat untuk berubah sekarang.

Tanpa Nama berkata...

berair mato den baco surah yg ekou turunkan... berair sobab lawak siot kakakak hahahah......... guling2 gua baca.... ciloka mulo2 den ingat ayat dr quran 2x baca ayat mcm dr qorun hahahah.........

Tanpa Nama berkata...

Mashaallah Ya Rosmah sejak balik shopping dari Dubai sudah berubah.
Jumpa orang kampong nak merayu undi serah kepada Allah tapi kalau merembat duit dan harta rakayat tak ingat pun Allah.
Bertuah lah kau Najib dapat suami begini.....

Bigfish berkata...

Bik mama ni menyibuk je nak cari glamer masa PRK. Bila masa pualk orang mengumpat pasal dia, perasan la pulok

gua berkata...

kahkahkah

woit TT..ni surah dlm kitab maner?penat gua cari xjumper2 pon..kitab rosmah ker?
tp ayat2 yg ko bg sume xmendatangkan keinsafan..cume memberikan kahkahkah jek pd gua..mcm sial aku xleh brenti ketawa..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Blog TT x dpt nak buka mcm biasa...
search kat lebai google kuar tukartiub.org????

abunuha berkata...

Salam Bro,
Nampaknya lebai google dah tak letak tukartiub.blogspot sebagai pilihan utama. Berpeluh cari! Dia letak tukartiub.org pulak sebagai 1st rank dia(ni pulak datang dari mana?-imitation product kut). Ni mesti gerombolan dah report sama lebai google. Mujur gua sempat bookmark alamat tukartiub yang asalni. Patutle sunyi je sekarang! -Z-

Saiful berkata...

bik mama dah melotop..he222..pasai mata dia sepet..hidung dia senget..cakap ..lentok2 ..sana ..sini..ckp berterabur..cam na la pak arab leh jemput dia...
senot tt,tukar ke dot com ..ada cubaan ni..menhapuskan tt ni..

Tanpa Nama berkata...

betul katanya itu
hanya Allah yg tau kenapa dia masih tak nak pakai tudung

Allah maha besar
dia belum terbuka hati nak bertudung
atau mungkin tak terbuka langsung

ikut fatwa astora jabat kot
orang siam nun!

tak apa lah
ikut suka dia

apa apa pun ok berkata...

gua dah cakap dari dulu lagi ini namanya ustazah al-badakiah-cambabi kahhh kahhh kahhh
ini minah dah la lemak satu badan, perangai cam gampang kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

aku hanya mampu bercakap
pergi lancowwww la bik mama

Tanpa Nama berkata...

nak cari dengan senang tukar tiub

masuk TRANUNGKITE V11...

cepat dan selamat

kat tepi ada tukar tiub.. top 10

klik je dah masuk...

Malaysiaku Ingin Brubah berkata...

lawak btol la ko tt... apa2 hal pon aku ambik masuk dalam blog aku ok bro.....

Tanpa Nama berkata...

TT jangan suka sangat wat gura nama2 surah tu..wat contoh lain lah..riso jadi ikutan yang cetek ilmu agama..TT xpelah,ilmu agama tinggi..musuh islam akan cari kelemahan islam..secara terang mahupun trsembunyi..

-peminat TT-

Tanpa Nama berkata...

pandai plak sebut allah,pakai tudung pun x tau,masuk masjid jambul terkeluar,islam apa mcm tu..puihhhhh!