Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Februari 2011

PADAM LAH WAHAI PARA YB - BERKORBANLAH !!!



WAHAI YB BERKORBANLAH!!!



nota:
demi pembangunan
demi jalan diturap
demi dapat komputer bimbit
demi dapat biasiswa
demi untuk semua warga kawasan
lakukanlah dengan segera wahai yb!

padamlah
padamlah
padamlah
kah kah kah



PENDUDUK TEGUR MB BAGI BIASISWA MACAM ANGPAU
–harakah daily

Seorang penduduk kampung melahirkan rasa hairan bagaimana wang biasiswa yang sepatutnya dipohon mengikut prosedur tertentu, boleh diagihkan seperti angpau oleh Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakub kepada penduduk dalam Dewan Undangan Negeri (Dun) Kerdau.

Abdul Aziz Ismail, 55, dari Desa Baru Purun dekat sini berkata, majlis penyampaian berkenaan diadakan di Sekolah Kebangsaan Teluk Sentang kelmarin melibatkan pelajar-pelajar dalam daripada Dun berkenaan.

Tambahnya, wang bernilai RM250 yang dikatakan biasiswa Yayasan Pahang itu diberi dalam sampul surat bersama borang dan baki RM250 lagi akan dibayar beberapa bulan lagi.

“Orang kampung jadi pelik bila MB agih duit biasiswa macam bagi ang pau sebab selama ini penduduk nak minta bantuan tersebut bukan main ketat lagi prosedurnya.


NAJIB LULUS RM10 JUTA BAGI PEMBANGUNAN KERDAU -
mkini

Najib Razak mengumumkan peruntukan hampir RM10 juta bagi projek pembangunan rakyat di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau, di Temereloh.

Projek berkenaan ialah menaiktaraf pam di loji air Batu Sawar dan mengganti paip dari Rumpun Makmur ke Kampung Kerai yang bernilai RM9.25 juta.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Kah kah kah… YAN AMPOOOOONN…. Kah kah kah…

Kah kah kah….TOLONG LAAA….PADAM LAAA WAHAI YB…kah kah kah..

Kah kah kah…KORBANKAN LAH….MINUMLAH RACUN TIKUS…kak kah kah…

Nota:
betul tak bujet akan datang
mencurah curah apabila berlaku
pilhnaraya kecil

betul tak inilah tanda pengorbanan
dari yb kerdau kepada pengundi pengundi
yang lain

kalau mat mongol padam bayangkan
betapa banyaknya dana yang akan
masuk ke pekan kah kah kah

kalau malikul padam pagoh akan kecewa
kerana mat mongol senang hati tak
ada sembab buat konspirasi kah kah kah

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maka bermula lah lagi lakonan bodoh untuk memperbodohkan rakyat dan yg paling bodoh ialah rakyat yg percaya akan lakonan bodoh yg sama sekian lama..tak lama lg adalah katak2 akan melompat..

Tanpa Nama berkata...

Fuuuuuuuhhh!!Padamlah....padamlah segala penyangak dan penyamun.....padamlah segala cucu cicit Qarun......padamlah segala pengutip saman ekor....padamlah segala syarikat perompak yg berlindung dengan nama insurans.....padamlah senarai nama yg ada dalam teori "rahman".....dan padamlah situkang2 bodek dan ampu.....

Tanpa Nama berkata...

Padamlah YB
demi rakyat di kawasanmu

Padamlah YB
kerana rakyat akan bergumbira
Padamlah!

Tanpa Nama berkata...

SABARLAH TT,

SELEPAS INI AKAN PADAM

1. NUAR BRAHIM
2. AZMIN ALI
3. LIM KIT SIANG
4. LIM GUAN ENG
5. ENGKAU
6. AKU

KITA HAMBA TUHAN. SATU MASA PASTI PADAM. PASTI!

Tanpa Nama berkata...

rasuah semakin terbuka dan menggila

lu tolong gua, gua tolong lu
-al ketam

i help you, you help me
-bijan

kalau pakatan menang, bantuan tak dapek sampai
-al ketam

gua bole bantu PR tampal "korek p"
-mat lucah

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Demi pembangunan gua memang setuju kalau YB2 padam silih berganti.
Tapi yang padam tu janganlah yang kecik2 aje yang bosar2 juga harus turut sama.
Barulah lebih bosar pembangunan dapat dilaksanakan.
Sebagai contoh bapak2 menteri.
Jangan marah TT kerana apa yang dikatakannya 100% betul.
UMNO-BN yang mengajarnya cakap begitu.

bunbinban berkata...

Member aku nak kawin bulan 6 n nak sewa dewan Tun Razak Temerloh tapi x sbb mereka kata dewan mungkin nak di gunakan utk pilihanraya...jeng jeng jeng

hensemkah aku berkata...

kalau setakat nilai RM250 je..biasiswa kepala butu najib apa?!!
yang tu rasuah nak umpan undi makcik pakcik felda...sudah tu separuh lagi dibayar 'beberapa bulan kemudian' kah kah kah....bila la 'beberapa bulan' tu ah???? 6 bulan, 12 bulan, 240 bulan..

berenti la bodohkan melayu..
berenti la jadi melayu bodoh...
tapi kalau memang nak bodoh...tak dapeh la den nak nolong..kah kah kah

irwan berkata...

apakah ada sifnificant relationship between pernyataan dari Vincent Tan untuk memberikan separuh kekayaannya kepada charity..kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

KERAJAAN UMNO/BN adalah parti perasuah,dimasa pilihanraya baru na'keluar bantuan segera kepada kawasan pengudian dan SPRM butakah mata dengan cara Umno/Bn buat kerja ni.Persoalannya kenapa dimasa pilihanraya kecil atau besar baru na'beri bantuan kenapa masa yang panjang pemerintahan tidak berlaku bantuan tersebut.Memang tidak masuk akal,tidak boleh kita terima.SEPERTI PEMBERIAN HADIAH,UNTUK MAKSUD MENDAPAT SOKONGAN PENGUNDI.

rotitanpatelor berkata...

jangan lupa selepas solat, doakan biar wakil rakyat anda meninggal dunia, ketika itu kita akan lihat rahmat datang mencurah-mencurah tanpa dipohon.
Amalan ini boleh dimulakan di kampung-kampung miskin seperti jeli di kelantan dan pagoh di johor.

Tanpa Nama berkata...

Jangan marah.... itu duit mak bapak dia punya.

Aishah Abd Wahab berkata...

YB... yang berkorban.. hha hha hha

Tanpa Nama berkata...

Bro Sham, den setuju kalau banyak laie YB padam atau istilah bahaso kg dah GOLLLL..apo tidak eh kek Air Mawang Johol tuh tompek kg den jalan dah macam JERAWAT batu mcm org dah kono resdung,lopak jalannya dah nak jd macam kawah kek bulan, adusss tompek tuh adolah tompek kawasan kuek org DACING lamo...den yakin petuo YB copek padam nih memamg mujarap,sok gol luso dah dapek jalan tar baru hitam lagi berminyak...sok gol jd cam kerdau luso dapek biasiswa cam bg ang pau...sok gol Najib cakap tunggang terbalik..kojap kato Qardawi cam penganeh kojap kato jauhkan ciri cam penganeh, NAJIB TONGAH menganeh nih tabur janji jiko ado PRK, mintak jgn tak mintak tuh harto turun dari langit tuh...kikih jgn x kikih...lopeh tuh ekaulak kono kikih...last kito yg loponggg..