Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Februari 2011

GEROMBOLAN KUDA SIAPA?




INI KUDA CUKONG



nota:
gerombolan ialah kuda cukong
tak caya?

kalau tak caya kenapa bagi
lebai vincent buat lumba
kuda untuk judi tikam ekor
kah kah kah



PAS KUDA TUNGGANGAN PKR- berita hairan

PAS kini dilihat sudah semakin terdesak dan dijadikan kuda tunggangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) apabila melancarkan Buku Jingga peringkat kebangsaan di Markas Induk PAS Kerdau di sini, malam kelmarin.

Ahmad Zahid Hamidi, berkata manifesto dan janji yang diketengahkan dalam Buku Jingga itu adalah hasil perancangan PKR, dan ia kini digunakan PAS untuk berkempen dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau dan pilihan raya umum akan datang.

"Buku Jingga itu adalah program ekonomi dalam tempoh 100 hari pembangkang memerintah yang menjanjikan pelbagai perkara tidak realistik dan boleh menyebabkan negara bankrap dalam tempoh kurang tiga bulan jika dilaksanakan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..BIAR BETUL CAKAP INI... kah kah kah..

kah kah kah...MADEY KUTTY CAKAP PAS KUDA DAP... kah kah kah..

kah kah kah...MAT MONGOL SOKONG KUTTY KATA PAS DI KUDAKAN OLEH DAP.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA YANG BETUL INI?.... kah kah kah..

kah kah kah... INI PAS JADI KUDA PKR PULAK.... kah kah kah...'

kah kah kah...ADA BERAPA EKOR KUDA PAS ?... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU BANYAK INI MESTi KUDA LEBAI VINCENT UNTUK LUMBA KUDA..kah kah kah

nota:
gerombolan kalau tak kuda cukong
mesti jadi kuda bk mama
pasti berat hingga runtuh
kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

akhirkata...najib tunggangan wanita puaka..

mosabit berkata...

mat jahit ni giler ker apa?...,

cakap menyongsang arus...

bila kutik lanak dengan mat monggol kata pas ni jadi kuda dap...

ikut jer la...
yg ko pi kata lain buat apa???.....

ko jng la cari pasal...dah jemu jadi pengikut mat monggol ker????

kah kah kah kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

hebat sokmo pas nih!
banyak betul kuasa kuda dia,
mesti cecah 1000 lebih nih,
mesti kalah bugatti veyron nih,
apatah lagi keretalumba f1 1malaysia
yg jadi 1lagi projek kebanggaan kera UMNgOk-BoNgok!

Tanpa Nama berkata...

silap tu.. bukan kuda, tapi doggie.. PAS DOGGIE PKR, PAS DOGGIE DAP..
UMNOngok? BNajis?
hahahahahahahahaha

bro din penang

mata-lembu shah alam berkata...

fuck u tt,

janganlah kau busukkan nama DS Zahid - mamat ni kalu jumpa dengan tokoh Pas - ya akhi, ana enta macam badwi hilang unta. Kalau jumpa dengan orang PKR tersipu2 macam anak dara tua hilang dara. kalau berucap depan mat monggol, Zahid puji bik mama RM hingga slim.. fuck!!!

12 tahun dulu ketika gelombang reformasi, Zahid merupakan penyokong kuat DS Anwar , dia bersama anggota EXCO pemuda UMNO cukup lantang menentang Mahadey. Setelah Anwar ditahan, beliau turut ditahan dibawah ISA di Sabah.
Setelah Zahid dibebaskan, beliau telah membuat kenyataan di hadapan Mahadey kononnya Anwarlah yang merancang untuk menjatuhkan Mahadey. Zahid tahu dia diperangkap oleh Mahadey, tetapi dasar pengecut, dia tidak berani menyatakan tentangan terbukanya kepada Mahadey. Dia gagal melalui ujian ISA, orang lain setelah keluar ISA lebih bersemangat lawan kerajaan, tetapi Zahid bertambah pengecut, kata orang Jawa “kucur’.

Zahid 'budak baik'di Kolej Kelima UM sesi 1973/1974. tt, kau budak jahat

hoi tt, walaupun si zahid kawan lama kau yang pengecut ni, tapi dia boleh lempang mulut kau yang celupar tu.. fuck

apa apa pun ok berkata...

bik mama kalau jadi joki mmg kena kahhh kahhh kahhh
kaki pendek kahhh kahhh kahhh
tangan pendek kahhh kahhh kahhh
tengkok lagi pendek kahhh kahhh kahhh
tapi joki kuda besi la kahhh kahhh kahhh
x pun kuda batu kahhh kahhh kahhh
kuda padi mana boleh kahhh kahhh kahhh
kahhh kahhh kahhh