Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Februari 2011

EROTIKA DARI JALAN DUTA




SEMUA SUDAH LICIN TARAAAK BULU




nota:
ini terbaik
1998 ada tilam
kali ini ada bulu
kah kah kah







LIWAT 11: BULU, SELUAR DALAM, CADAR DIKEMUKAKAN
- mkini

Perbicaraan kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka menempuh saat genting hari ini apabila mahkamah mendengar keterangan daripada ketua unit jenayah berat Jabatan Kimia, Dr Seah Lay Hong.

Semalam, Seah hanya berada di kandang saksi selama beberapa minit sebelum perbicaraan ditangguhkan akibat gangguan bekalan elektrik di mahkamah.

Beberapa pendedahan memeranjatkan berlaku di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam, melibatkan borang pro-forma oleh doktor yang mengendalikan kes berkenaan.

Doktor berkenaan menyatakan dalam borang tersebut bahawa pengadu dalam kes ini – Mohd Saiful Bukhari Azlan – hanya terlibat dalam "cubaan liwat" dan "cubaan seks oral."

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


CIIIIIS…. PANCUT ATAS TILAM…. kah kah kah..

kah kah kah… MANA ADA KELAS…. kah kah kah..

kah kah kah… PANCUT ATAS PERUT….BARU ADA KELAS….. kah kah kah…

woit… BULU…BULU…BULU… kah kah kah…

kah kah kah…. NAK TAHU DIMANA SELALU DI TEMUI BULU…. kah kah kah..

kah kah kah…. KAT BIBIR SAIFOOOOL….. kah kah kah

nota:
seluar dalam cap ayam
seluar dalam cap clubman
seluar dalam cap hinge
seluar dalam versale kah kah kah


20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

naik bulu roma aku tengok gambar dalan blog lu ni...
tapi erotik jugak dari kes 1998..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bulu konek sapalah yang dicabut

Tanpa Nama berkata...

bro, cantik gambar. awat hang tak tunjuk lagi sikit bawah, punai aku dah mula nak melaras ni...kah kah kah kah

FATWA YUSOFF AL-QARDHAWI berkata...

Fatwa Mutakhir Dr Yusuf al-Qaradawi berhubung kes liwat terhadap DS Anwar Ibrahim :
"Sesiapa yang merancang dalam fitnah tersebut, sama ada secara langsung atau tidak langsung maka hukumnya adalah MUNAFIK,sesiapa yang membantu menyebarkan berita fitnah tersebut maka jatuh hukumnya sebagai FASIK"
Ya Allah Ya Tuhanku, peliharalah aku... dan keluargaku dari fitnah munafik dan fasik!!!

Begitulah bunyi fatwa daripada Dr Yusuf Al-Qaradawi berkenaan kes liwat DS Anwar Ibrahim yang sedang dalam perbicaraan pada masa ini. Terus terang saya katakan, saya tidak berminat untuk mengikuti perjalanan kisah ini atas beberapa perkara. Antaranya saya berpandangan bahawa kesudahan cerita ini sangat mudah untuk dijangkakan.

Daripada masa habis terbuang untuk kisah sensasi ini, rasanya lebih baik digunakan untuk perkara lain yang lebih berfaedah. Namun begitu, saya jugak tidak meninggalkanya terus tanpa ambil tahu apa yang sedang berjalan.

sambungan berkata...

Berdasarkan pemerhatian saya, yang menyebabkan saya tawar hati untuk mengikuti jalan cerita ini adalah antara lain seperti di bawah ini..,

1. Berdasarkan pengakuan Najib sendiri, Saiful menemui Najib pada 25 Jun 2008, tapi dia diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008. Jelas sekali, dah mengadu diliwat tapi kena liwat lagi keesokkan harinya.
2. Sebelum ini bapa saudara saiful pernah menceritakan kepada media betapa saiful tertekan sehingga hampir sahaja membunuh diri. Tapi walaupun sudah begitu tertekan, masih lagi datang untuk diliwat oleh Anwar. Bukankah sangat lucu?
3. Menurut Najib, saiful datang ke rumahnya dan najib rasa tangan saiful seram sejuk. Saiful dikatakan dalam ketakutan ketika berjumpa Najib, tetapi anda sudah sedia maklum Saiful bertemu Najib pada 25 Jun 2008 dan diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008 lagi sekali lagi kenyataan lucu oleh saiful.
4. Saiful berbohong di sidang media dengan mengatakan bahawa dia diliwat dengan paksa, tetapi kenyataan dia sendiri di mahkamah menjelaskan bahawa dia sendiri yang membuka seluar lalu bertuala. Langsung tiada sebarang unsur paksaan.
5. Saiful berpura-pura mengaku idolanya adalah Anwar Ibrahim sedangkan kawan-kawannya di UNITEN sedia maklum dia anti- Anwar semasa di Universiti.

sambungan berkata...

Salah satu persoalan yang sangat pelik ialah mengapa perbicaraan ini masih diteruskan sedangkan Laporan Perubatan dari Hospital Pusrawi jelas sekali mengesahkan bahawa Saiful Bukhari tidak pernah diliwat?

Sekiranya benar ada laporan Pusrawi seperti yang disiarkan Malaysia Today, walaupun terdapat air mani Anwar sekalipun di dubur Saiful, kejadian kerana ada kebarangkalian terdapat liwat masih lagi diragui. unsur khianat menggunakan sample air mani anwar pada kes liwat 1998 yang lalu untuk dilumur ke dubur Saiful. Sekiranya kesan tusukan pun tiada apa lagi nak cari kesan air mani betul tak? Apa kejadah Anwar nak pancutkan mani beliau di dubur Saiful tanpa melakukan tusukan? Kalau itu yang berlaku, maka ini bukan isu liwat, tetapi isu onani.

Namun begitu satu persoalan yang lebih penting ialah benarkah wujud laporan PUSRAWI yang disiarkan oleh Malaysia today? Atau Raja Petra sekadar buat cerita bohong?

Sebelum membuat laporan Polis pada 28 Jun 2008, Saiful telah ke Hospital Pusrawi untuk melakukan pemeriksaan. Dr Osman di dalam laporannya menulis bahawa tiada kesan tusukan "penetration" ke dalam dubur saiful untuk membuktikan dia pernah diliwat. Ramai yang mengatakan Laporan Pusrawi yang disiarkan oleh Raja Petra kamarudin di blognya adalah rekaan semata-mata dan sengaja diada-adakan untuk memancing sokongan rakyat kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sekiranya Laporan ini benar, jelas sekali inilah bukti yang kuat bahawa Saiful tidak pernah diliwat sekaligus bukti bahawa Anwar tidak bersalah. Namun begitu, adakah laporan ini benar ataupun sekadar fitnah?

Jawapannya, laporan ini terbukti benar dan bukanlah satu fitnah kerana Dr Osman sendiri di dalam satu sidang media telah mengakui bahawa salinan laporan yang disiarkan oleh Malaysia today itu adalah salinan Laporan yang benar ditulis oleh beliau (Dr Osman) sendiri.

Hmmmm.... ntah la... dunia dunia.... kita tunggu saja apa yang akan berlaku seterusnya...... apa kesudahan kisah ini

Tanpa Nama berkata...

bro fatwa yusof, ingat drama british tahun 1980an, The Sullivan, yang sampai beratus ratus episode. kes ni pun akan jadi yang sama, cuma tajuk dia ialah, "The Juburs"

Stupid University berkata...

Bulu oh bulu... inilah lifeline untuk BN bergantung! Jubur dah kantoi! Kah! Kah! Kah! Kah! Kalau bulu pun kantoi, mungkin lendir dalam Saifool jadi bahan bukti! Ahahaha! Saifool dah telan air mani! Kah! Kah! Kah! Kah!

Kucing Parsi berkata...

cuba korang komen gyni kat blog saiful, ada dia approve??
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

pesoalannya...

kalau dia dipaksa buat oral dan cuba melawan, kenapa dia tak guna kaedah mudah untuk mengelak? Kenapa tak gigit punai org tua itu hingga putus?
kalau putus bukankah lebih ramai lagi yang akan selamat
malah punai yang putus itu boleh dijadikan bahan bukti

kalau benarlah dia melawan,
orang tua itu sudah tidak berpunai lagi di saat ini

Tanpa Nama berkata...

53sx isham punyer..
still virgin, kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

sepol dulu repot tak adapun kena
isap butuh,la ni ada pulak..
bohong kau dah macam sial
dah naik meluat tgk muka KAU YANG DAH MACAM BINATANG.....

sepol kau ni betul2 binatangla
bukan manusia,benda yang tak ada
diadakan,tak cukup tambah..
pegi la kau naik haji 100x pun
ITAM KAN DAHI KAU SEHITAM-HITAM
tapi maruah kau lebih hina dari

BABI..

ingat.. balasan allah akan datang
fitnah lah lagi,lepas ni cakap pulaklubang pusat kau kena jolok
tetek kau kena ramas,

kau memang SIAL SESIALNYA
beguru la kau ngan manusia2 yang takut akan kehilangan kuasa,yang mengaku islam tapi kapir..akhir nya kau akan binasa

HIDUP NI BUKAN NAK MENONGKAT LANGIT

Tanpa Nama berkata...

TT...nak tanya sikit ‎"Berjalan dan Cubaan Berjalan" mana satu yang bergerak ke depan???

Tanpa Nama berkata...

sahabat,

i rasa maybe lepas nie mangkuk nie ckp dia kena main kat lubang pusat, tak pung kat lubang telinga.

wakakakakakakaka

azmie berkata...

ahlul kimia kata ada kesan dari mr y, manakala DUA LAGI KESAN DI SELUAR KALER ITAM MILIK MANGSA SENDIRI... kah kah kah. epol pak chu chin dalam seluar

Tanpa Nama berkata...

sham...

ko tak teringin nak kawen ke??/

hahaha...

rugi ko...nikmat dunia tu...

pergh...

asik dengar citer pasal oraang lepas hajat je...

ko tak teringin ke???

berkahwin lah.....

Tanpa Nama berkata...

wooi! sahabat anon 10.30pm
awas, akan meletooop!
buku novel terkini karya Chua Shit Fool mengisahkan tentang:

sepsimen taik telinga kat lubang telinga dan daki lubang pusat akan didedahkan tidak lama lagi.

bulu dan taik hidung yang didapati dari lubang hidung juga telah ditandai dengan bahan bukti LubangHidung 17.

Tanpa Nama berkata...

Sedara, sedari, adik kakak, abang2

ambiklah fatwa daripada yusoff Qardhawi. Mudah-mudahan kita beroleh manfaat dan rahmat.

mudah-mudahan kita dijauhi daripada menjadi munafik kerana menyebarkan fitnah tentang anwar.

ketahuilah, ramai yang kenyang dan kaya raya akibat fitnah tersebut dan mereka adalah tergolong dalam kalangan munafik.(Berdasarkan fatwa Yusoff Qurdhawi)

Biarlah mufti malaysia dengan alasannya sendiri kerana mereka lebih mulia berbanding yusoff Qardhawi dan mudah2an beroleh rahmat juga akhirnya.

mat saga berkata...

kah kah kah kah kah kah...
nuar nak jadi pm tapi suka lubang taik.... sukma kata anwar suka melancap.... kah kah kah... bakal pm suka melancap.... lawak tahap babi tuuu... doktor pulak kata nuar kena hisap kote.... kah kah kah dah tua-tua pun mintak isap kote lagi... nak jadi pm konon.... tapi suka melancap

Tanpa Nama berkata...

4:53 PM..

walaupun dipaksa makan sausage, shyfool tak gigit sausage tersebut sebab shyfool seorang vegetarian...huhu