Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 2 Februari 2011

MANA BUKTI MAHATHIR MELAYU?




YANG MANA SATU?



nota:
seluruh malaysia belum pernah
tengok gambar ayah madey

kenapa?

ini soalan yang perlu dijawab









MAHATHIR : MELAYU BOLEH DISATU JIKA KETUK KEPALA NIK AZIZ , ANWAR
- minisider

Mahathir Mohamad berkata orang Melayu negara ini boleh disatukan jika dapat “ketuk kepala” Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Anwar Ibrahim atas alasan masalah itu berpunca daripada kedua-dua pemimpin Pakatan Rakyat tersebut.

“Cara mudah, ketuk kepala Nik Aziz dan Anwar kerana penyakit itu semua datang daripada mereka,” kata beliau menjawab satu soalan bagaimana untuk menyatupadukan orang Melayu yang menurutnya sudah berpecah tiga.

Dalam kebanyakan ucapannya sejak Mac 2008, Mahathir mendakwa orang Melayu sudah berpecah kepada tiga dan kuasa politik semakin mengecil dan tidak menolak kemungkinan akan menjadi macam orang Melayu Singapura.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MADEY NI MELAYU KE?.... kah kah kah,…

kah kah kah… MANA BUKTINYA MALAON INI MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah… MASA NAK MASUK UNIVERSITI SINGAPUJRA MALAOAN INI MENGAKU INDIA… kah kah kah..

kah kah kah…TAK CAYA TANYA KU LI…. DOKUMEN ADA PADA KU LI… kah kah kah..

kah kah kah…MASA PARTI SEMANGAT 46..INI LAH KEMPEN PEROGOL AMAH…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MELAYU…. MANA GAMBAR AYAH MADEY…. kah kah kah..

kah kah kah... SAPA PERNAH TENGOK GAMBAR AYAH MADEY.... kah kah kah...

kah kah kah… MANA GAMBAR KELUARGA SEBELAH AYAH?.... kah kah kah…

woit… BUKTIKAN SALASILAH MELAYU MADEY….. kah kah kah…

nota:
jumpa ular
jumpa madey
ketuk kepala zul nordin dulu
kah kah kah


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dalam interlok buku 3, maniam dan 150 yg lain dari kerala naik kapal gi penang. Mungkin bapak madey sorang drp.nya. Ni selitar tahun 1930-an.

egyptian berkata...

kah kah kah
lawak betul kau isyam! banyak sangatkah kau telan roti najib semalam.

Tanpa Nama berkata...

siapa pernah tengok ayah madey tt akan bagi ang poww..kah!kah!kah

marx berkata...

bro TT depa kata madey agama hindu! betui ka???

Tanpa Nama berkata...

Mahafiraun Mamak Madey kuti bersama anakberanaknya bukanlah keturunan Melayu, beliau adalah keturunan India,
oleh itu beliau masok UMNO mengaku Melayu,sebab itu Mahafiraun Mamak Madey kata Melayu mudah lupa, Mamak Madey mudah putarbelit fakta" MELAYU"

Tanpa Nama berkata...

pada ketuk nik ajis dan nuar,
baik kita ketuk madey
sebab madey tu ularrrrr!

Tanpa Nama berkata...

CUBA KLIK ADSENSE DAN NUFFNANG KAT TUKAR TIUB. NANTI BOLEH JUMPA GAMBAR BAPAK MADEY

ImNeO berkata...

Kesian Bapa Madey, dapat anak derhaka.
Moga tuhan ampunkan segala dosa Madey. Bagi dia mati awal sikit, supaya kuran dosanya. Nampak gaya si ultra Madey nak cetus isu berdarah perkauman lagi untuk selamat harta yg di bolosnya selama ini.
Depan marah Jews zionist tapi harta melabur kat Israel ?. Ingat semua rakyat bodoh !.

Raden berkata...

ni ke "melayu" yang sanggup keluar UMNO semata2 kerana x berpuas ati ngan Pak lah (yang dia sendiri lantik)... dan "melayu" lain pon sama ikut keluar UMNO... bila Pak lah jatuh (bkan PR jatuhkan... "melayu" UMNO sndiri yg jatuhkan)... "melayu ni gak yang terhegeh2 masuk UMNO semula... konon nak cerita pasal melayu bersatu... hahahahaha... lawak... yg sokong??... laaaggiiiii lawak... hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Sham...jangan ketuk mahathir...kesian kat dia yang kena penyakit inferiority complex....sat ngaku indian...sat ngaku melayu....sat ngaku ????

pasai gambar pak mahathir....saya ada simpan la....tak kan hang tak ada?

Kalu hang nak, aku boleh bagi hang. Syarat..hang kena lah publish tau..hehehe

ok syam ?

ikut perlembagaan negara melayu ada dlm perlembagaan. Mahathir bangsa Melayu Perlembagaan laaaa.

Greenwood Boy

Tanpa Nama berkata...

pundek ape ko ni tt..

gambar bapak madey ade je kt fb dia..

kuat menipu kau ni

Tanpa Nama berkata...

drpd ketuk kepala nik aziz atau kepala anwar,
beratus juta kali ganda lebih baik kalau aku ketuk kepala lutut madeey,
kemudian ketuk kepala dogol madeey,
kemudian paksa azizan, half-filled-da & shy-fool serentak ketuk kepala kote madeey
kahkahkah

apa apa pun ok berkata...

kah kah kah madey melayu...........
kah kah kah madey melayu...........
kah kah kah madey melayu...........
Mamak Eeee Lupa Asal Yilek Usul kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah .. lu tak tengok tv ke? kah kah kah.. lupa lu oang utan tak pernah tengok tv,

lain kali jangan cuma reti buat sejarah je .. sesekali nengok gak history channel

Tanpa Nama berkata...

Tun Dr. Mahathir bin Mohamad juga digelar sebagai "Dr. M" dan nama penanya Che Det dilahirkan pada 20 Disember 1925, di Kedah. Beliau merupakan anak bongsu daripada 9 adik-beradik, keluarga Mohamed Iskandar dan Wan Tempawan Wan Hanapi. Ayahnya, Mohamad Iskandar, adalah berbangsa India, anak kepada seorang Malayalee Muslim (yang berasal dari [Kerala], India) dan ibunya berbangsa Melayu. (sumber wikipedia)

Tanpa Nama berkata...

pedulik hapa aku dengan gamba bapak madey
dia bukan orang melayu pon

mumia berkata...

Definisi seorang Melayu dalam Perlembagaan ialah individu yang memenuhi tiga ciri;

1) mengamal adat Melayu
2) berbahasa Melayu
3) beragama Islam

Madey Firaun?

Tanpa Nama berkata...

TT..
In teka teki zaman jahiliah..
Firaun mana ada bapa...
Alah TT kau saja nak test IQ ni..
Kau ni memang puaka lah
siot kau TT..

Tanpa Nama berkata...

ketuk ketuk nanti tersilap mengaku arab pulak