Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Februari 2011

MARI KITA BERTARUH



YANG INI FIRST CLASS



nota:
yang ini cukup cekap
buat road block
tengah lebuh raya
tengah bulan
terbaik untuk cari
duit saku kah kah kah


POLIS SIASAT KES BANK TIPU RM19 JUTA :KPN - meloya

Kes kerugian sebuah bank tempatan yang didakwa memberi pinjaman berjumlah RM19 juta kepada dua syarikat bagi tujuan membekalkan alat ganti pesawat MiG-29N milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) kini dalam sisatan polis.

Ketua Polis Negara, Ismail Omar berkata, pihak bank telah membuat laporan polis selepas mendapati kedua-dua syarikat berkenaan sebenarnya tidak wujud.

"Kita sedang jalankan siasatan berhubung kerugian bank itu setelah pihak bank menyerahkan wang pinjaman berjumlah RM19 juta kepada dua syarikat yang kononnya pinjaman terbabit dibuat bagi membekalkan alat ganti pesawat MiG-29N.

"Siasatan itu telah dimulakan sejak polis menerima laporan berhubung kes itu minggu lepas dan ia disiasat mengikut Seksyen 420 Kanun Keseksaan,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..MARI KITA BERTARUH… kah kah kah

1 – tak akan jadi kes apa-apa?

2 – tidak ada yang akan didakwa?

3 – jamin ini kerja syarikat kroni

4 – jamin ini syarikat bumiputera

5 - lepas ini satu habuk pun taraaak cerita lagi

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


8 ulasan:

wareeh berkata...

den pun jamin, takkan ado apo2, hasil siasatan, ini salah satu gerombolan cari makan, menipu, menyonglap, menibai.. mungkin puak2 gerombolan kurang projek sekarang..

Kucing Parsi berkata...

laporan stadium runtuh amacam, dah nak 5 kali SUKMA dah, olimpik dah nak 3 kali, masih takder laporan. bukan AJK tu dah lantik. takkan sorang pun tak tanyak. apasal bodoh sangat... apa DUM terengganu tak der pembangkang ka?

cicit ngah layor berkata...

Kalau saspek dah kener tangkap sekali pon,pendakwaan tak akan dijalankan.Alasannyer senang ajer...Pegawai penyiasat udah mati/pencen.Macam maner org mati nak bagi keterangan dlm mahkamah.Abih ceghiter.Begitu ler adernyer dinegagher kiter ni yg kiter sayang ni.

Tanpa Nama berkata...

senangnya nak tipu bank!!! malaysia boleh!!!

ALahaI sI LunCAi berkata...

TT,

KALAU KO NAK MABUK TONGGANG LANGGANG,KO NAK BALUN JALANG. ITU KO PUNYER PASALLAH.

TAPI YANG KO AJAR PUAK PUAK BERJUDI BUAT APA ?

Tanpa Nama berkata...

sukan komanwel pun, laporan kemana?

ini cerita nak bagi kita kesian kat bank saja.. bank ni buat untung sehari 20 juta.. setahun untung 7-8 billion, apalah sangat dengan bank rugi 19 juta tu...

dah nama pun sistem kapitalis, kita tak boleh kesian dengan bank hatta bank tersebut adalah bank beragama islam!!! apatah lagi setakat nama bank islam? bank islam rugi 700 juta dulu pun, hanya kes terpencil saja.. inikan pula rugi kena tipu 19 juta? kes bengong jer ni isham..

setakat berita jer, polis nak buat siasatan, apa2 pun tak mention dalam berita!!! aku pun buleh buat berita ni, encik x tinggal di y dan makan makanan z... beliay berkahwin dengan k, beranak l,m dan n dan kini berpindah ke s... apa cerita bangang ni isham? ko pun nak percaya berita2 cenggini..kamonla..

ps: aku tertunggu2 bila la anak muda nak bangun melawan membuat sejarah.. parti2 pembangkang ni semuanya mengarut saja isham..

TukarTayar berkata...

19j? Celah lubang saifool jer.. Aper yg grand sgt!?
Dr 2000-08, USD281Billion duit haram keluar dr
Negara.. Itu pun malaaaon2 hantu umno n
rakan2 senapeh bw kuar sambil kurik lubang
Saifoool jer.. Xder masalah dan x bersalah..
Kah kah kah ini 19j TT dh kecoh 1malaya..?
Kah kah kah.. Dr jaman MAHAthir, MAHAlah, skrg
MAHAjimah!! Kahkahkah penyamun !!

Tanpa Nama berkata...

melayu akan kena tipooo lagi laa
tarak kes laa...
ikan bilis aje yang bakal kena cekup