Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Februari 2011

JANTAN TAKUT BINI - JADI BODOH




OTAK DAH ROSAK



nota:
siang dihimpit badak
malam dikacau mimpi




PEMBANGKANG BOIKOT RCI UNTUK JADIKAN ISU PILIHANRAYA -mkini

Najib Razak menyifatkan tindakan memulaukan prosiding Suruhanjaya Siasatan untuk menyiasat kematian Teoh Beng Hock, setiausaha politik Exco Selangor, sebagai modal kepada pembangkang untuk dijadikan isu pada pilihan raya akan datang.

Najib berkata tindakan itu bertujuan melengah-lengahkan tugasan suruhanjaya itu yang sekaligus menampakkan kerajaan seperti tidak melakukan apa-apa tindakan bagi mencari punca kematian mendiang Teoh.

"Ia dipolitikkan. Mereka ini hendak cari jalan untuk melengah-lengahkan kes ini. Tujuannya ialah supaya kes ini boleh dijadikan satu isu dalam pilihan raya akan datang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI PASAL JANGAN TAKUT BINI… kah kah kah..

kah kah kah…JADI BANGANG MACAM INI…. kah kah kah…

nota:
awal dulu kerajaan selangor
awal awal lagi keluarga teoh
sudah mintak adakan suruhanjaya diraja

semua di tolak

kemudian di dapati teoh mati
bukan bunuh diri
dan bukan di bunuh

kepala lachau apa macam ini
macam mana teoh mati
kalau tak bunuh diri
kalau tidak dibunuh

kerajaan selangor
keluarga teoh minta suruhanjaya diraja


nasib baik ada pilihanraya kecil di tenang
suruhanjaya ini ditubuhkan
untuk dapat undi china

tapi hanya untuk siasat adakah hak asasi teoh telah dicabul
ketika dia disoal siasat
kepala bana apa gunanya hak asasi
teoh dah mati

lalu heboh lagi

sehari sebelum pnemaan calon di tenang
bini rosmah buat kenyataan yang suruhanjaya
ini juga mesti siasat macam mana teoh mati

jelas yang jadi kepala taik melambat kan kes ini bini rosmah sendiri

memang betul ini isu pilihanraya untuk pakatan rakyat
tak kan pakatan nak jadi bodoh
tak gunakan isu teoh ini untuk meraih undi
ingat pakatan ini bodoh macam mat mongol

duit ada
kuasa ada
tapi tidoo dengan badal
kah kah kah kah
kalau tak bangang
mesti bodoh
nak buat apa nak badak]
kah kah kah
kencing saja satu kolam
kah kah kah

DIJEMPUT


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu yang aku pelik
kalau tak bunuh diri dan tak kena bunuh, macamana boleh mamat tu boleh padam???

tak kan pak chu cheng boleh padam kot?

masaimara berkata...

Sendiri lihat dan amati, betapa kita mempunyai seorang pemimpin tolol dan mengong buat kenyataan yang bersikap tahap kepentingan sendiri demi nak meneruskan kuasa yang dirasakan akan lenyap.

Tanpa Nama berkata...

Kalau belakang bini memang jagoan tapi kalau bini berdiri didepan cakap tergagap2.
Dalam takut2 masih dapat menyondol lagi diluar.....

Tanpa Nama berkata...

Kesian rakyat 1M'sia dapat PM takubin...bercakap pulak macam orang hilang akal.PM dulu selalu tak ingat, pelupa & nyanyok pulak tu. Bila lah nk dpt PM yang sihat dan waras.