Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Februari 2011

SIAPA LELAKI ITU?




AIR MANI LELAKI Y DITEMUI PADA SELUAR SAIFUL
- mkini

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini diberitahu bahawa air mani milik 'lelaki Y' telah ditemui pada seluar dalam Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Ahli kimia dari ibu pejabat Jabatan Kimia di Petaling Jaya, Dr Seah Lay Hong turut mengesahkan kehadiran air mani 'lelaki Y' itu pada empat kapas kesat, yang pertama dari kawasan sekitar dubur, dua daripada bahagian atas rektum dan satu lagi dari rektum bawah Mohd Saiful Bukhari.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH




INI DIA LELAKI Y


kah kah kah
siapa lelaki ini?
dari mana dia datang?
siapa upah dia datang?
kah kah kah

15 ulasan:

Amuraria berkata...

TAH NAJIBUR KOT ?

Tanpa Nama berkata...

kakakakakka...

kiro DNA lelaki Y ni yg lapun habih saifool kot?

Tanpa Nama berkata...

dulu gelak baru skang aku caya, si saipul ni ada ilmu boleh simpan sebarang habuk kat dubuh

Kucing Parsi berkata...

yakult...

kah kah kah
tengok la nanti comfirm kena jel anwar. tapi tunggu lepas april. ha ha ha
biar parlimen permatang pauh kosong.

sapa berani bertaruh.
dah tahu benda ni komplot...
tak usah ambik pot sangat. relek je.
kumpul duit banyak2. buat passport terhad g sarawak.
hah. kat situ la nak blogging. kat situ la nak tangkap gambar
DUN bakal di bubar ni.
tak usah ambik pot sangat benda ni, nanti mat mongol bersara mesti dia mintak maaf dgn rakyat malaysia sbb aniaya anwar. macam mahathir buat.
percaya dan sokong gak apa yang kau cakap before ni isham, kalau pilihanraya boleh merubah apa2, memang dah lama di haramkan.
malaysia ni mati dah demokrasi.
sebab tu sabah/ sarawak nak merdeka. jadi bangang dok bawah malaysia.
lagi satu peringatan utk PKR sarawak. andai kata PR menang kali ni kat DUN sarawak, jangan memandai nak jadi CM.
biar SNAP memimpin sarawak.
jangan cakap tak mungkin. pilihanraya 1969, perikatan menang 12 kerusi DUN je kat sarawak dari 48.
berlarutan kawasan luar bandar sokong pembangkang waktu terutama dari SNAP dan Pesaka.
sekarang MDC dan SNAP dah jadi kuat balik.
arap2 orang dayak sokong balik SNAP dan MDC. DAP pula ambik kerusi cina.
pergh baru boleh menang...
ni kalau PKR masuk cuba2 la masuk kat dalam kawasan bandar melayu macam satok dan semaring. senang sikit.
nak menang takder strategi memang nampak sengal.
buku jingga tak de orang sarawak nak baca.
yang penting strategi.
kumpul duit sekarang, rampas sarawak, kemudian merdekakan. sampai kiamat gerombolan takkan menang pilihan raya!!!

Tanpa Nama berkata...

klu tak ada bukti/ tak nampak ngaqn mata sendiri.....
baik kita ikut fatwa yusoff qurdhawi
selamat dunia akhirat

ikut fatwa shyfool ni
takut2 sumbat kita kat neraka

Ron Jeremy berkata...

Dah banyak yang dapat rojoh bontot Saifool.

looes74 berkata...

Hisham Rais,
Kita kenna memperkenalkan spitting Image in Malaysia....Bagus untuk Malaysia

abubakar berkata...

Salam Bro..

Mah kamah bicara kes dubur, lubang, entot..kesian depa ni..jadi doktor..baghal...jadi hakim..pencacai..sai fool punye hal..semua dibodohkan wakaka...

Tanpa Nama berkata...

Teman rase mat-mat kampar yang sedang memerikse ponggong si sepol ni tibe-tibe naik stim. Ape ke taknya, lubang punggong si sepol serupe mulut yang TT tunjuk dalam gambar tu. Itu pasal le ada 10 DNA nye.

Tanpa Nama berkata...

y y y???
why why why???
shy shy shy???
fool fool fool!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Bigfish berkata...

aku rasa satu cara je nak selesaikan kes ni dengan cepat iaitu dengan memanggil detektif Conan.

Aku jamin dlm masa satu hari dia boleh tau air mana sapa yang terpancut kecepur melepek kt bontot sayfool tu.

tupai berkata...

kahkah bodoh punya lakonn. seah silap skrip le tuh.dah hafal tapi lupa.nak buat mcmne.bukan senang nk blakon teater kalu x biasa.len kali jumpa tiara jakelina wat screen test hahaha..

Tanpa Nama berkata...

keh keh keh

Tanpa Tiub berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH ,gelak guling2 aku..ADOI !!!

tuyuk berkata...

hahaha