Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Februari 2011

TERKINI DARI DATARAN TAHRIR





TERKINI TERKINI TER NOW !!!!


anak muda di mesir telah berjaya
meggodam laman lanun - united mesirian national organisation
parti gerombolan murabak

bila diklik laman ini ada tertulis:

ditutup sehingga mubarak dan rejimnya jatuh!!!

11.26am: Someone seems to have hacked the site of the Cairo NDP, Hosni Mubarak's party. The site now reads:

Closed until dropping Mubarak & the regime



RAIS YATIM BUKAN SEORANG PEROGOL AMAH



JANGAN BUAT FITNAH



nota:
lihat gambar ini
baca apa yang ditulis
ini bukti yang rais yatim
bukan seoranfg perogol amah
dia hanya rogol lembu di jelebu
kah kah kah

ini bukan fitnah
ini cerita orang jelebu
kah kah kah



RAIS LUAH RASA JIJIK TERHADAP MALOTT - mkini

Kritikan bekas duta Amerika Syarikat ke Malaysia, John R. Malott, terhadap negara ini disifatkan sebagai luahan perasaan seseorang yang sudah ketinggalan zaman.

Rais Yatim berkata sebagai seorang diplomat, Malott tidak seharusnya memihak ataupun mempunyai pendirian yang jelas menunjukkan lunas politik beliau.

"Semasa beliau menjadi duta di Kuala Lumpur, Malott mengecapi segala kemodenan dan kemajuan tanah air kita, tinggal lagi beliau memang meminati pembangkang. Jadi, kita meluahkan perasaan jijik dengan duta seperti itu.

"Kita harus melihat beliau sebagai pengamal politik yang tak ada kurang atau lebih daripada Datuk Seri Anwar Ibrahim atau sebagai salah seorang (anggota) PKR di Kuala Lumpur," katanya kepada pemberita selepas menerima kunjungan hormat Presiden MIC Datuk G. Palanivel di pejabatnya di Kuala Lumpur hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…LEMBU DI JELEBU LAGI MUAL…. kah kah kah..

kah kah kah..LEMBU NI DAH BUNTING 3 BULAN…kah kah kah..

kah kah kah…. BUKAN SAJA JIJIK … DAH MULA NAK MUNTAH MUNTAH…. kah kah kah..

kah kah kah... PANDAI BODEK... SAMPAI KECUT TELOOOR... kah kah kah..

nota:
wat story wit that uitm girl
wat is the because she muntah muntah
she jijik jijik why is the because
u make donno
u make stupid like no story
dis story big kah kah kah

16 ulasan:

Mat Lendir berkata...

bro.."lu jangan pecaya pd mat pet"

cuba lu tanya mat pet
dia ada isap pet tak?

mat pet akan jawab dia tak isap pet
dia akan kata dia benci pet
dia akan sokong kempen membasmi pet

tapi kalu lu pecaya dia tak isap pet
lu memang dah kena tipooo

sebab...
mana ada mat pet tak isap pet
mabuk ke apa?

jadi lu faham skang bro?

mata-lembu shah alam berkata...

fuck u TT,

lagi2 kau cerita pasal anak yatim - aku respek mamat ni bila dia marah dia akan bagi FATWA - kau hanya bagi FITNAH, ni dia wira yang berani bakar jambantan - kau berani apa tt?
Mamat ni telah luah rasa jijik terhadap Malott & DS Anwar - kalau tidak dia akan luahkan 'jijiknya' pada ah mah.
kau teruk tt, kau hentam anak yatim @ kau nak selaras dengan nyonya masneh? padan muka kau tt..

Amuraria berkata...

TIDAK MEROGOL DAN TIDAK MEMBAKAR JAMBAN....OOOPS JAMBATAN !

Tanpa Nama berkata...

jangan skodeng amah
skodenglah orang rumah



-by wikileak

selaras berkata...

Bro,

Buat entry pasal ni..
F&N, Permanis selaras harga produk minuman

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/F_N_Permanisselarashargaprodukminuman/Article

Tanpa Nama berkata...

Bro Hisham,

kalau nak fitnah pilih2 la...
berdosa kita buat naya kat anak Yatim
tak masuk Syurga sesiapa yg buat hidup anak Yatim merana...dan merana.

Susah2 aje tt,

dah la tu... yg sudah tu sudah..
kesian anak Yatim tu... makin berkilat kepala dia sejak akhir2 ni.

Bro tt,

kalau kita baca kitab perogol bersiri.....ada kitab tu kat library TNB.....Bila lendir dah sampai kepala....atas kepala akan berkilat dan semakin berkilat.
isyarat merogol dah sampai.... perati betul2 atas kepala anak Yatim ni kalau tak caya...

Kepada amah2 dinasihat jangan bersendiri... jangan keluar malam..
BAHAYA.... TT pun jaga diri baik2 nanti kena rogol ngan anak YATIM


KAH..KAH..KAH itula pasal

Tanpa Nama berkata...

Bagaimana kalau ada individu luar yang puji bini Lostmah dan 1Malaysia?
Orang tua anak yatim ni dah expire dan patut di buang ke dalam tong sampah aje.
Masa keluar UMNO terus bakar jambatan dan bila fulus dah nak kering dengan tak malu nya masuk UMNO semula.
Orang macam ni nak percaya cakap nya......pppiiirrraaahhhh

Tanpa Nama berkata...

mat salleh ni bukan buta kayu macam ahli gerombolan. dia nampak kepincangan dlm kes liwat I ,
dia benci kepada penindasan terhadap parti2 pembangkang. Orang putih ni ada brain bukan macam malaon tau nak rogol amah je....

joecharlie berkata...

TERKINI DARI KOTA BARU......Kota Bharu Bandaraya Islam Yang Lindungi Pelacuran dan Lain-Lain Maksiat
10 02 2011

Liza, seorang Pelacur sedang bersedia untuk melayan pelanggan di premis pelacuran tidak sampai satu kilometer dari Pejabat Nik Aziz dan premis ini di dakwa dilindungi oleh MPKB Bandaraya Islam

Nasruddin Tantawi sahajalah harapan rakyat Kelantan untuk membersihkan segala bentuk maksiat seperti judi, pelacuran dan seks haram luar tabie yang berleluasa di Kota Bharu Bandaraya Islam. Pimpinan PAS Kelantan semuanya sudah terlalu dayus.

Ternyata Majlis Perbandaran Kota Bharu Bandaraya Islam yang anak Nik Aziz yang bernama Nik Abduh pernah menjadi ahli majlis melindungi aktiviti-aktiviti maksiat dan pelacuran di dalam bandar Kota Bharu. Kenyataan ini memang memeranjatkan.

Setelah dua puluh tahun Kelantan di pimpin oleh Ulama dengan diperintah oleh Parti Islam, pusat placuran terancang dan karaoke-karaoke haram semakin berleluasa di Kota Bharu bahkan di dalam DUN Chempaka yang ADUN nya adalah Menteri Besar Kelantan dan Mursyidul AM PAS.

Setelah sedekad Kota Bharu dimartabatkan oleh PAS sebagai Bandaraya Islam, rupa-rupanya itu hanyalah retorik politik. Itu sebenarnya penuh kepura-puraan. Itu sebenarnya penuh dengan kemunafikan.

Hari ini, saya ingin mengajak Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia untuk membersihkan Kota Bharu dari maksiat yang semakin berleluasa yang dilindungi oleh pihak berkuasa tempatan.

Shahidan, seorang pelacur Pondan yang menjalankan aktiviti di premis perlancongan berlesen di tengah bandar Kota Bharu Bandaraya Islam.

Nik Aziz pula tidak perlu cabar sesiapa berdebat kerana Nik Aziz perlu bertaubat dan memikirkan bagaimana beliau mahu menjelaskan bukan kepada kami rakyat Kelantan, tetapi kepada Allah s.w.t tentang aktiviti maksiat yang dilindungi oleh Kerajaan Islam di bawah pimpinannya.

Sementara itu saya beri masa untuk anda semua melemparkan segala tuduhan kepada saya. Kata saya mabuk, kata saya kaki botol dan macam-macam lagi bagi menafikan apa yang akan saya dedahkan untuk beberapa hari yang akan datang.

Tetapi jangan dakwa bahawa aktiviti pelacuran dan lain-lain maksiat yang dilindungi pihak berkuasa memang berlaku di Kelantan tetapi kecil berbanding dengan kerajaan negeri pimpinan Barisan Nasional. Alasan itu tidak di terima. PAS memerintah Kelantan selama 21 tahun dan sepanjang tempoh itu ADUN PAS, EXCO PAS dan Pembangkang adalah dari kalangan orang Islam. Kota Bharu pula adalah bandar kecil sahaja.

Kalau 21 tahun PAS masih gagal menghapuskan aktiviti pelacuran di Kelantan, janganlah PAS bercakap untuk menghapuskan maksiat di Malaysia yang terpaksa Kerajaannya di kongsi dengan parti-parti bukan Islam.

Nasruddin Tantawi perlu tangguhkan dulu aktiviti menyerang majlis sambutan hari Valentine sebaliknya perlu bersihkan maksiat yang dilindungi oleh Parti Islam di Negeri Kelantan.

Beberapa posting akan datang mungkin akan menganggu sensitiviti anda dan tidak sesuai untuk mereka di bawah usia 21 tahun. Harap maklum

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya...mengikut tilikan Pakar Bomoh Negara....amah tu telah melakukan kesalahan besar kerana telah mengoyang-goyangkan bontotnya semasa mob lantai...itu menyebabkan siperogol telah keliru antara bontot amah dengan bontot lembu....kahkahkah

opisboi berkata...

si anak yatim tak jijik pada MUBERAK & rubengah..amah pon amahlah janji bolih sontot

Lana Bulu berkata...

aku suka hang tulis ni...united mesirian national organisation,tapi senang cerita,UMNO la....ehek,ehek,

Tanpa Nama berkata...

mnate joecharli mu jangan dok mngata ko negeri aku deh. aku doh cni bpuluh tahun doh, sekarang ni kelantan makin aman di bawah payung sultan muhamad v dan pimpinan tok guru. mu carilah negeri di malaysia ni supo dengan pemimpin di kelantan. ada ker????????

Tanpa Nama berkata...

@ joecharlie

mu ni bangang umno kan.. patut la..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bro Hisham,

aku bukan tak caya joecharlie.... kalau benar ialah benarlah.

1km dari pejabat Nik Aziz jauh tu...
aku tinggal PJ baru-baru ni orang kampung serbu satu rumah dibuat rumah pelacuran....rumah flat 3 pintu
dalamnya bersambung.

aku tinggal rumah teres sepelaung aje dari situ....orang kampung terkejut macam mana tak tau dah 4 tahun GENG NIE buat kerja tu... aku kata kita tak cari lendir mana nak tau...yg cari lendir pulak..sedut lendir senyap2...Bro nak buat kerja jahat kena bijakla jangan tunjuk2....kalau sedekah...derma anak Yatim yg tu tak payah sorok. tak dapat pahala tak pa la.. derma 10 hinggit pun nak pahala... pirahh kedekut tul.

Woi joecharlie kalau pun benar tak kena tempat la lu nak lapor... Lu bagitau Mat Lendir....sini tt kita cuma tibai Gerombolan dan yg sama ngok dgn dia macam kau Miss Joechalie...

KAH-KAH-KAH itula pasal

Tanpa Nama berkata...

Hai Miss joecharlie,

are you there... tak meniaga ke...sibuk-sibuk aje...nanti tak masyuk....AUWW..AUWW TAK KUASA...ee.ee...berani you ni.AUWW