Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Februari 2011

WASPADA RANCANGAN LICIK AMERIKA




PATAH RIOK TERUS MELAWAN



nota:
telah masuk minggu ke tiga
kaum pemodal telah gelisah
harga minyak telah naik
gas untuk israel dan jordan
telah di letupkan

amerika merancang
kaum boujuis mesir
tidak kan pergi tanpa melawan

di belakang suleiman ialah israel
malaon ini amat amat di sukai oleh
iarael dan amerika !!!



EYGPT PROTEST : HOSNI MUBARAK’S POWER FADES AS US BACKS HIS DEPUTY – guardin london

America yesterday swung its support behind Egypt's vice-president, Omar Suleiman, and the political transition he is leading, calling for a process of orderly reform. The policy, made clear by Hillary Clinton at the Munich Security Conference, was the latest sign of steps by the US and senior members of the Egyptian military to nudge President Hosni Mubarak aside and contain the potential for street violence.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI PERANCANGAN AMERIKA…. kah kah kah..

kah kah kah… KELUAR DARI MULUT BUAYA… MASUK KE MULUT BUAYA LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah…OMAR SULEIMAN IALAH TUKANG PUKUL…. kah kah kah..

kah kah kah..OMAR SULEIMAN IALAH TUKANG SEKSA TAHANAN POLITIK… kah kah kah..

kah kah kah… OMAR SULEIMAN IALAH KAWAN BAIK ISRAEL…. kah kah kah..

kah kah kah….OMAR SULEIMAN AKAN MENERUSKAN PERJANJIAN DAMAI MESIR/ISRAEL… kah kah kah..

kah kah kah…OMAR SULEIMAN TIDAK AKAN MENGUBAH APA APA DI MESIR…. kah kah kah..

nota:
daging bernama mubarak pergi
daging bernama omar datang
dua dua daging tin made in amerika kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sama macam kat malaysia , dollah ganti madey ,hajib ganti dollah....daging tin made by cukong ...good luck malaysians

cicit ngah layor berkata...

Begitu ler USA ni....Israil anak kandong dan Mesir anak angkat dier.Anak angkat tak samer dgn anak kandong.Memang tak samer.Anak angkat dier yg bernamer Iran udah hilang danjadi penentang pulak.Kini anak angkat yg bernamer Mesir bakal hilang walau pon mcm2 pertukaran dibuat untuk pujuk ghakyat.Ghakyat mesir bukan bodoh.Demer tak ndak prti lapok mentadbir demer lagi walau pon bertukor org.Mesir akan berubah,Insyaallah.Ingat ler maner2 parti yg berkiblatkan Amerika,komer akan menerimer padah mcm Iran,Mesir dan Tunisia.Pak Lah Jordan pon dah gelabah.Kiter biler lagi?

Lau Tze berkata...

kahkahkah jadi siapa yang akan menang?

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah
pengalaman mcm ni lah yg gerombolan pelajari
gerombolan mesti ambil pengalaman yg negatif
lepas idung tinggi masuk kopek besar
lepas ni kalo kopek besar da gayut....mana pulak yg datang?
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

http://www.arrivals.technocrazed.com/episode-2-mind-control-feat-george-carlin

kita semua jadi alat utk sesuatu yg lebih besar