Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Februari 2011

CHINA KEDAH BERMUKA TIKUS !!!




MUKA TIKUS



WANITA CAM POLIS DIDAKWA TAMPAR, ROMPAK DIRINYA - mkini

Seorang pemilik kedai yang mendakwa ditampar dan dirompak oleh anggota polis berpakaian preman minggu lalu hari ini mengecam lima orang anggota pasukan itu yang didakwa melakukan perbuatan itu ke atasnya.

Chow Soo Meng, 36, mengenalpasti anggota polis lelaki itu dalam satu kawad cam di ibu pejabat polis daerah Petaling Jaya pagi ini.

Ibu kepada dua orang anak itu ditemani ahli parlimen Segambut Lim Lip Eng. Polis turut merakam kenyataan wanita berkenaan dan juga kenyataan Lim.

Lim ketika dihubungi berkata, Chow telah mengenalpasti lima anggota berkenaan yang didakwa memecah masuk ke dalam kedainya tanpa mengemukakan waran.

Chow turut mengenalpasti pengawai polis yang didakwa menampar beliau dan juga seorang pegawai polis wanita, kata ahli parlimen DAP itu lagi.

Anggota polis berkenaan sebelum ini didakwa mencuri kira-kira RM20,000 wang tunai dan beberapa barangan lain dari wanita tersebut.

Dalam laporan polisnya, anggota polis berkenaan didakwa telah mengambil beberapa jenis rokok, enam botol minuman keras, oren mandarin dan tiga kartun minuman tin.
Polis telah menafikan dakwaan merompak Chow ketika wanita itu ditahan di kedainya di Sungai buloh pada malam Isnin lalu.

Satu kenyataan polis sebelum ini menyebut, anggota berkenaan merampas wang sebanyak RM15,900 untuk siasatan.

Polis mengesyaki wang berkenaan diperolehi daripada sumber haram.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MANA MUKA TIKUS DARI KEDAH…. kah kah kah..

woit… HILANG SENYAP PERGI REPAIR GIGI KE?.... kah kah kah..

kah kah kah…AMOI CHINA INI LAGI BIADAP… kah kah kah..

kah kah kah… TAHUN BARU CHINA DIA BUAT LAPORAN POLIS… kah kah kah..

kah kah kah…TAK KAN TAK SEDAR… POLIS NAK RELAX… kah kah kah..

kah kah kah… LEPAS TU… BUAT PULAK FITNAH…. kah kah kah..

kah kah kah… KATA POLIS CURI DUIT 20 RIBU RINGGIT…. kah kah kah..

kah kah kah…. INI FITNAH… TAK BETUL… kah kah kah..

kah kah kah… POLIS HANYA AMBIL 19 RIBU 9 RATUS 99 SEN…. kah kah kah..

kah kah kah… MUKA TIKUS KENAPA TAK MUNCUL…. kah kah kah

18 ulasan:

mari berkata...

tula.. rasa mcm xlogik..
rompak 20k camtu aje..
xkan la dia pon memandai kasik senang2 je..

cicit ngah layor berkata...

Amaran terakhir utk TT.Jangan tunjukkan gambor tikuih mondok tak masok jawi gampang ni dlm n3 miker.Bior teman nengok moncong babi drpd nengok moncong haramjadah tu.Entah aper pasai,getik benor teman nengok gambornyer.

Lau Tze berkata...

selepas masuk mahkamah, kuar mahkanan last2 takda apa2 buat letih je tulah demokrasi msia

Tanpa Nama berkata...

biadab yg tak bole dibendung lagi
oleh kerana da selalu biadab
bapak biadab
anak bapak biadab la
bapak melanun
anak bapak melanunla
bapak kopek besar
anak poket besar la...
kahkahkah

sheikhalfarisi berkata...

hasil dr siasatan cina perempuan ni tampar muka sendiri,brg2 spt rokok,beer & air minuman 3 ctn dia curi sendiri kemudian sorok belakang rumah

Tanpa Nama berkata...

Mari 14:08 oooi!!!

Sebelom cakap tak logik, dengar la dulu cakap lim See Pin ngan pompuan cina tu kat video di Malaysiakini.

Lepas tu baru komen...

kalu komen dulu sebelum lihat video tu, nanti org kata kau bangang!!

ada faham ka Mari 14:08???

bigfish berkata...

aku baru nak makan tp lepas tengok tikus mondok yang tak cukup hensem nih terus aku hilang selera nak pegi jamban.

nak termuntah pun ada

Tanpa Nama berkata...

bro TT, apa usaha PKR untuk membantu rakyat Malaysia yang terkandas di Mesir? Itu yang rakyat tengah memerhatikan. Memang dah tanggungjawab kerajaan memerintah untuk melakukan operasi menyelamat di sana, tapi adakah org2 PAS dan DAP dan PKR membantu sebagai sukarelawan. Inikan isu negara, bukan isu politik. Maaf bro, tak salah cepat kutuk orang lain, tapi kena cepat juga bantu rakyat tanpa mengira dari parti mana.

Yong berkata...

Tahun ni tahun arnab. Sebab tu si muka tikus ni rajin bersuara. Dia perasan ensem!!

Teman pun getik nengok muke dia. Beratus2 orang mati di Mesir, dia pulak merapu di sini.

AntiKencingTikus berkata...

mana dia GAPS(Gabungan Agen Penyamun Selangor....

sheikhalfarisi berkata...

salam kpd anon 2011 februari6 20:10, yg TGNA hantar bantuan rm100,000++ kpd pelajar mesir tu amenda..bacalah harakah .net jgnlah asyik baca majalah mangga je.INSYAALAH pertolongan lain akan menyusul kemudian WALLAHUALAM.

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA.....BUDAK NI MACAM SCHOOL MATE AKU JE.....YANG KEJANYA...LETAK KAYU ICE KRIM DALAM EXIT DUIT SYILING PUBLIC FHONE,,DAH TU TIAP-TIAP PETANG PERGI KUTIP HASIL DUIT SYILING SANGKUT.....DAH JADI OLANG PULITIK RUPANYA......HABISLAH DUIT SYILING KORANG KARANG....JAGALAH KORANG.......

Tanpa Nama berkata...

Babi polis2 yang merompak and menyepak pompuan yang mengandung tu.

tak hormat ke pompuan yang sedang mengandung anaknya? kalau isteri polis yang kena sepak dan rompak, camna tu?

sial betul polis2 .....memang lebih teruk dan tamak dari pencuri?

apa dah jadi di malaysia? harap pagar, pagar makan padi.

babi polis, babi PDRM...memang babi IGP tu.

Tanpa Nama berkata...

salam kpd tanpa nama
2011 Februari 6 20:10

lanchoww luu
itu lah.. baca majalah porno banyak sangat..sampai otak dah letak kat kepala bana..

Tolong pi sondol kat kopek bik mama cuci bersih2 kepala hotak kau tu..lepas tu isi borang masuk parti Gerakan dan berkawanlah dengan cina tikus..

lu pikir lah sendiri..

Tanpa Nama berkata...

tikus dah tak muncul
mungkin kerana kucing sudah kembali
nyonya tu lebam kesan pukul
mungkin kerana dia tiru anwar tumbuk sendiri

Ogremi berkata...

anon 2011 februari6 20:10

tau pun ko itu tugas kerajaan.. dah semua duit hasil negara bawah kawalan kerajaan depa la kena tolong..

Kalau sekarang PR perintah dan depa xtolong barulah boleh memekik.. ko jd sukarelawan ke?

Shimon Peres sokong Mubarak.. Rakyat Mesia berdemo nak tunjuk setiakawan ngan Mesir kena pelangking ngan FRU bawah kerajaan BN..

BN sokong sapa?

Tanpa Nama berkata...

salam kpd anon 2011 februari 6 20:10, ini usaha dari kerajaan Selangor baca di http://ilmam-prihatin.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

cibai la 20:10..

ini tugas negara.. biar la negara yang buat kerja.. bukan tugas negeri... kalo negeri pakatan yang hulurkan bantuan, itu sudah kira tahap melampau la pertolongan tu..

apa ko dengar bantuan datang dari kerajaan negeri UMNO/BN bagi bantuan? Semua mengharapkan bantuan keajaan Malaysia? Itu duit rakyat la bodo.. bukan duit BN senang2 nak tolong..

sudah bangang, duduk diam2, bunuh diri lagi afdhol. kalo bodoh, biarlah bodoh sorang2..jangan hidup membodohkan orang lain pulak..