Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Mac 2011

BANGUN DAN MELAWAN





BANGUN DAN LAWAN



ANAK MUDA MULAKAN!


nota:
anak muda seharusnya memulakan
gerakan anti nuklear
gerakan anti radioaktif

malaysia yang bersih
dari bahaya radioaktif!



LOJI LYNAS: TIADA LESEN OPERASI JIKA RAKYAT BANTAH, JAMIN MCA - minsider

MCA memberi jaminan loji pemprosesan nadir bumi di Gebeng dekat Kuantan oleh syarikat Australia tidak akan menerima lesen operasi jika rakyat tidak bersetuju dengan projek tersebut, yang lojinya sedang didirikan.

Pendirian itu dinyatakan oleh parti komponen Barisan Nasional (BN) itu bagi pihak badan pemberi lesen hari ini ketika tekanan semakin meningkat terhadap usaha mengadakan loji pemprosesan bernilai RM700 juta itu.

Ekoran bantahan pimpinan MCA bahagian tempatan mahu projek itu dikaji semula.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit… MENTERI INI BANGANG SANGAT… kah kah kah…

kah kah kah… JIKA RAKYAT TIDAK BERSETUJU…. kah kah kah..

woit…KEPALA BANA… JIKA TIDAK BERSETUJU…kah kah kah..

kah kah kah….. JIKA JIKA JIKA…. kah kah kah…

woit…INI BUKAN KES JIKA JIKA JIKA….kah kah kah...

kah kah kah...RAKYAT INI MEMANG TAK BERSETUJU… kah kah kah..

kah kah kah… RAKYAT MEMANG MEMBANTAH…. kah kah kah..

kah kah kah…RAKYAT TAK NAK MATI KENA RACUN…. kah kah kah..

woit..HABIS IKAN PATIN SUNGAI PAHANG JADI IKAN PAUS …. kah kah kah..

kah kah kah…HABIS AIR SUNGAI PAHANG KENA RACUN…. kah kah kah…

nota:
ingatkan kembali ramlan tukar tiub:

kawasan yang dipilih banyak orang china
jika membantah akan di tuduh anti melayu
juga raja akan diberi saham
juga jabatan agama islam akan diberi saham
juga tabung haji akan diberi saham
juga persatuan bekas tentera akan diberi saham
ini taktik seperti telah dijalankan di perak dahulu

semua untuk memastikan loji ini terus berjalan

4 ulasan:

apa apa pun ok berkata...

tutrun je la........ kahhh kahhh kahhh
dah panas dah kahhh kahhh kahhh
tunggu apa la'iiiiiiiii kahhh kahhh kahhh

yb berkata...

Malaysia as dumping ground dan suara MP Fuziah Salleh PKR Kuantan:

http://au.news.yahoo.com/a/-/australian-news/9055654/wa-company-draws-criticism-over-rare-earth-plant/#comments

Tanpa Nama berkata...

baru aku teringat, dulu roti hi5 kena haram pastu bagi share kat tabung haji terus jadi halal.

sayangilah bumi kita berkata...

kapitalis asing bekerjasama dgn kapitalis tempatan utk jahanamkan alam sekitar dan eko sistem.tak lama lagi sultan pahang terpaksa jadi sultan jengka sebab kuantan dan pekan dah tak boleh dihuni manusia kerana udara tanah dan air nya beracun.kapitalis masa tu duduk di sydney macam mike tyson yg me no spik inglish hehe..