Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Mac 2011

RANCANGAN SULIT




INI BUKTINYA





nota:
pengundi hantu
berhenti rehat
kerana keletihan
setelah berpuluh kali
mengundi !!!
kah kah kah






MUHYIDDIN: BN SASAR 30 KERUSI TAWAN SELANGOR : minsider

Usaha menawan balik negeri Selangor bukan satu tugas mudah tetapi Barisan Nasional (BN) meletakkan sasaran untuk menawan sekurang-kurangnya 30 kerusi dalam pilihan raya umum ke-13, kata Muhyiddin Yassin.

Timbalan perdana menteri berkata, BN telah mengenal pasti kerusi-kerusi yang perikatan itu boleh kuasai.

Bagaimanapun beliau enggan memberikan butiran lanjut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MALIKUL SEMBAB ENGGAN MEMBERI BUTIRAN LANJUT…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK PERLU DARI MULUT MALIKUL…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEMUA ORANG TAHU…. kah kah kah…

kah kah kah… SEMUA SEDANG DI RANCANG…. kah kah kah…

woit… TAK CAYA?.... BACA BAWAH INI …. kah kah kah…

baca ini:

AZMIN DAKWA UMNO, BN DAFTAR PENGUNDI HANTU TERMASUK KELUAR MYKAD - minsider

Timbalan Presiden PKR Azmin Ali mendakwa pihaknya telah mengesan usaha Umno-BN mengadakan “pengundi hantu” dengan membawa masuk orang luar Selangor sebagai bakal pemilih menjelang pilihan raya umum ke-13.

Selain itu, usaha tersebut termasuk membawa keluar pengundi-pengundi dari Selangor khususnya mereka yang dianggap sebagai penyokong Pakatan Rakyat.

“Sistem yang dibina oleh Keadilan (PKR) telah mengesan pelbagai bentuk penipuan dan watak pengundi hantu yang menjadi penyokong setia Umno dan SPR.

“Kita akan teliti pengundi yang dibawa keluar dari Selangor dan pengundi yang dibawa masuk ke Selangor,” kata beliau.

Malah menurut beliau, Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) juga perlu dipantau kerana banyak sumber yang sahih melaporkan agensi kerajaan pusat itu mengeluarkan kad-kad pengenalan di luar waktu pejabat dan di lokasi yang mencurigakan untuk pendatang-pendatang asing demi menjamin kelangsungan kuasa politik Umno.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… AWAL AWAL LAGI PEKARA INI TELAH BERLAKU… kah kah kah..

kah kah kah…DARI TAHUN LEPAS LAGI PENIPUAN INI TELAH DIRANCANG…. kah kah kah…

kah kah kah… SAMPAI KIAMAT TAK AKAN MENANG PILIHANRAYA … kah kah kah…

kah kah kah…SAMPAI KIAMAT KENA TIPU…. kah kah kah..

nota:
kalau pilihanraya boleh mengubah sesuatu
maka telah lama pilihanraya di malaysia di haramkan

11 ulasan:

Melayu Kena Sokmo berkata...

Menjatuhkan UMNO adalah suatu jihad. Sikap pemimpin mereka adalah lebih merbahaya daripada Zionis (memakai penasihat Zionis), lebih bahaya daripada Gadaffi (terlalu ingin mempertahankan kuasa), lebih jahat daripada Hossni Mubarak (menggunakan segala media dan fasiliti awam). Lebih buruk dari Hitler (100% memfitnah pihak lawan). Mereka masih bermimpi berada di era 50-an, kerana menganggap rakyat terlalu buta maklumat dan jahil kepada kebenaran berhubung perkara-perkara korupsi dan khianat yang mereka lakukan.

Qaseh Bonda berkata...

Jaga kat tempat pengundian orang2 asli. Dulu sudah ada yang sampai empat lima kali kawan tu diarah masuk mengundi tatkala tu orang gomen adalah UMNO piang la sangat.

Hasil dari kesilapan anggota kerajaan itu akhirnya raja tak de kerusi kekal jadi menteri.

Alhamdulillah kabarnya dia sekarang dah jadi orang PAS tegar.Katanya bagi menebus dosanya yang lampau yang menghalau pak cik pemerhati PAS yang menghidu ketidakadilannya pada masa itu.

Dia antara orang kuat membangunkan markaz terbesar PAS yang ada sekarang.

Tapi sayang...PAS tak mengangkat hamba Allah ini sebagai calun wakil rakyat.

Hakikatnya memang pun pemimpin sebenar tak mengangkat dirinya sebagai calun.

Hati2 PKR yang dah nampak tembelang pemimpin yang bawa masuk virus ala2 UMNO.

Asyik dok fikir jahat UMNO bimbang yang kita kendong pun berciciran.

Tanpa Nama berkata...

Satu Jabatan Kerajaan diKota Kianablu iaitu "PENDAFTARAN NEGARA" beroperasi setiap hari Sabtu. Lain lain Jabatan tidak beroperasi. Tujuan utama Jabatan ini ialah untuk mendaftar orang Bugis sebagai pengundi. Adalah dipercayai 200 orang Bugis setiap bulan dihantar ke Selangor untuk menjadi pengundi dlam PRU13.
SOALAN:-
1) Kenapa Jabatan Pendaftaran dibuka khas waktu lepasan kerja?

2) Adakah ini rancangan bn untuk menawan Selangor?

3) Kenapa tiba tiba ada Persatuan Bugis diSelangor dengan swenator Ezam sebagi Presidennya?

Anih sekali tetapi ini mempunyai kebenaran!

PR harus berhati hati.

apa apa pun ok berkata...

"kalau pilihanraya boleh mengubah sesuatu
maka telah lama pilihanraya di malaysia di haramkan"

aku setuju kahhh kahhh kahhh
so pilihan kita adalah.......... kahhh kahhh kahhh
bila nak buat???? gua kompom.... kahhh kahhh kahhh
kita bakor je husin!!!! kita bakor!!!! "by usup penari kebudayaan yg pegi german selama seminggu" kahhh kahhh kahhh

mata-lembu shah alam berkata...

fuck u umno-BN tengkorak kering.

hoi tt, tengkorak kering tu kenapa kau tak letak gambar dacing?..@ gambar mangkok2 selangor seperti mat monggol, mat tempe@penyapu, samseng kg dusun, ezam senatak sesumpah, geng sonkok tinggi (GST), gabungan pondan selangor (GAPS) haji kepala lembu &...

soheh/benar - pengundi hantu tengkorak kering sedang dibawa masuk ke selangor terutamanya dikawasan bukan melayu, kerana bukan melayu dikenal-pasti menolak calon BN lebih hebat dari PRU-13.

Tolonglah, ketua pemuda Pas sorban besar, ketua pemuda pkr report besar, ketua pemuda dap mulut besar - pantau, pantau, pantau kerja laknat BN-JPN, fuck

yb berkata...

Saya kenal sekor hantu. Dia dapat kerja sub con dengan GLC.

Tanpa Nama berkata...

bro tt, aku cadangkan kau sampaikan pada YB Azmin Ali tu, guna pendekatan macam Tuan Guru Nik Aziz di Kelantan, iaitu jumpa orang-orang ni semua, kaotim dengan diaorang kalau kerajaan pusat beri kain, gulo, duik/pitih waima IC kito amik, tapi bilo ngundi, kito pangkoh PAKATAN. setuju?

Tanpa Nama berkata...

Waaaa...derang ni sume semenjak dua menjak ni cakap begitu confident sekali..mmg sah nak kelentong le tu di pru13 yg akan datang..rakyat percaya perancangan nak kelentong kini sedang hebat dijalankan...jika diperhatikan, rakyat selangor tidak rela dan tidak akan saja2 nak lepaskan selangor pada umno..! Harap akan diadakan Bersih kali ke2..

matstimketum berkata...

umno penjual negara dan pengkhinat bangsa! masih seronok kena tipu lagi rakyat mesia ni, tak cerdik lansung kerana masih mahu menyokong umno laknat! kakaitangan awam usah bersongkongkol dengan mereka yang merosakan negara. ingatlah semua yang hidup diatas bumi ini akan mati dan dihisab diakirat kelak.

Tanpa Nama berkata...

Lapangkan minda anda di sini...SURAT KEPADA IGP TERSAYANG
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

Stupid University berkata...

Pilihanraya dibuat hanya untuk membuat rakyat percaya yang negara ini negara demokrasi! Kah! Kah! Kah! Tapi masalahnya kebanyakan rakyat dah sedar yang pilihanraya tu hanyalah satu sandiwara sahaja! Kah! kah! kah! kah!