Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Mac 2011

RAHSIA TERBOCOR AWAL



WIRA NEGARA GANDA WANG ANDA



nota:
wira berbadan gempal
berperut boroi
adalah wira jaguh
harapan bangsa dan negara
kah kah kah




SAYA JUGA DILAMAR PAKATAN, KATA BEKAS KETUA WIRA PERKASA – miinsider

Selain menerima tawaran beberapa pertubuhan bukan kerajaan, bekas Ketua Wira Perkasa Arman Azha Abu Hanifah berkata, beliau turut menerima pelawaan parti-parti politik termasuk Pakatan Rakyat.

Beliau bagaimanapun berkata masih belum membuat sebarang keputusan mengenai perkara itu.

Malah beliau enggan memberitahu bila menerima tawaran komponen Pakatan Rakyat.

Malam tadi, Arman Azha turut berada di Stadium Melawati, Shah Alam untuk mendengar ceramah yang disampaikan oleh kepimpinan Pakatan Rakyat termasuk Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Lim Kit Siang.

Ketua Penerangan Pemuda Umno Petaling Jaya Utara itu berkata, beliau mengikuti program semalam hanya untuk mendengar dan mengetahui isu-isu yang disampaikan pemimpin Pakatan Rakyat.

nota:
berita telah bocor
seharusnya pekara ini akan terus
disimpan dari pengetahun media hingga akhir minggu hadapan

nampaknya si wira ini tidak sabar sabar untuk menjadi ahli pakatan

jadi disini biar diterangkan sejelas mungkin
tentang duduk pekara mengenai pelawaan pakatan
terhadap wira berbadan gempal ini.

memang betul pakatan rakyat telah melamar wira
berbadan gempal ini.

awal bulan ini pucuk pimpinan pakatan
telah difahamkam tentang ura ura wira berbadan gempal ini
meninggalkan perkasa. pakatan rakyat sedar bahawa
wira ini adalah satu aset yang amat berharga jika dapat dilamar.

justeru beberapa pemimpin kanan pakatan telah pergi
secara sulit untuk berbincang. pemimpin pakatan
telah meminta wira berbadan gempal masuk
ke dalam saf pakatan dan aktif dalam pakatan

secara senyap senyap semuanya telah diuruskan
malah telah dipersetujui bersama
bagaimana berita masuk ke dalam
pakatan ini hanya akan dibuat pada bulan hadapan
ini untuk memberikan impak yang gah

juga telah digambarkan kemungkinan
jika anwar ibrahim masuk ke dalam penjara
maka kerusi permatang pauh akan diberikan kepada wira
berbadan gempal ini – tetapi semua ini masih dalam perbincangan

parti mana yang akan dipilih terpulang kepada keputusan wira ini sendiri.
lim guan eng telah bersedia menerima bagi pihak dap
hussam juga telah bersedia menerima bagi pihak pas
azmin ali juga telah bersedia menerima bagi pihak pkr

cuma ada satu pekara yang ditimbulkan oleh pucuk pimpinan pakatan
sebelum menerima wira berbadan gempal ini
ianya bukan satu syarat besar tetapi agak penting

bau ketiak wira berbadan gempal ini busuk

dari apa yang difahamkan masalah bau ketiak busuk ini jugalah
yang membuatkan ibrahim ali tidak tahan dengan wira ini


jika wira ini dapat menyelesaikan bau ketiaknya

maka sudah pasti beliau akan disambut dengan kompang
sebagai ahli pakatan rakyat kah kah kah

21 ulasan:

tok jenggot berkata...

kah..kah..kahh...
aku dah tau dah.. ujung cerita TT mesti aku gelak guling2..

kah..kah..kahh...
rexona sekotak pn tak boleh hilangkan bau ketiak malaon nie..

kah..kah..kahhh...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah janggut cam sial..

Tengku Afif berkata...

cilakak! Tak payah la kalau bau.. Baik angkat mamak bakar roti nan aja

mkcikJualGmbirSghawak berkata...

...Wira Go broooo....

anak nogori berkata...

busuk busuk...memang busuk.

siapa ini perkasa...kah kah kah

mat skima nak jadi jaguh rasa gah dengan ini perkasa...kah kah kah

RAKYAT bandar...kalo ini ketiak busuk masuk...alamat...LU SENDIRI MAU INGAT...kah kah kah

RAKYAT berjuang dari 98 lagi...jangan bagi mudah untuk ini perkasam punya kaum

Tanpa Nama berkata...

Aduhi! gara2 ADUN Bota main lompat2 jatuhkan Pakatan di Perak. Bole percaya ke org ni? ada udang disebalik batu.....aku sarankan...was2...wang RM$$ boleh membeli sapa pun, malahan anak sendiri bole dijual...inikan Ketua Wira Perkasa lagi!

Tanpa Nama berkata...

rugi mampuih pakatan kalao amik mamat nih jadi wira kita...
caittt....
buang masa je pi pelawa dia...
dia ingat dia hero ka?
aku harap pakatan jangan buat perkara bodoh pelawa mamat ni...
setakat jadi ahli biasa, ok...
tapi kalao nak bg kerusi permatang pauh, jangan harap baii

1Crony berkata...

Potong stim lah Bro TT. Kalau betul memang aku bangkang 1000%. PR nanti ibarat tong sampah, semua terima bekas aje...... kalau terima isinya tak apalah. PR kena ada prinsip dan identiti sendiri supaya tidak dipandang sebagai "tapak pelulusan sampah 1Malaya".

Tanpa Nama berkata...

bro..

sental ngan CLOROX

kah kah kah kah

yes berkata...

Ini pemenang Raja lawak La!

Tanpa Nama berkata...

Woit TT, malaon ni sure tukar jadi katak kaya raya jika masuk Pakatan!
Tapi MIC atau KITA mungkin mau terima si bahlol boroi ni....

jebatderhaka78 berkata...

jangan ambil dia...dia bala!!! klu ambil pemimpin pakatan sama dgn ibrahim ali...ramai lagi perjuang tulen..ambil je bloogers2 yg x jemu2 menpertahankan maruah pakatan...jgn ikut cara lembu..kerna lambat laun kita di lembukan.
jebatderhaka78

apa apa pun ok berkata...

ini mamat bukan ketiak je ada bau, semua tempat yg ada sendi ada bau kahhh kahhh kahhh
x caya???? camana eeee boleh dapat taraf bumi!! so percayalah.... kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

Bro,

Jangan jadi macam Zaid Ibrahim sudah la....kah..kah..kah..

matstimketum berkata...

salah satu penyebab ketiak busuk kerana selalu hisap tetek, betui ke?

Tanpa Nama berkata...

pundek laaa

takkan tak serik2 lagi pakatan ni...jgn jadi bangang...

Stupid University berkata...

Tak payah tunggu si malaun nie dari masuk ke Pakatan! selagi malaun nie tak insaf tak payah jemput dia masuk! Buat perabih beras aje! Kah! kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

PR tak pernah belajar dari kesilapan!

biadap berkata...

korang baca x artikel 2 sampai habis sblm komen..

Tanpa Nama berkata...

babi hang isham.... buat lawak puilak

Tanpa Nama berkata...

kalau mamat ni masuk pkr kendian tak lompat kuar dr pkr balik.....

aku masuk jawi lagi sekali

mamat ni spesis sb la
lebih kurang zaied
jgn jadi bangang la

bior la dia masok ameno
kat situ banyak spesis yg serupa dgnnya