Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Mac 2011

BERWASPADA ! NUKLEAR AMAT BAHAYA!!!




SEBELUM BUAT LOJI NUKLEAR - BETULKAN CERMIN PINTU KERETA PROTON





NOTA:
pada hari pertama lagi
telah berlaku ledakan
tetapi semuanya di hush hush kan
perhatian ledakkan itu

hingga ke hari ini
kenyataan resmi masih lagi mengatakan
tidak ada apa apa bahaya!



NOTA:
dengar komen dari yochi shimatsu
beliau adalah bekas pengarang jaoan times
ini aklhbar berbahasa inggeris di jepun

dengar apa yang dikatakan:
bagaimana berita letupan ini mahu di sorokan
saudagar loji nuklear cuba mententeram hati
oarang ramai agar tidak menentang nuklear

juga perhatikan undang undang darurat artikel 15
sedang di perkenalkan - apa maknanya ini?

5 ulasan:

otaklunyai berkata...

Semalam p-etang berita radio siarkan mentri bodoh yg bertanggungjawab akan menggunakan khidmat pakar luar negara utk buat kajian utk pembinaan logi nuklear di m'sia... (kat sini pun dah dapat kebas banyak duit... panggil pakar luar bukan murah. Jadi kalau dicongak2 kos rm1juta boleh mark-up rm10juta... 1juta bayar pakar 9juta lagi masuk poket) Lepas tu nanti pedulikan laporan pakar tu, buat je logi tu lagi banyak duit dapat kebas... dah 53 tahun, dah faham sangat dah cara mentri2 banggang ni buat keja. Dia bukan peduli apa nak jadi.. kalau nak meletup pun lepas dia dah mampos masuk neraka... anak cucu, kaum-kerabat boleh lari dgn duit yg banyak tu... rakyat yg bodoh2, kau telanlah radiasi nuklear tu... selama ni pun pemimpin2 ni bukan peduli, rakyat nak mampos ke, rakyat susah ke janji dapat kebas duit masuk poket melalui projek... ini yg melayu masih tak faham2... dooookkkk kena tipu manjang...

cicit ngah layor berkata...

Otaklunyai..memang kesian nengok majoriti Melayu diMalaysia ni yg mcm seghonok kener bohong.Asaikan menteghi bercakap,demer percayer,asai org amno cakap,demer percayer.Ader otak digunerkan utk ndak dapat duit jalan mudah.Patut ler org Siam kalau dengor perkataan malaysia,demer gelak.MALAY SIA = MELAYU GHOSAK.Kalau kiter perhalusi,ader juger kebenarannyer.Ini bukan menghiner bangser sendighi,tapi itu ler ghopernyer dah 53 merdeka.

Tanpa Nama berkata...

bro tolong ulas berita dari berita hairan ini...


KUALA LUMPUR: Perbadanan Kuasa Nuklear Malaysia akan terus memantau perkembangan kebocoran loji nuklear di Jepun dan memberikan penjelasan mengenai kesannya bagi memastikan langkah keselamatan awal dapat dilaksanakan.
Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Datuk Seri Peter Chin Fah Kui, sehubungan itu, meminta rakyat bertenang dan tidak membuat sebarang spekulasi kemungkinan radiasi akibat letupan itu akan merebak ke negara lain

Tanpa Nama berkata...

Brader sia sia brader sembang dengan puak yang tak pakai akal fikiran. Akal fikiran semua tertumpu pada wang ringgit peduli apa dengan keselamatan dan kemakmuran rakyat. Inilah Malaysia walaupun majoriti rakyat tidak setuju dengan sesuatu polisi mereka akan buat juga kalau mengkayakan anak bini depa...

govofhate berkata...

oh..bygkn loji tu tepi rmh najib kat pekan..br org ramai xbising..kau nk mkn duit pn org xmrh pny..