Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Mac 2011

TERBARU - TIPU MENIPU PENIPU




S P R M



Dari FB Zunar Kartunis:

KES BENG HOCK: Pegawai SPRM kata diari dia dah hilang dalam komputer, kerana komputer dia kena virus. Apabila ditanya lagi, dia kata dia ada cetak, tapi bagi kat siapa tak tau dia pun tak ingat. Kemudian dia catit diari semula selepas satu tahun kemudian berdasarkan ingtatan dia!!!!. Tu dia punya lah pembohong

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lancau punya penipu pegawai SPRM ni. SPRM=Suruhanjaya Pxnipu Rakyat Malaysia?

sri hartamas

cicit ngah layor berkata...

Di Padang Mahshar nanti bulih ker bercakap mcm tu?Cristiano Ronaldo Malaysia.Eh eh waaah!!!pandainyer dier!!!tp ingat...ader yg Lebih Pandai lagi.

Aliffnajmi berkata...

Di Padang Mahshar nti bukan shj Cristiano Malaysia yg akan disoal, tp kita semua.

Tanpa Nama berkata...

Viruske? Deleted? Semuanya boleh re-call balik. Bnky sofware boleh korek korek korek.Worst cum 2 worst, boleh korek HARDISK di LAB.Bg input sikit kat SURUHAN tu.Jg jadi bebebal berterusan. Tu sebab PDRM selalu confisicated HARDISK nak korek korek korek.Tapi kalau mamat tu pandai boleh kena software DELETED ABIS tanpa kesan.Aku takrasa dia pandai...

Tanpa Nama berkata...

Rakyat sangat sedih bila pemimpin dan pihak sperma semakin mengarut.

BH dekat nak kawin.. tetiba dijumapi mati di pejabat sperma...tidak kena bunuh dan tidak binuh diri?? BH ada tulis nota (baru jumpa)mahu bunuh diri ??? diari hilang ???

Banyaknya outa, makin ngarut dan saru....makin lama makin serabut...payahnya lesai bagai kisah Sayfoliwat...

Kisah Hantuya Magnolia bisa cepat beres...

-zunodeng

Tanpa Nama berkata...

itu lah namo eh pantek kobau....kah...kah...kah...