Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Mac 2011

JANGAN TIPU MELAYU DENGAN UNDI POS




SEBELUM MENGUNDI KE JALAN RAYA DULU




nota:
ini gambar abang mat sabu
pejuang rakyat
pemimpin party pas
pembawa cahaya perubahan






PILIHANRAYA: NAJIB KETERLALUAN, SEOLAH AJAK RAKYAT KE JALAN RAYA
– harakah daily

Najib Razak, kini dilihat semakin keterlaluan sehingga seolah-olah telah mengundang rakyat mengalihkan tumpuan daripada pilihan raya kepada demonstrasi ke jalan raya.
Sehubungan itu, Badan Bertindak Demokrasi PAS dan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) II menuntut pihak pemerintah supaya mengadakan pilihanraya yang adil di negara ini.

Pengerusi Badan Bertindak Demokrasi PAS, Mohamad Sabu menegaskan, Perdana Menteri perlu menilai kembali segala tindakan yang telah dilakukannya dalam perjalanan pilihanraya di negara ini agak benar-benar berada pada landasan demokrasi.

Menurut beliau, tujuan tuntutan pilihanraya yang adil dibuat supaya setiap keputusan pilihanraya akan dapat diterima oleh seluruh rakyat negara ini.

Katanya, namun keadaan hari ini berada di sebaliknya. Setiap keputusan pilihan raya amat meragukan semua pihak terutama pembangkang kerana ia dijalankan tanpa keadilan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI TUNTUTAN ADIL…. kah kah kah..

kah kah kah…JANGAN BODOHKAN ORANG MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah…JANGAN TIPU ORANG MELAYU…. kah kah kah..

SEBELUM MENGUNDI KE JALAN RAYA DULU:


ini tuntutan:
1- hapuskan undi pos
2- gunakan dakwat tanda telah mengundi
3- semak senarai untuk hapus pengundi hantu


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nanti kalo buat demonstrasi besor-besoran untuk PILIHANRAYA BERSIH...

puak gerombolan jugak akan buat demonstrasi membantah demonstrasi PILIHANRAYA BERSIH.. tapi yang ramai dtg jadik ketua adalah puak2 dari KALINGA yg menyamar jadi MELAYU.... yang MELAYU ori jadi kuli belakang puak2 KALINGA bernama EEEEEEEEE yg menyamar MELAYU...

sedarlah wahai Melayu ori, sedarlah wahai Jawa, Bugis, Banjar, Minang, Bawean dll... Dimana semangat juangmu.. adakah anda ingin dipermainkan KALINGA yg menyamar MELAYU...

kalbunUMNO berkata...

kah kah kah !

Hari- hari membesarkan buntut,
Putrajaya dia datang menyibuk,
Pilihanraya adil yg rakyat tuntut,
Mamak hitam legam datang menyibuk.

Tanpa Nama berkata...

Sokong BERSIH..

Rakyat sedia berjihad ke JALANRAYA..

Pastikan PILIHANRAYA dilaksanakan mengikut peraturan.. adil dan bersih.

Tanpa Nama berkata...

Biarlah Kelinga EEE ambil tempat Melayu..
kerana Melayu masih ada BUMIPURTA..

Tanpa Nama berkata...

Salam pak tt

Ada pembaca kat sini tanya mana nak dapat buku jingga. Sini boleh download. Tolong warwarkan.

http://mclm.org.uk/libraries.html

Thanks

Tanpa Nama berkata...

Buatlah perhimpunan BERSIH beberapa kali pun, tapi yg kita dapat? gas pemedih mata dan belantan. Memorandum yang dulu apa citer apa tindakan YPD Agung, dah dibakul sampah dah kot atau pun dah jadi abu.

habsahry@yahoo.com berkata...

SPR barua BN...
bersih 2.00..
lautan kuning...
kita di tindas..kita bangkit lawan...kita bangkit melawan dan terus lawan..
klu kita lancarkan demo..pastu kita akan tau sapa menteri yg bacul xde telo anta anak bini kuar malaysia dulu...
kita tgk camne diorg mengelupor nak angkat kaki lari dari malaysia..

kita

Abbs berkata...

Ini lew die subuah gomen yg adil di mate UMNO APCO.. tapi tidak adil pade mate olang2 mude bro.. subuah gomen yg terlalu lame berkuase bakal tumbang jikie olang2 mude mule bangun dan menuntut keadilan di jalan raye, umno apco bukan lew parti melayu, tapi parti mamak 1mesia, sebab itu lew melayu terpinggir selame 60 tahun kahkahkah.. olang2 melayu tak sedar sebab olang2 melayu tak dapek membezakan antare mamak dan melayu bagaimane idiologinye.. kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

PILIHANRAYA BERSIH?

pergi mamposlah semua pilihanraya2 ni..

kita turun ke jalanraya setiap kali nak pilih pemimpin2 cibai ini..

bila nak mula ni brader.. gua dah tak sabar nak turun ni.. lambat pikap la sini punyer orang, nak turun jalanraya pun, masih mau pikir macam2 lagi ka?

aku berani bet, shahmetal tobatt takkan turun jalanraya punyer.. aku akan bunuh diri jika terlihat dia berbuat demikian.

kalbunUMNO berkata...

Jauh berjalan jumpa hotel,
beli dipasar daun pandan,
Jangan asyik duduk menggotel,
Jalanraya kita jadikan medan.

Stupid University berkata...

Bubar sahaja SPR bodoh tu! Buat perhabis beras sahaja! Bubarkan JKJR, JPJ sekali! Memang tak guna dan tak boleh pakai! Semuanya pun lancau! Kah! Kah! Kah! Lepas tu kita turun ke jalanraya! Kita lawan macam di Libya! Angkat senjata! Kasi hantam betul-betul! Tangan dah gatal sangat! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Percayalah kawan-kawan Geng Mamak Hitam Legam yang akan meruntuhkan orang Melayu. Sejarah akan berulang. Hapuskan Mamak Hitam Legam

Binjai berkata...

dengarkan pantun saya

hari-hari mengorek jubor
buah tangan untuk bik mama
kalau mengundi tu baik-baik
kang tak pasal-pasal kena kelentong

terima kasih.

apa apa pun ok berkata...

buat aje la bro gua sokong kahhh kahhh kahhh
ini kali kasi kaw kaw kaw jey punya kahhh kahhh kahhh
buat sampai jadik dia punya motto, amacam??? kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

dah tak de ape yang boleh dipercayai kat Malaysia ini.mungkin sesetengah mereka yang tidak amanah ni ingat seksaan kubur dan neraka itu perkara main-main.di dunia ramai lah orang-orang yang membantu menutup kesalahan kamu.tetapi di dalam kubur kamu akan berseorangan dan setiap perkara yang diamanahkan kepada kamu akan dipersoalkan.Pada saat itu barulah kamu sedar bahawa dosa itu benar,pahala itu benar,syurga itu benar dan neraka itu benar.

Tanpa Nama berkata...

Bersihkanlah Malaysia dengan dan olih BERSIH.Empatpuluh tahun kami di Malaysia terpaksa makan apa yang kita telah diperintah oilh KeRajaan. Sekarang hak kita sebagi pengundi akan dibolot olih orang orang yang kata merekalah pemimpin Malaysia.Kalau kit tabolih menjalankan pilihan raya dengan suci dan iklas tidak perlu adakannya sebab bangsa Malaysia akan hilang dalam dunia kalau kita halalkan Undi Pos and Undi Proxi..