Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Mac 2011

HELLO APA KHABAR




DATUK BERSHOPPING DIMANA?



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


ello datuk bershopping dengan siapa?
menginap hotel mana?
terserempak dengan siapa?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



TERSEREMPAK DENGAN MISS X ATAU DATUK X



kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

suspen : hanya tukar tiub pemecah berita
kah kah kah


20 ulasan:

Stupid University berkata...

Jumpa mak janda gemok! kah! kah! kah! kah! berapa muatan lori diangkutnya? kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

miss ZR la
la la la la la la

Tanpa Nama berkata...

buah pelior mat mongol punya
bebulu lebat pantai pot dikson
hello apa khabar?
ada tengok badak kat zoo?

Tanpa Nama berkata...

panas ni...ko ni boleh jadi SB la. belajar kat kamunting ke ke apa? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

waaaaaa
meletop lagi lepas nih
marah bini tua

sapa datuk xxx tu, TT
miss xxx mana dia hayun?

Tanpa Nama berkata...

ini kot lelaki Y

Tanpa Nama berkata...

bengang
bagi la clue sikit..

Tanpa Nama berkata...

kotel mamat ni bukan pjg pun.sat lagi bcerailah tu sebab ZR punya dlm(ala2 saiz minah arab)mamat semporna ni punya pendek je.terliur mat monggol tgk

Tanpa Nama berkata...

TERSEREMPAK DENGAN MISS X ATAU DATUK X
atau adakah lelaki Y???
kahkahkah

Shahbana berkata...

Zahida Rafik.. tul ker

Anti TELAN berkata...

miss ZR tu sapa...?

Zubaidah Ronggeng ka ATAU ZAHIDA Ronggeng...kah kah kah

habsahry@yahoo.com berkata...

http://www.malaysiakini.com/news/158332

bile ak baca nie ak cam panas satu badan, bkn sebab dia kutuk pas..tu hak dia tapi masalahnya dia x berape cerdik nak gunakan kelebihan yg dia ada..klu dah pandai menulis dah tentu la pandai berfikir apa yg dia patut karang..nie x..dok masih nak persoalkan parti yg dah di tubuhkan hampir umur dia.. kot nak kipas pun jgn la tunjuk kita nie jahil..apa salahnya dia tulis pasai salah laku menteri, rasuah, pasai tanah ATM kena jual kat tokey cina ke, pasai parti UMNO yg kata berjuang utk bangsa tapi terselit 5-6 ekor kalinga yg bangang, pasai guna bahsa english dlm sains dan metamatik...
kitorg x peduli pasai pas, kitaorg nak SPR jlnkan tanggungjawap secara berhemah..tunaikan tuntutan BERSIH..bkn pasai pas..
mintak bro sekolahkan dia...aku nak tulis x pandai..mmg idea bertimbun tapi x tau nak mula dari mana..lain la Azman Hussin. dia berkarya dalam bidang sastera sejak tahun 1998 dan pernah memenangi Hadiah Sastera Perdana 1998-1999 dalam kategori cerpen.

malaise berkata...

THE STRAY PARIAH DOG FROM REJECTED FROM INDIA

A stray pariah dog wandered into a Malay compound one day. The Malays being kind and simple took care of the pariah dog.

Everyday the pariah dog barked at strangers and the Malays thought... ok let’s keep this pariah dog and for it barks for us.

As the days went by the pariah dog became more and more brave.

It now knew that the Malays could be manipulated and decided to write a book on the Malay Dilemma and barked and barked saying that the strangers (Chinese and Indians) were taking away their food and rights.

The Malays listened and trusted it. They kept feeding it and it kept barking and barking until one day it took over the whole compound. This time if any Malay protested it bit them.

Many were bitten if they did not agree or go along with him.

The Malays now do not know what to do with this stray pariah dog ....it keeps barking and barking... today the pariah dog has successfully barked and separated Malays from the others.

Once upon a time the Malays, way before this stray pariah dog came, no one saw colours, no one saw religion.

By a twist of fate this stray pariah dog is now worshipped today as pedigree dog by a group of his own stray pariah dogs. It's high time they put the stray pariah dog to sleep before the whole village is destroyed.

(Bebas diambil dan disiarkan jika rasa berguna)

Tanpa Nama berkata...

biasa la bro ada duit lebih nak rasa pantat artis la....kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

sapakah miss zr? silakan bongkar...saya tak suka teka teki..

Tanpa Nama berkata...

Lu pegi shoping dengan ZR,
lu kata PAS sesat.
Apada Shafie yang tak afdal.
Cermin muka tu dulu.

Tanpa Nama berkata...

Biasa la Bro,

Dia nak ikut YB Bung memburit puki artis....kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

puki yg paling berharga di malaya adalah puki artiis.menjadi rebutan kalangan ramai,org2 marhaim hanya mampu tampal postel artis2 idamannya.tapi hanya memeri2 saja yg mampu memiliki puki artis2.dgr2 datu afandi yg sudah memiliki 1 puki artis sedang ingin memiliki 1 lagi puki artis.puki artis kemut bagus kot kah kah kah

Keliwontron berkata...

Kalau Bung Mokhtar yang muka macam karipap basi tu pun boleh dapat Zizie , ini kan pula abang Syafiee , silap2 Fasha Sandha yg tengah solo sekarang ...Ingat abang syafiiee itu hari jejai dating ngan Fasha Sandha naik helikopter . rasa rasa abang Syafiee kener sewa roket Nasa Apollon pulak utk dating ..baru gempak kasik Jejai hot skit

Tanpa Nama berkata...

memang kebanyakan orang2 politik yg ada pangkat dan jawatan dlm parti dan kerajaan suka menjubur awek2 muda ne wlupun anak dia sama baya ngan awek dia ataupon dia sama baya ngan mak bapak awek dia tuh..bikin malu ja..politician kat sabah ne jgn heran la penjubur semuanya..awek2 tuh pun tak tau malu dasar buaya betina pisau jilit...