Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Mac 2011

SA EKOR KANG KONG CARI MAKAN




SEBELUM RENOVASI



nota:
di ukm ada pakat undang undang
yang ini pakar renovasi
kah kah kah





SAMAN EKOR IKUT UNDANG UNDANG – berita hairan

Tindakan polis mengeluarkan saman ekor dan menyenaraihitamkan pemilik kenderaan yang gagal menjelaskan saman selepas tiga bulan notis diserahkan adalah sah di sisi undang-undang, kata pakar Perlembagaan, Prof Dr Rohimi Shapiee.

Beliau yang juga pensyarah Fakulti Undang-undang, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) berkata, setiap saman yang dikeluarkan polis atau Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) dibuat mengikut Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Katanya, tindakan saman itu bertujuan memberi pengajaran kepada pemilik kenderaan supaya lebih bertanggungjawab dan berdisiplin ketika memandu.

Sehubungan itu, beliau menasihatkan orang ramai supaya tidak terpengaruh dengan dakwaan pihak tertentu yang meminta mangsa saman ekor mengabaikan saman itu dengan alasan ia bertentangan dengan Perlembagaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..SAEKOR LAGI KANG KONG BANGANG…kah kah kah..

kah kah kah…MEMANG LAH MENGIKUT UNDANG UNDANG…kah kah kah..

kah kah kah..MEMANG LAH ADA TERTULIS DALAM UNDANG UNDANG…kah kah kah..

kah kah kah..ISA PUN ADA TERTULIS DALAM UNDANG UNDANG…kah kah kah..

kah kah kah..AKTA UNIVERSITI DAN KOLEJ UNIVERSITI PUN ADA… kah kah kah..

kah kah kah..AKTA MESIN CETAK PUN ADA… kah kah kah…

woit… YANG DI LAWAN IALAH UNDANG UNDANG YANG TAK ADIL…kah kah kah..

kah kah kah…KANG KONG INI BANGANG… PATUTLAH MENGAJAR DI UKM…. kah kah kah…

kah kah kah...KESIAN PELAJARV UKM... kah kah kah

kah kah kah…SIAPA TAHU LATATR KANG KONG INI?... kah kah kah..

kah kah kah… BELI IJAZAH ATAU DARI LULUSAN SINTOK… kah kah kah..

kah kah kah...ATAU KETUA CAWANGAN?.... kah kah kah

25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kangkong bodoh.... jilatla taik amno sampai mampus....

KInG KoNG berkata...

Sial..nasib baik gua fakulti lain..lepas ni kalau fakulti guaada kangkong keluar statement bangang camni baik gua blah masuk ITM hahahaha (Institut Ternak Melayu) hahah

Stupid University berkata...

Bila lagi nak senarai hitamkan kenderaan nie? Saya dah tak sabar-sabar lagi untuk disenarai hitamkan! Kah! Kah! Kah! Kalau kita buat hartal untuk seminggu, tengok profesor lancau mana nak cakap apa lagi! Pergi lancau dengan kangkong dan kerajaan lah! Kah! kah! Kah! Kah! Kah! Jangan sampai rakyat betul-betul turun di jalanraya! Bini Rosmah pulak nanti lari lintang-pukang! Kah! Kah! Kah!

kalbunUMNO berkata...

Ijazah dilelong dipasar raya,
Menjadi milik orang yang gila,
Nasib malang bergurukan hantu raya,
seorang pakar bodek banyak auta pula.

Kong Kang berkata...

Kalau yang kata tu pengerusi jkkk tak pa la jugak, Mangkok Hayun punya pencacai. Lu bli mana degree? Ni la namanya otak selut...

Stupid University berkata...

Rules are made to be broken! Kah! Kah! Kah! Mari kita langgar undang-undang dengan memboikot kerajaan ini! Kah! Kah! Kah! Bila fulus dari tol, petrol, insurans, cukai, saman tak ada ... habis punah bini si Rosmah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Dengan si kangkong nie sekali kena tanam! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

senarai hitam = senarai Zambry Abdul Kadi keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

duit saman yang berjuta juta juta juta tu nak buat beli apa?

buat beli spender ker?

ada lagi ke duit saman yang dia kutip minggu lepas tu?

Tanpa Nama berkata...

Aku ingatkan tadi Herman Tino. Ialah betul kata Bro TT belum renovasi lagi. Kah Kah Kah Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

boleh didakwa kes hina mahkamah ni..

Tanpa Nama berkata...

jilat kuat tu. nak jadi naib cancellor lah tu

Tanpa Nama berkata...

ha ha kalau blacklist org x isi minyak,x bayar tol.semua berkaitan lah. lawan tetap lawan

profsiamang berkata...

Sekarang,inilah jenis profesor-profesor kangkong yang ramai berkeliaran dipusat-pusat pengajian tinggi Malaysia.Depa tak ada ilmu yang boleh dimanafaatkan cuma kerja ampu-sana ampu-sini UMNO untuk naik pangkat.Kalau ada PRK atau PRU gulungan inilah yang sibuk bawa pelajar buat projek-projek itu-ini dikampung nak bantu UMNO menang.Betul-betul jenis haprak.

Tanpa Nama berkata...

ni la gambar yg lu suruh cari aritu bro..........

lunchai berkata...

oit.... dia nie bekas pensyarah aku la kat UKM dulu... tapi aku tak bangang macam dia....

Zulhazmi
Penasihat Undang2 KASE

Tanpa Nama berkata...

sumbat kangkong ini ke mahkamah sebab menghin kewibawaan mahkamah...

Din Palat Arau berkata...

BOIKOT DARI BELI NASI LEMAK @ KUIH DEPAN FLET POLIS....BOIKOT APA SAJA YANG ADA KAITAN DGN POLIS

Tanpa Nama berkata...

patut la member2 aku pun bodoh, belajar kat UKM rupanya..

yang kluaq USM, UTM, UNITEN dan UUM Sintok pun sama bodoh..

aduyai.. patut la universiti kita asyik jatuh jer ranking.. macam sial tenaga akademik dan pengurusan dia..

Tanpa Nama berkata...

http://pkukmweb.ukm.my/ikrab/index.php?option=com_content&view=article&id=253%3Aprof-dr-rohimi-hj-shapiee&catid=70%3Acv&Itemid=157&lang=en

refer sini.. mamat ni gred UM la.. bodoh betul la budak2 UM ni.. aku ingat universiti terbagus kat malaysia.. kalo camni terbagus, apatah lagi budak2 yang legi teruk grednya..

Non-Governmental Individual berkata...

PROF ROHIMI NI BEKAS TIMBALAN DEKAN KITORANG...

pakwe berkata...

ko ni tak baik mengutuk dak ukm..harharhar

kalau kluar tv lekcerer ni...mmg tk lama naik pangkat le..mcm sorang tu yg kulit hitam2 kat uum..heh

Telur Sekunder berkata...

prof bengap haramjadah. kalau ada 10 lagi cam anjing ni, lingkup. Tapi, memang malaysia mmg dah lingkup pun..

Tanpa Nama berkata...

muka mcm konkang..undeng2 25%

Tanpa Nama berkata...

cari makan, bang...
harap gaji pun bukannya banyak mana

jadi kangkong lagi untong
klu nasib baik, jadi YB
klu kojol, rakyat jugak yg untong

@ sib baik aku tak beli degree ukm

sniper berkata...

Nasib 'suir' habis student UKM mempunyai 'Bongok' macam ni. Ni lah jenis 'spesis bodoh terlampau'.