Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Mac 2011

MASA DEPAN NAJIB PADA LUBANG JUIBUR SAIFOOL




SELUAR DALAM JADI SAKSI




SELUAR DALAM DIAMBIL DARI RUMAH TEMAN WANITA SAIFUL
- mkini

Perbicaraan kes liwat terhadap Anwar Ibrahim disambung pagi tadi dengan mahkamah mendengar keterangan dari pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira.

Menurut Pereira, pada jam 8.30 petang 29 Jun 2008, beliau pergi ke rumah pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan di Bandar Utama dan mengambil sehelai seluar hitam, sehelai seluar jenama Levi dan sehelai kemeja tangan panjang berwarna hijau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
siapa yang kurang ingat
mari sini kami ingatkan

saifool jumpa najib pada 24 jun 2008
saifool diliwat pada 26 jun 2008

lihat betapa bijaknya budak yang bernama saifool ini
dia telah tahu yang dia akan diliwat dua hari kemudian
kah kah kah

pelik?

jangan lupa pada tahun 1998
anwar telah menyondol azizan pemandunya
di tivoli villa di bukit bangsar

siasat punya siasat tarikh hari anwar menyondol
itu rupa rupanya tivoli villa belum di buat lagi!!!
kah kah kah


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt..

ada satu lagi yang terbaru masa soal jawap saksi Dr Razuin yang pakai tudung dedah kopek tu..

Dr Razuin Rahimi yang merupakan saksi pendakwaan ke-23 berkata, dia menerima panggilan dari pihak hospital ketika berada di rumahnya pada kira-kira 3.30 petang 26 Jun 2008, mengenai seorang mangsa yang mendakwa telah diliwat oleh seorang ahli politik berprofil tinggi

Kalau Dr.Razuin kata dia terima panggilan pada kira-kira 3.30 petang 26 Jun 2008 bererti ada orang lain yang buat panggilan buat report yang Saifool kena sodok pada masa itu. (kata epul dia siap sapu KY kasi licin perjalanan, tapi masih tak rela dirogol..)

Tak mungkin Saifool yang panggil,kerana waktu itu dia dalam alam khayalan!! Sedangkan pertuduhan terhadap Anwar sebut "bahawa anda antara pukul 3.01-4.30 petang pada 26 Jun 2008....."

Bolehkah Saifool yang sedang dibalun bontotnya sempat ambil handset dan call Dr.Razuin atau polis?

Ini bererti peristewa ini sememang sudah dirancang terlebih dahulu. Mungkin orang yang panggil itu adalah pegawai polis yang merancang konspirasi tersebut.

Nyata direktor drama ini orang yang bengong dan berotak taik.....

nyway..

hari ini IO jude pereira akan disoal bicara oleh peguambela karpal...mesti best...hehe

dan sesekalai TT gi la masuk blog si zoo nordin tu... tulisan dia dah makin gila babi...mcm terlebih minum bak kut teh campur todi kot...hehehe

KalbunUMNO berkata...

tt oiii,

Geng mamak mengaku melayu jati,
Habis tanah melayu disamun curi,
Seluar dalam saifol jadi bukti,
Baju dalam bik mama pula yg diberi.

Tanpa Nama berkata...

ini macam episod bawak tilam ke mahkamah tahun 1998, tapi sekarang ganti dengan seluar dalam plak..apa punya tak kreatif langsung lah pengarah filem ni...

Stupid University berkata...

Liwat atas angin! Kah! Kah! Kah! Terrer sungguh Anwar! Dia sondol atas udara! Kah! Kah! kah! Itu pun hakim hacks dan pendakwaraya lancau boleh percaya! Kah! Kah! Kah! Kerbau di sawah pun menggeleng kepala! kah! Kah! Kah!

apa apa pun ok berkata...

bro ai adalah pemangsa yg tahap gila babi power kahhh kahhh kahhh
pasal apa?? 98' ada bekas dna atas tilam, kalau aku la nak le ada cadar ke apa ke. ini membuktikan bro ai ni samaada;
1. gila babi ganas sampai tercabut cadar kahhh kahhh kahhh
2. gila babi pulun sampai cadar x pasang kahhh kahhh kahhh
3. gila babi power 'peluru' dia sampai tembus cadar kahhh kahhh kahhh
tapi masa tu dia tpm, klu cadar yg dia pakai air kencing pun x lut kut kahhh kahhh kahhh peluru dna??? kahhh kahhh kahhh
sekarang ni lagi haru, bro ai punya penangan mmg kelassssss.. 2 hari saifool x berak kahhh kahhh kahhh
gua ingat masa mamat tu melepas hari ketiga kompom hitam gila babi "bom" dia tu kahhh kahhh kahhh
tapi apa2 pun yg gila babi ialah......... kahhhh kahhhh kahhh
sapa x tau BANGANg!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ni sume kerja org tua yg xmampus2 lg,suh tobat tp masih degil..cbuk ngn buku la plk..org jht memng ssh nk mati

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya kes liwat ni sengaja diada-adakan sebab xtau nak tuduh atas kesalahan ape bro ai..kalau bro ai naik jd pm,abisla rahsia cukong2 lain terbongkar.itu je..lagi pun bukan bro ai saja x dpt naik jadi PM..terdapat juga juga orang lain senasib dengannya seperti Allahyarham tun Ghabar Baba dan Tun Musa Hitam dimana tercatatnya sejarah seorang PM mempunyai ramai TPM.kalau salah tolong betulkan.