Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 Mac 2011

KETAWA PETANG SENIN




INI FAT LADY OF MALAYSIA





KAH KAH KAH


nota:
tolong jangan ketawa
badan inilah yang boleh
menenggelamkan kapal selam
kalau tak ada anak badak ini
sampai kiamat kapal selam kita tak akan menyelam
kah kah kah


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahahahahahaha jijik giler photo2 tersebut... meremang bulu peha wa tgk ....nightmare wa mlm nih...

Tanpa Nama berkata...

Memang lawak!!

Ron Mia-Eaz berkata...

hahahahahaha...
gambar bik mama dok menari tiang tu yg tak tahan nak gelak...boleh bengkok tiang tu nnt.

hadoi...sakit perut menahan gelak..
karang kalau gelak satu office terkejut...

gelak kat sini jer la.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....

Nur Misnan berkata...

adussss brother
ganazzzz bunyi tuh.. hu3

opisboi berkata...

macam mana laki dia bolih selera ? musykil aku ? aku nengok pon nak muntah.

Silap Kona berkata...

woii sedap apa isi banyak weh.

Tanpa Nama berkata...

TT...

kalau setakat siar gambar bik mama macam ni, macam mana nak menang PRU13?

Bukankah lebih baik jika TT mempromosikan Buku Jingga untuk tatapan rakyat.

Gambar yang TT siarkan ni membuatkan makcik dan pakcik felda makin meluat dengan PR. Tak beri faedah langsung!

aku pun dah berangan2 nak keluar PKR segambut kalau ada tawaran baik! 2 atau 3 juta pun jadi ler!