Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 10 Mac 2011

MACAM MACAM CARA NAK BODOHKAN MELAYU



INI JAWI BUKAN JAWA



nota:
macam macam di usahakan
untuk bodohkan melayu
bila melayu bodoh
tak boleh berfikir
maka senag kena tipu
oleh cukong kah kah kah


JAWI DIMINTA MASUKKAN SOAL LARANGAN BELI CD,DVD CETAK ROMPAK DALAM KHUTUBAH JUMAAT -minsider

Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) telah diminta memasukkan soal larangan membeli cakera padat (CD) dan cakera padat digital (DVD) cetak rompak dan lucah dalam khutbah solat Jumaat bagi mendidik msayarakat dalam soal itu.

Ketua Bahagian Kawalan Filem, Kementerian Dalam Negeri Noor Aziah Abdullah berkata perkara itu telah dibincangkan dengan JAWI dan besar kemungkinan ia akan dilaksanakan bulan depan.

Beliau berkata adat dalam perniagaan, jika tiada permintaan, maka tiadalah bekalannya.

“Maka salah satu caranya untuk mendidik masyarakat ialah menerusi khutbah Jumaat ... jika kita menolak barangan ini, maka tiadalah bekalan di kedai atau premis lain dan sekaligus dapat mengurangkan aktiviti jualan barangan itu sama ada secara tertutup atau berleluasa,” katanya kepada pemberita di pejabatnya di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH.
.

woit… TAK KAN NAK MASUKKAN INI SAJA DALAM KHUTBAH… kah kah kah..

kah kah kah…MASUK KAN JUGA AMARAN RAKYAT PADA GEROMBOLAN AGAR JANGAN TIPU DALAM PILIHAN RAYA…. kah kah kah..

kah kah kah…MASUKKAN JUGA AMARAN RAKYAT… JANGAN BUAT UNDI POS… kah kah kah..

woit..MASUKAN JUGA AMARAN BERHENTIKAN PROJEK BODOHKAN MELAYU… kjah kah kah…

kah kah kah…MASUKAN JUGA HAL KRONI ANAK BINI… kah kah kah..

kah kah kah… MASUKKAN JUGA AMARAN JANGAN MENYAMAR JADI MELAYU… kah kah kah…

kah kah kah…MASUK KAN JUGA AMARAN RAKYAT… JANGAN REMBAT TANAH TUDM… kah kah kah

nota:
khutubah jumaat ini dah jadi
alat propaganda gerombolan
seharusnya tok imam memghuraikan
isu semasa untuk jamaah

kini sumuanya telah jadi lucah
ada doa untuk pemimpin
ada doa untuk rajagopal
walau pun raja gopal
suka macam chapati dan
makan burit benggali
kah kah kah


15 ulasan:

penyokong bn tempah bilik hotel dlm neraka berkata...

Hoi Nor Aziah aku setuju sangat dgn saranan TT supaya hal kroni dan jual tanah tudm masuk khutbah jugak.jgn lupa madey kelong duit rakyat mcm kata bary wain tuh sekali.lepas tu hal taib mahmud rogol hutan sarawak jgn lupa masuk.madey swastakan glc yg untung dan miliknegarakan glc yg rugi tu kira selali.pendatang haram makin ramai pun kena kira sebab eeee mintak.kalau tak ko semua dgn pengarah jawi masuk neraka tauuuuu.....ramai jadi saksi ni.

rajagopali anak bengali lembu susu berkata...

hahaha raja gopal ibu cina singapura hahaha...berangan jadi melayu...ptttuiii.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Tentu ramai lagi yang akan jadi bangang nanti.

Polis trafic akan minta "bayar saman ekor" dalam khutbar.
Iwk akan minta " bayar bil Indah water " sebab hutang dah banyak dan kroni perlu duit.
flom akan minta " Bik Mama slim dan cun" dimasokan dalam khutbah.

dah anak 5 berkata...

...jawi baru nk masuk jawi..inilah jadinya bro...x mcm bro..dh lama msuk jawi..

Pakwe berkata...

mengarut..

banyak lg isu lain yg patut dikhutbahkan..

nak buat camane..jawi ni pun ada yg kontrol..

LAHABAU LIBERIA berkata...

Kat perkarangan masjid pun ada jual cetak rompak nasyid tempatan ... apa cerita. lepas azan masuk solat dulu then jual balik ... pantat cibai la.

P/S : Anak Taib Mahmud CMS (Cahaya Mata Sarawak a.k.a Chief Minister Srawak) ada 7 luxury cars, thousands ... diulang thousands of hectares of land in Sarawak. Pa citer ... pantat cibai la.

Tanpa Nama berkata...

mulai sekarang, kalo pergi dengar khutbah jumaat, setiap makmum patut bawak hailer saja sorang satu..

kalo tok khatib menipu atau baca khutbah membebel sakit hati jer, boleh sound dia balik guna hailer tu..

hailer tu tak berapa duit sangat.. sediakan bateri jer.. boleh sound balik imam/khatib tu kalo tak puas hati atau sudah panas tak tahan dengan khutbah yang membosankan..

Tanpa Nama berkata...

alaaa bro isham....
Selagi mana agensi2 yg gajinya dibayar oleh kerajaan, maka kerjanya ialah mengikut telunjuk majikannya. Malangnya, ini termasuk juga individu2 di dalam keagamaan. Inilah malangnya bila agama menjadi asas utama dalam pencarian punca rezeki. Majikannya lega sebab ada kuda tunggangannya....Kepala agama yg akan bertungkus lumus nak menjawab di akhirat kelak. Hoi!!!Korang berkhutbah la sampai berbuih2 mulut pon, org macam aku ni bukannya dengar sgt pon khutbah ko yg KORUP tu!!!!

rozali53 berkata...

Nampaknya makin gawat malaysia nih sapa nak buat apa sudahnya nanti seorang pun tak wat apo apo .Sekurang-kurangnya anak -anak muda u kena sedar diluar ni makin tenat jangan hangpa diulit mimpi indah hang dah tak punya apa kecuali hutang PTPTN....Fikir FIKIR

Tanpa Nama berkata...

Bodoh dan bahalol punya idea...belilah dvd porn yg asli? kah kah kah..

sila masukkan hukum membeli share syarikat arak dan menjadi director company arak dalam khutbah.

Tanpa Nama berkata...

Apa racist sangat ni? Takkan nak khutbah kat orang melayu je (aka khutbah di masjid). Suruh la khutbah kan kat temple buddha dan hindu oleh sami2 mereka jugak. Buat preaching jugak kat gereja2 oleh priests mereka. Baru la 1Malaysia. Apsal la asyik orang Melayu je yg kena tai-chi hal2 yg negatif ni. hhehe...

terjun.tanpa.parachut berkata...

Tido lagi le masa khutbah...

Tanpa Nama berkata...

Takde larangan utk download- hehehehe

MadeyBersiong berkata...

gua kalau khutbah2 meleweh bosan cam haram ni gua tidur je laa..pastu ada pulak kata "tak baik tidur masa khutbah dik", tak baik otak kau kalau khutbah isunya dari skrip entah apa apa..gua paling suka khutbah yang bukan baca skrip punya, yang berkobar-kobar, ini gua tak kan tidur punya, lagi gua suka kalau khatib tibai kerajaan..tapi tulaa, khutbah macam ni rare bai..yang berlambak khutbah2 tidur.

Master Yoda berkata...

kah kah kah...tepat dan bernas