Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Mac 2011

NIAT BUSUK NAK TIPU MELAYU



PATUTLAH



nota:
patutlah tak nak tulis bangsa
kerana kalau tulis bangsa
orang akan hairan
macam mana muka legam
macam ini jadi melayu
kah kah kah

nota:
berlaku jujur
tengok gambar ini
apakah ini gambar muka orang melayu?



IDENTITI BANGSA:NGO MELAYU TOLAK SYOIR CHANDRA MUZAFFAR- minsider

Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) menyifatkan cadangan supaya penggunaan bangsa dalam borang tertentu digugurkan kerana didakwa menjadi penghalang kejayaan konsep satu Malaysia, sebagai mengarut dan tidak munasabah.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Ibrahim Ali berkata ia merupakan satu lagi dakyah halus yang didalangi pihak tertentu bagi menghilangkan identiti sesuatu kaum, sekaligus mencabar hak kaum tersebut yang telah termaktub dalam Perlembagaan negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH..


woit…NAMA PUN TAK BOLEH TUKAR…. kah kah kah..

kah kah kah..MACAM MANA DARI SANKARAN PILLAY JADI CHANDRA MZAFFAR..kah kah kah..

kah kah kah…INI BANGSA APA INI… kah kah kah..

kah kah kah… ADA NIAT BUSUK NAK TIPU MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah…MALA FIDE NAK MENYAMAR SEBAGAI MELAYU…. kah kah kah….


nota:
ini semua jenis eee
nak menipu melayu

melayu pulak bodoh
tengok lah muka dan kulit
kalau legam orang india

lupa kata kata keramat khairal anwar:

kami berkulit bersawo matang

sawo matang kulit melayu
bukan legam
yang legam tu dari india
kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

drp layan perkasa dengan eeee ni
baik aku layan lagu dangdut

Non-Governmental Individual berkata...

CHAIRIL ANWAR LAH... BUKAN KHAIRUL ANWAR.. TT NI.. MENGELIRUKAN.. TULIS LAH BETUL2...

Tanpa Nama berkata...

Kalau isi borang di Sabah Dan Sarawak lagilah lawak bunyinya.

Bangsa : 1. Melayu
2. Cina
3. India
4. LAIN-LAIN

Yang lain-lain ini siapa?. Saya dah belajar habis sampai universiti sampai dapat master pun belum pernah dengar tentang bangsa ni. Hanya di malaysia sahaja ada bangsa lain-lain. Malaysia memang bukan satu malaysia. Satu negara dua sistem pentadbiran.

Tanpa Nama berkata...

Salam TT....
Pada pendapat saya...betol jugak kalau kita buang kan saja bahagian bangsa.
kita satu bangsa apa. bangsa Malaysia.
so buat apa lagi nak beza beza kan melayu cina india.
Ini cerita bukan nak tipu melayu..tapi ini ialah untuk keadilan.
tak dak lah diskriminasi kaum akan berlaku.
kita kalau nak bersatu, jangan lah dok bela satu kaum ja..kena bela semua kaum..buka melayu saja dok kena tipu...selama ni pun cina sama india dan warga pribui sabah dan serawak pun dok kena tipu.
so, let's fight for all.FIGHT FOR ONE MALAYSIA.
jack.