Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Mac 2011

SATU SOALAN BODOH




MB PAHANG PERLU JAWAB PENDEDAHAN PAS
– harakah daily

PAS mahu Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob perlu menjelaskan kemana peruntukan RM1 juta setahun kepada setiap ahli parlimen dan RM500 ribu kepada ahli dewan undangan negeri (Adun) itu disalurkan.

Pengarah Pilihan Raya Kecil PAS bagi PRK Kerdau, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, perkara itu dipersoal kerana melihat kepada kegagalan pembangunan kawasan-kawasan di negeri ini termasuk Kerdau yang masih ketinggalan dari pelbagai aspek.

"Berapakah peruntukan kerajaan negeri bagi pembangunan setiap Dewan Undangan Negeri?

"Ternyata bahawa kegagalan pembangunan adalah akibat ketidaktelusan, ketirisan, kebocoran dan amalan kronisme," katanya pada sidang media markas induk PAS di sini.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


ini jawapan untuk pas:


SILA BACA TANDA INI



nota:
di pahang pengucapan
menggunakan simbol dan tanda
masih penting - diharap tuan
guru pas ini jangan malu betanya
apa ertinya ucapan tangan ini



KALAU MASIH BELUM JELAS


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


11 ulasan:

yusufjalli berkata...

Menteri ni betul2 besar! Ahahaaa.

sniper berkata...

Gambar tu sebahagian je kerektor "mangkuk hayun" ni, belum lagi tengok mcm mana "mangkuk" ni hempas dan pijak handphone kat pejabatnya di bangunan SUK Pahang...dengar maklumat dari kakitangan SUK perangainya bila buat gitu mcm "Beruk Jantan Kena Belacan"...pikir lah sendiri rakyat Marhaen negeri Pahang...nak simpan lagi spesis mcm ni???

Tanpa Nama berkata...

haha.. soalan2 bangang cenggini datang dati orang tua yang mahu anak2 muda jadi orang tua jugak..

mana boleh paksa2 anak2 muda jadi tua pakcik ooi.. orang muda tetap orang muda la... jangan paksa orang muda jadi tua, kemudian bodoh dan bangang!!!!..

Tanpa Nama berkata...

haha.. soalan2 bangang cenggini datang dati orang tua yang mahu anak2 muda jadi orang tua jugak..

mana boleh paksa2 anak2 muda jadi tua pakcik ooi.. orang muda tetap orang muda la... jangan paksa orang muda jadi tua, kemudian bodoh dan bangang macam anda!!!!..

Tanpa Nama berkata...

menteri besar bodoh lagi bangang. kesian orang pahang

Tanpa Nama berkata...

ucapan tangan tersebut menunjukan taraf rakyat Pahang hanya layak dibahasakan simbolik itu sahaja, kerana mudah ditipu, anak anak Muda Pahang masih boleh diperbodohkan, seorang MB Pahang memberi isyarat begitu pada seluruh rakyat Pahang, tetapi Rakyat Negeri Pahang masih tidak faham, MB Pahang menunjukkan simbolik tersebut hanya ditujukan kepada seluruh Rakyat Pahang sahaja.
Tahniah Rakyat Pahang kerana memdapat MP yang pandai perbodohkan Rakyat Pahang.
ucap tahniah juga kepada pemimpin UMNOAPCOYAHUDI BN kerana rakyat Pahang masih menyokong anda.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah kah
lawak gila
kah kah kah kah kah
sian kat Pas dapat jawapan camtu wei TT
kah kah kah kah

menteri besar paling gengster
kah kah kah kah

gengster taek kucin

Tanpa Nama berkata...

gambar atas menunjukkan dia tunjuk jawapan tu kat mat mongol

gambar bawah menunjukkan dia tunjuk jawapan kat bik mama

Tanpa Nama berkata...

dia kata "pi lanchowww la mat sembab"

James_Iha berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
James_Iha berkata...

Isyarat itu adalah setara dgn nilai org Melayu pahang dan penghuni Felda yg tak reti2 nak hayun buang mangkuk ini..(woitt,...mangkuk ni pon ada Phd..brp ramai betina hang jolok kat mat arab nun..kahkahkah..)