Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Mac 2011

POLIS CARI APA?




TAK SAMAN EKOR BUAT INI



nota:
lepas buat road block
buat saman ekor
dua dua industri
untuk pembangunan negara!






3 KERETA POLIS KELILINGI RUMAH AZMIN UNTUK SERAH NOTIS
– merdeka review

Tiga buah kereta polis mengelilingi rumah Timbalan Presiden PKR Azmin Ali, untuk menyerah satu notis yang meminta agar beliau melaporkan diri di balai polis untuk diambil keterangan pada 28 Mac

Satu kenyataan dikeluarkan Biro Komunikasi PKR pada tengah malam tadi, memaklumkan media bahawa rumah kediaman Azmin Ali sedang dikelilingi polis. Bagaimanapun, berita ini dikesahkan kemudian bahawa tindakan polis tadi adalah untuk menyerah satu notis kepada Azmin Ali, agar beliau melaporkan diri di balai polis pada hari keesokan (28 Mac 2011).

Peguam yang mewakili Azmin, Latheefa Koya dihubungi isteri Azmin Ali, bahawa tiga buah kereta yang sarat dengan anggota polis IPD Ampang tiba di rumah kediamannya, untuk menyerah notis tersebut

Ketika dihubungi MerdekaReview, Latheefa Koya berkata, polis tidak menyatakan sebab mereka memanggil Azmin untuk diambil keterangan. Bagaimanapun, pihak mereka (PKR) menjangka ia mungkin berkaitan dengan Kempen Tolak kes Fitnah II, anjuran KEADILAN di perkarangan Pusat Khidmat Rakyat Ahli Parlimen Gombak, Taman Melawati pada 25 Mac 2011. Azmin Ali ialah ahli parlimen Gombak.

Pada malam 25 Mac, polis dan FRU cuba menghalang Ketua Umum PKR merangkap Ketua Pembangkang Parlimen, Anwar Ibrahim daripada meneruskan ceramah. Tiga anggota Angkatan Muda Keadilan ditangkap, malah Anwar dikhabarkan juga ditangkap.

Bagaimanapun, Anwar dikesahkan telah meninggalkan tempat tersebut dalam kekecohan, tanpa ditangkap polis. Orang ramai yang menghadiri ceramah tersebut berasa marah, lantas membaling kerusi ke arah polis dan FRU.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit…. POLIS INI NAK BUAT APA?.... kah kah kah…

kah kah kah…TIGA BUAH KERETA NAK HANTAR SATU SURAT…. kah kah kah..

kah kah kah…PANDAI POLIS BUAT SANDIWARA…. kah kah kah…

kah kah kah… PANDAI CARI KERJA YANG BUANG MASA…. kah kah kah....

kah kah kah... MACAM MACAM CARA NAK TAKUTKAN ORANG RAMAI... kah kah kah..

kah kah kah...CARA NAK BAGI GEMPAQ..... kah kah kah...

kah kah kah… SATU JALAN DEPAN BUNYI SIREN… kah kah kah..

kah kah kah… YANG TENGAH BAWA SURAT…. kah kah kah..

kah kah kah… YANG BERLAKANG TUKANG SULUH… TAKUT SALAH JALAN… kah kah kah…

woit… ATAU POLIS INI DANAG NAK CARi UMMI…. kah kah kah…

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macam nk tangkap penjenayah besar je tu isham!

Amuraria berkata...

SUNGGUH MALANG RAKYAT MALAYSIA BERPOLISKAN KERAJAAN 'UMNO@APCO'!

yb berkata...

Saya ada cerita: Petang semalam highway PLUS jam di seremban. Dalam jam itu, ada sebuah kereta peronda lebuhraya di lane kiri.

Saya lihat banyak kereta yang pecut di lane kecemasan tapi peronda lebuhraya tidak bertindak.

Saya hampiri peronda dan ambil gambar. Mereka nampak dan pandang saya. Saya jeling balik dengan tajam.

Masa itu juga mereka susur ke kiri dan terus menahan sebuah kereta yang dipandu di lane kecemasan.

yb

Tanpa Nama berkata...

menghabiskan petrol....bodoh mcm umnongok ...kah kah kah...

mata-lembu shah alam berkata...

Polis Raja Di Malaysia (PRDM).. fuck

fuck u tt, kau selalu saja putar belit berita,.. itu lah kau selalu poyo.

itu roadblock bukan kat rumah YB Azmin Ali tetapi roadblock itu kemungkinan besar di ;

1. rumah Umi Pukida kerana simpan 18 video... fuck
2. rumah Tamby pariah
3. rumah Zul Kulim Firaun Besar 110%
4. rumah Wee Pu Kee Wangsa Maju
5. rumah Eskay Siam perut hijau

Jangan2 pois roadblock cari kau , kerana tak dapat buka blog tt... fuck

Tanpa Nama berkata...

polis....TAMBI CIT!!! POOOORAH!!!!

johan5150 berkata...

this is why org menyampah tgk BN.dah la merompak,ajak debat takut,lepas tu tuduh org itu ini.org nak defend,ban from ceramah,ban from media,ban from parlimen...

bila buat tempat persendirian,hantar polis.buat naya kat org lepas tu takut,lepas tu rompak duit epf,lepas tu suruh orang undi dia...laaa..apahal hisham hussein?

orang lama berkata...

komrad polis sentri dah kantoi video lucah...nak cover line geng baja risda la tu..haha..kalao tak cover bungkus,pencen awal laa paku-pakis kat bukit aman...hehe

dtg ramai2 plak tuu, sekor - sekor dlm keta tu dah kecur lidah nak naik satu calit,paku...rosak,rosakk

polis dah jadi GESTAPO balaci rejim porno b-end!

polis di-gestapo!

cicit ngah layor berkata...

Bukan aper...nak tunjukkan kepader Bashar Al Asad mcmmaner polih buat keghojer supayer tak ader penentangan daghi ghakyat terhadap pemimpin......gamaknyer didalam kepaler otak polih2 tu,asai org tu daghi parti pembangkang jer,teghuih dianggap tak sayang Malaysia dan sangat merbahayer.Sedor ker demer yg peneraju2 kepimpinan yg pelahap,tamak halober tu 100 kali lebih bahayer daghi pembangkang? Yg 3 ekor buat vedio lucah tu,bukan calang2 org,ader tan seri,ader datok dan mempunyai kedudukan.Aper ler punyer anggok demer ni...geleng ler sekali,jangan anggok jer....ini menampakkan kebodohan.

Tanpa Nama berkata...

diaorg dtg nak cari bulu kot
tugas rasmi diorg kan cari bulu.
sila simpan bulu korang
harga bulu akan naik dengan mendadak.