Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Mac 2011

TOLONG JANGAN LAPOR FITNAH




OOOOOMMMMMMMM



nota;
amat jelas pkr tak ada sokongan
kalau tidak mesti 20,000 orang
datang dengar ceramah anwar malam tadi
di pulau pinang

yang datang hanya 10,000 orang

ummi lagi ramai yang datang menunggu
tapi pasal batal kalau tidak
5000 pasang kaut melayang
kah kah kah


200 SAMI HINDU KELUAR PKR - meloya

PULAU PINANG 27 Mac - Kira-kira 200 ahli Persatuan Sami-Sami Hindu Pulau Pinang hari ini mengumumkan keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana tidak mahu dikaitkan dengan video seks yang didakwa melibatkan i Anwar Ibrahim. Menurut pengerusi persatuan itu, S. Dhinabalan, perbuatan terkutuk tersebut amat memalukan dan tidak boleh diterima oleh semua agama termasuk Hindu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI FITNAH LAGI….. kah kah kah

kah kah kah…INI LAPORAN FITNAH DARI UTUSAN MELOYA…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI LAPORAN TIPU…. kah kah kah..

kah kah kah…INI LAPORAN PALSU… KELENTONG…. kah kah kah…

woit… BUKAN 200 YANG KELUAR… TAPI 2000 ORANG …. kah kah kah…

kah kah kah…. INI TERMASUK ADIK KEPADA NOR YACOB… kah kah kah..

kah kah kah.. TERMASUK BIRAS REEEEZAL…. kah kah kah..

kah kah kah… TEMASUK SEPUPU AZEEEEEEZ….. kah kah kah..

kah kah kah… DAN BAPAK SAUDARA MAIDEEEEN…. kah kah kah…

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah.. berita meloya cam gampang!!

Kilat berkata...

Ini mesti atas arahan Guruji kihkihkih tiap kali pilihanraya, ini je laa modal kau..dah bosan tau tak dah bosan?? Betul ke Apco ni ejen zionis ni?? Semua strategi apco macam bangang lak gua tengok. Apco ni zionis bawahan ke apa? Tak cerdik macam Mossad pun?

Tanpa Nama berkata...

Sami sami Hindu berasal dari India. Mereka bukan warganegara Malaysis. Duduk sini pakai visa kerja. Mana depa boleh masuk PKR atau keluar PKR. Hairan bin ajaib... kah kah kah Menipu biar kena tempat... MOOOOOO macam LEMBU

kasim pantelon berkata...

anak penakan Musa Sheikh Fadir pun ada juga dengaq kata..
Kah..Kah..Kah..

cicit ngah layor berkata...

aaii,tak abih2 ker lagi ahli PKR ni? Dah bertahun2,tiap2 minggu 200,300 ahli keluor parti.Gamaknyer duer kali pengumuman lagi,abih ler semuernyer dan PKR pon dibubarkan ler.Kalau nak menipu tu,bior ler yg bulih masok akai.Ni,pakcik makcik keghojer motong getah pon tak percayer kecuali makcik felda.Aper ker hai.

Tanpa Nama berkata...

ramaiiiiiiiiiiiiiiiiii..!!!!!!!!!!
semua sukusakat eee...!!!!
kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

gambar macam siol siap ada ponytail pulak hahaha

pakwe berkata...

ahahahahahahahahahaha

lawak gila..ko mmg pandai mengenakan orng la..harharhar..

tu ha..sepupu sepapat mahadey yg saki baki tak tersenarai dalam salah silah pun keluar pkr gak...

200 sami..40 ulama..lepas ni..88 tok sami budha..666 pakderi kristian..

last skali 777 rabbi yahudi malaya plak..

ngok ngek..apsal tk letak 36 sami je..harharhar

Tanpa Nama berkata...

sami2 tu dah tonton filem tu ker?
abis tu dia org masuk amno ker?
abis tu ada berapa ekor lagi ahli pkr yang tinggal? dan negatip kot?