Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Mac 2011

SIAPA PARIA INI ?




UBAT KURAP UNTUK KURAPPAN



nota:
macam macam punya auta
itu pasal datuk nenek moyang kita
telah berkata:

jumpa keling
jumpa ular
ketuk kepala zul nordin dulu
kah kah kah


PEMIMPIN PAS ENGGAN LAYAN HASRAT NALLA - minsider

Pimpinan tertinggi PAS mengambil pendirian tidak mahu “melayan” hasrat S. Nallakaruppan yang mahu bertemu pemimpin parti Islam itu bagi mendedahkan sendiri siapa Anwar Ibrahim.

Ketika dihubungi The Malaysian Insider, pemimpin PAS enggan memberikan sebarang komen berhubung cadangan Nallakaruppan itu.

“Beliau (Nallakaruppan) tak perlu nak dedah... kita pun tahu siapa Nallakaruppan.
“Jadi tak perlu nak susah-susah nak dedahkan,” kata Naib Presiden PAS Mahfuz Omar yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena.

Seorang lagi Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub berkata pihaknya tidak mahu melayan “permintaan” Nallakaruppan itu.

“Kita tak mahu layan Nallakaruppan,” jawabnya ringkas.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MAHFUZ INI SOMBONG LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah… JUMPA LAAA…. TANYA KHABAR…. kah kah kah..

kah kah kah… MANA TAHU … ADA CERITA BARU …kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN RISAU… KURAP TAK AKAN BERJANGKIT… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU NALAKURAPPAN BAWA KURAP…. KITA ADA PANAU SALAP CAP GAJAH…. kah kjah kah..

woit…ORANG MUDA TAK TAHU SIAPA KURAPPAN INI?.... kah kah kah..

kah kah kah… KURAPPAN INI PARIA DARI MANA?..... kah kah kah

kah kah kah… KENAPA NAMA DIA KURAPPAN…. kah kah kah…

16 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

wooii TT!!! seKURAP2 dier ni pon,dier tetap jutawan.Dalam ghomah ader 1 juta cash,campor pulak dgn sebiji pelughu.Handai dier ni.Tak kan dah luper kesah lamer kot.kah kah kah.....ader pelughu tak ader pistoi.TT ader pistoi tak ader pelughu kah kah kah.

5sal berkata...

Betoi la 'sombong'sungguh pemimpin PAS ni sampai tak moh jumpa datuk kurap ni,jumpa la sekurang2nya dapat bagi ubat kurap ka @ bagi apa yang patut,ringan sikit penyakit anjing kurap tu.Banggang punya KURAP.Aku pun tak tau datuk Kurap mana.Cukup2lah Kurap oii depa dah tau sapa hang.Hang p melalak kat Dacing senget nak mampuih tu.Mungkin puak tu nak cerita hang.Kah3!!!!

Tanpa Nama berkata...

Orang berpenyakit kurap dilarang menemui orang sihat.
Orang macam Nalla banya bawa Bala.
Lebih baik dia jumpa anak Tamby atau pun Nana Kutty ...

-Datook Zunodeng

Tanpa Nama berkata...

Screenplay and Directed By The Datuk Three Stooges!

- The man in the tape is not Anwar... that much is sure... but he looks very similar... but was well shot by Malaysia's top flim maker...?

- This sex video was actually a Barisan’s potential weapons to be used in 13th General Elections.

- But what made them dust it off in a hurry and use it now... it's got to do with Sarawak state elections.

- BN’s internal polling revealed that BN will be losing far too many seats in the state elections due to anger towards Taib Mahmud.

- BN’s internal polling shows that Taib’s party PBB itself is projected to lose about 50% of its seats... and SUPP will lose all it’s seats etc.

- They figured BN will still win... but with a much reduced majority... lost its 2/3 majority and even just win by around 55-60% majority (As predicted by Raja Petra in his video).

BN needs to win S’wak big time in order to keep as many Parliament seats in 13th GE.

- So Najib and Muhyiddin both went to see Taib in Sarawak about 2 weeks ago... never have the PM and deputy PM gone to visit a state together.
- They went to pressure Taib to resign... and appoint a caretaker CM before state elections... hoping with Taib leaving... people will be less angry and they can still win handsomely.
- Taib... it seems assured them he will consider it seriously... but... Taib threw a shocker.
- He sent off Najib and Muhyiddin at the airport... as soon as the plane took off... Taib called for a press conference in the airport itself.
- He announced that he will dissolve the state assembly next week... and will remain as CM... and will retire after the elections after a transition period to enable the new CM to get up to speed.
- Najib and Muhyiddin got the shocking news... after they landed in KLIA. Taib just showed them the finger.
- Since the state assembly dissolution is announced... nothing can be done... and since Pakatan is getting stronger by the day in S’wak. Something needs to be done.
- They had to dust off Anwar’s purported sex tape and destroy PKR’s credibility hoping that people will be wary of opposition.
- In a hurry... talk about dumb asses trying to frame people without goofing up.
- The rooms that was used to screen the tape to reporters at Carcosa was booked... of all people... by Risda... a federal govt agency.
- Risda’s chairman is Rahim Thamby Chick... the guy who raped an underaged girl once... ( and saved by a Bell - a Ding Dong named Mahathir).
- And the Datuk is also strongly linked to UMNO.
- Then they tried to lure PKR MP’s to jump ship by showing them the video and of course monetary rewards.

What is really funny about this is that...
- The room in Carcosa was actually booked by Ketua Umno Bhg Bukit Gantang, who is also special officer to Tan Sri Rahim Thamby Chik.
Paid for it by credit card and worse of all... are you ready for this...
he asked for a corporate discount by using his Risda’s corporate account. (What a dumb ASS!)
Now that the shit has hit the fan, let's sit back and watch the fun...

TT..kalau boleh alihbahasa ke BM..TQ

Tanpa Nama berkata...

Kenapa takut nak jumpa nalla..sebab nalla punya lagi nalla dari nuar kot?..habis lah PKR..jom cepat2 ada ramai amoi baru import kat puchong..baru sampai beb..belum cebok lagi..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Mati lagi baik lah ini kurap, dok cari gelema pulak. Baik dok diam2 kat rumah makan duit haram ko tu. jgn nak sibuk2 pasal orang lain, ko yg memang tak bermoral nak kata orang lain sama macam lu....pooora....

Tanpa Nama berkata...

Nalla ni paria dalam novel interlok tu la..tu yang kena 'murnikan' novel tu...kalau paria bukan dari geng gerombolan tak kena sentuh pun novel interlok tu..kah...kah

Tanpa Nama berkata...

kalau korang berani nak kena kurap, korang jumpalah kurapan

penyakit kurap ni bukan sahaja hudoh tetapi orang nak dekat pun seram

orang berkurap nih kita hantor aje kat hospital anjing kurap supaya boleh diproses untuk dijadikan baja dan dijual kat risda

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 4:09


Senario dan Pengarah By The Three Stooges Datuk!

- Lelaki dalam rakaman itu tidak Anwar ... bahawa banyak yang yakin ... tapi dia terlihat sangat mirip ... tetapi juga ditembak oleh pembuat flim atas Malaysia ...?

- Ini video sex sebenarnya senjata potensi Barisan untuk digunakan dalam Pemilihan Umum 13.

- Tapi apa yang membuat mereka debu itu dari terburu-buru dan menggunakannya sekarang ... itu punya hubungannya dengan pemilihan negara bahagian Sarawak.

- Polling dalaman BN mendedahkan bahawa BN akan kehilangan jauh terlalu banyak kerusi dalam pilihanraya umum negara kerana kemarahan terhadap Taib Mahmud.

- Polling dalaman BN menunjukkan bahawa parti Taib's PBB sendiri diproyeksikan untuk kehilangan sekitar 50% dari kerusi yang ... dan supp akan kehilangan semua kerusi itu dll

- Mereka menduga BN masih akan menang ... tetapi dengan majoriti berkurang banyak ... kehilangan 2 / 3 majoriti dan bahkan hanya memenangi majoriti sekitar 55-60% (Seperti yang dijangka oleh Raja Petra dalam video-nya).

BN perlu menang S'wak masa besar untuk menjaga sebagai kerusi DPR banyak di GE 13.

- Jadi Najib dan Muhyiddin keduanya pergi menemui Taib di Sarawak kira-kira 2 minggu yang lalu ... tidak pernah memiliki PM dan wakil PM pergi melawat sebuah negara bersama-sama.
- Mereka pergi ke tekanan Taib untuk mengundurkan diri ... dan menunjuk pengurus CM sebelum pemilihan negara ... berharap dengan Taib meninggalkan ... orang akan kurang marah dan mereka masih boleh menang mahal.
- Taib ... tampaknya meyakinkan mereka ia akan mempertimbangkan dengan serius ... tapi ... Taib melemparkan sebuah jijik.
- Dia dihantar Najib dan Muhyiddin di lapangan terbang ... segera setelah pesawat lepas landas ... Taib menyeru sidang akhbar di lapangan terbang itu sendiri.
- Dia mengumumkan bahawa dia akan membubarkan majlis negara minggu depan ... dan akan tetap menjadi CM ... dan akan bersara selepas pilihan raya selepas tempoh peralihan untuk membolehkan CM baru untuk mendapatkan sampai dengan kelajuan.
- Najib dan Muhyiddin mendapat berita mengejutkan ... setelah mereka mendarat di KLIA. Taib hanya menunjukkan jari mereka.
- Sejak pembubaran majlis negara diumumkan ... tidak ada yang boleh dilakukan ... dan kerana Pakatan semakin kuat dari hari ke hari di S'wak. Sesuatu yang perlu dilakukan.
- Mereka harus debu sex tape diakui Anwar dan menghancurkan kredibiliti PKR's berharap bahawa orang akan waspada terhadap pembangkang.
- Dalam terburu-buru ... berbicara tentang keledai bodoh cuba frame orang tanpa goofing up.
- Bilik-bilik yang digunakan untuk paparan tape untuk wartawan di Carcosa dibukukan ... dari semua orang ... oleh Risda ... sebuah agen federal govt.
- Ketua Risda adalah Rahim Thamby Chick ... orang yang merogol seorang gadis di bawah umur sekali ... (Dan disimpan oleh Bell - Ding Dong bernama Mahathir).
- Dan Datuk juga sangat berkaitan dengan UMNO.
- Kemudian mereka cuba untuk memikat PKR MP akan naik kapal dengan menunjukkan video dan tentu saja hadiah wang.

Apa yang sebenarnya lucu tentang ini adalah bahawa ...
- Ruang dalam Carcosa sebenarnya dibukukan oleh Ketua UMNO BHG Bukit Gantang, yang juga pegawai khas untuk Tan Sri Rahim Thamby Chik.
Dibayar untuk itu dengan kad kredit dan lebih buruk dari semua ... apakah anda siap untuk ini ...
ia meminta diskaun korporat dengan menggunakan Risda akaun syarikat itu. (Betapa ASS bodoh!)
Sekarang kotoran telah mencapai kipas angin, mari kita duduk kembali dan melihat menyenangkan ...

translate hang punyer ayat.. pandai2 la baca.. aku bukan penulis teknikal hang..

Tanpa Nama berkata...

TAMBI CIT!!!! POOOOOOOOOOOOOOORAH!!!

yes berkata...

Tolong bang beri tahu sapa nama ketua UMNo Bukit Gantang tu, teman orang Perak , nak tau juga.

Tanpa Nama berkata...

"Siapa ****** ini?"

orang ini berkurap
kurap jenis berbahaya
kalau jumpa sila simbah air taik

Tanpa Nama berkata...

idup lagi ke manusia berkurapan ni?
aku ingat dah kat alam barzakh

Tanpa Nama berkata...

Definasi Kurappan..maklumat dari WIKIPODAHHHH..............

A) Kurap -penyakit kulit yang kritikal ..boleh kena penyakit anjing gila..
B) Panau - juga penyakit kulit lagi dashat ..boleh menyebabkan tompok putih macam kulit babi tua..

Sympton: Mabuk berpanjangan dan hilang memori
Short name: KURAPPAN..
Contoh ayat: Ane Nalakarupan terkena kurappan..

Raden berkata...

apasal nak jumpa PAS lak? apasal simpan lama sangat? apasal sekarang baru nak keluarkan? ishhh... apasal banyak sangat "apasal" ni...??

orang lama berkata...

banyak bebenor tag team trio di persada dunia mentafora penyamun

mula2 ada trio T : tokey baja, tokey ulat bulu risda, tokey perkakas

skg ada trio K 'urap : daim punggung kurap ,nallakarupan tukang garu kurap
zainudin maidin si penjual ubat kurap