Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 3 April 2011

JANGAN SILAP BACA



WARGA DI BAHAM POLIS




nota:
inilah angka resmi
ini bukan laporan meloya
atau berita hairan
ini laporan suhakam!!!








TERIMA KASIH POLIS BANTU RAKYAT BENCI UMNO BN – harakah daily

“Terima kasih PDRM bantu rakyat benci Umno BN,” kata Mahfuz Omar.

Beliau menyatakan demikian sebagai mengulas kenyataan Ketua Polis Negara, Ismail Omar semalam yang mengesahkan rakaman video seks yang didakwa melibatkan Anwar Ibrahim yang didedahkan tiga manusia baru-baru ini adalah tulen.

Menurut Ismail, pengesahan itu dibuat oleh pakar profesional yang dilantik pihaknya minggu lalu untuk membuat kajian terperinci.

Katanya, hasil siasatan rakaman video itu yang kini di peringkat akhir akan diserahkan kepada Peguam Negara dalam masa terdekat.

Mahfuz yang juga ahli Parlimen Pokok Sena berkata, kemungkinan selepas ini pihak polis akan mengesahkan bahawa ‘pelakon’ lelaki di dalam video berkenaan adalah Anwar.
Baginya, itulah ‘skrip’ sejak dari awal lagi di mana semua media yang pro Umno BN cuba mengaitkan video lucah itu dengan Ketua Umum PKR.

Secara sinis, beliau berkata, walaupun video lucah itu dimaklumkan pihak polis adalah tulin tetapi gagal mengesahkan pelakonnya kemungkinan disebabkan mata penyiasat rabun.

“Mungkin penyiasat mata rabun atau yang siasat ni ‘polis malaikat’ yang tak tengok adegan atas katil.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…POLIS DI MALAYSIA INI DAH JADI BARUA GEROMBOLAN…kah kah kah..

kah kah kah…DAH JADI GENGSTER BERUNIFORM….. kah kah kah…

kah kah kah...TAPI TAPI TAPI....TAPI APA?.... kah kah kah

woit… TAPI…. BETUL CAKAP MAHFUZ…. kah kah kah…

kah kah kah…POLIS KINI SAHABAT KITA…. kah kah kah..

kah kah kah…PPOLIS SEDANG BANTU KERJA POLITIK PAKATAN RAKYAT…. kah kah kah..

kah kah kah….BAYANGKAN KALAU POLIS BAIK… TAK KAKI PAU… SUSAH NAK HASUT ORANG RAMAI….. kah kah kah…

woit…INI KAH NAMANYA…. TAIK PUN KALAU BIJAK BOLEH BUAT BAJA…. kah kah kah…

7 ulasan:

matstimketum berkata...

kelakarlah lu bro isham. hari-hari pemerintahan gerombolon nak nak sampai ke pengakhirnya, gua cayelah! hanya yang berpangkat tinggi dalam pdrm masih menyokong gerombolan sebab mempunyai tabiat yang sama!

ada otak berkata...

aikk cntik no 6D tu,dpt aku wat byaq notis ekoq..haa2
taik big mama bleh wat baja jgak ke bro?

ohindah berkata...

wakakaka.. taik kalau bijak boleh di buat baju..

Tanpa Nama berkata...

POLIS=Penguatkuasa Otak Lembab Ibarat Setan

Tanpa Nama berkata...

kalau niat beliau memang ingin menjatuhkan Anwar, semoga Allah melaknat selaknat-laknatnya. Amin

kalau niat beliau hendak mencari kebenaran, semoga Allah memberkatinya. Amin

Tanpa Nama berkata...

taik kalau bijak boleh di buat baju..

Bijak lu TT

shahmetal berkata...

baghal la. 'tulen' maknanya tidak diedit. bodoh ape. ingat video ni boleh buat mcm photosop ke senang2 nak alter muka? tapi 'siapa' dalang nya yg polis belum keluarkan kenyataan. video yg tulen. bukan dakwaan itu tulen. susah bila rakyat malaysia bangang. dalam kes ni dua2 bangang. BN bangang, bila kata tulen je, bersorak2 konon2 dah terbukti itu anwar. PR pulak memekik2 kata fitnah dah mula. bahaaaalol la korangggggggg baykkan membaca laaaaaaaaaaa kahkahkah