Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 3 April 2011

TIGA BOROI LAGI




JAWAPAN UNTUK TIGA BOROI LAGI




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macam hampeh aku dengar ceramah si mamak kutty anwar nie..mengarut je...hampeh!!! mcm org tak sekolah.

yes berkata...

Yang enkau nak dengar tu buat apa? Nampak benar kau yang bodoh.

Tanpa Nama berkata...

lu tu x sek bro jgn jd pencacai umno buka minda jgn jd bangang seumor hidup

Tanpa Nama berkata...

"macam hampeh aku dengar ceramah si mamak kutty anwar nie..mengarut je...hampeh!!! mcm org tak sekolah."
hai, saudara...sekolah kat mana dulu? Tolong jangan bagi malu nama sekolah saudara. Komen macam hampeh!!

Tanpa Nama berkata...

tanya sama seikh fella, tangan anwar berbulu ke?

pelik kan seikh???
sejak bila tangan anwar berbulu?
surat khabar tak cerita benda ni!!!

Tanpa Nama berkata...

Patutla ramai terpedaya...drama king yg beri ceramah...sebagai seorang aktor dia berjaya..tapi utk memperbodohkan aku dengan acting nya tu...sorry la brother..aku bukan bodoh..sia2 govt hantar aku sampai oversea kalau dengan air liur aje dah boleh terpedaya..penuh dengan pujuk rayunya,simpatinya,cukuplah segala2nya..tapi sayang hanya tong kosong saja!

shahmetal berkata...

tang ni aku rasa jelek gila ngan anwar. korang tau kenapa? apa parti PKR ni perjuangan dia sorang ke? aku ingat dorang memperjuangkan negara dan rakyat? ape hal pulak ko nak perasan? weiii.. kalau ko kene tangkap pon, tak kira la ko bersalah ke tak, yg luntur semangat ko sorang je la.. hal peribadi ko, apahal pulak orang semua nak luntur semangat? hahaha. tak abes2 ngan perasaan superioriti ko. pergi mampus lah kau DSAI. malaysian politic is not about you. PKR is not about you. GTFO.