Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 April 2011

KEMPEN JANGAN ROGOL SATU AMAH





NGO YANG KEMPEN ROGOL AMAH










KEMPEN SATU MELAYU SATU BUMI NOLEH GUGAT SATU MALAYSIA , KATA RAIS – minsider

KUALA LUMPUR, 26 April — Gerakan gelombang “satu Melayu 1Bumi” yang akan dilancarkan oleh Perkasa Sabtu ini, dengan menyahut seruan Utusan Malaysia, akan menggugat matlamat gagasan satu Malaysia yang sudah mula diterima ramai, kata Rais Yatim.

Dia berkata, dia tidak melihat langkah menggerakkan gelombang itu berada dalam kedudukan yang betul memandangkan gagasan satu Malaysia sudah pun diterima dengan baik menerusi pelbagai aktiviti diadakan ke arah itu.

“Oleh itu, tidak manfaat bagi mana-mana segmen (kaum) untuk menonjolkan diri mereka ke depan dan mengatakan satu Bumi, satu Bukan Bumi,” kata beliau.

Ahli Parlimen Jelebu ini berkata sebarang idea yang bercanggah dengan gagasan satu Malaysia tidak seharusnya disokong.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BAGAIMANA DENGAN KEMPEN SATU AMAH…. kah kah kah..

kah kah kah…ATAU KEMPEN SATU AMAH INDON?.... kah kah kah…

kah kah kah…ATAU KEMPEN JANGAN ROGOL SATU AMAH…. kah kah kah…

kah kah kah…ATAU KEMPEN JANGAN ROGOL SATU AMAH INDON….. kah kah kah

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perkasa memang anak omak.....satu kempen yang bagus aku pon nak join perkasa. lepas ni adakan pulak 1 CINA, 1 KELIN 2 MELAYU... DAH MATI DITANGAN KERAJAAN!!!

Tanpa Nama berkata...

TT Rais tu warihhh kau, dio masuk sikit jo, suku jo,...amah tu goli2 jo...

Tanpa Nama berkata...

Satu Malaysia kah, Dua Malaysia Kah semua sama saja...
Yang untung orang pegang jawatan.
Yang untung anak bini gerombolan.
Yang untung kroni kroni dapat projek
Yang RUGI RAKYAY
KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Bila la mamat ni nak pencen..

Tanpa Nama berkata...

1melayu 1 dunia la weiii....baru polis peranchis takut nak siasat....kahkahkah.....e.mail pun dah buat..nanti buat la pulak malay tube ganti youtube...dok tunggu jugak 18 cerita lucah dari ostazah ummi...

Small Mama berkata...

KEMPEN JANGAN ROGOL SATU AMAH INDON….. kah kah kah..


MEMANG JGN ROGOL SATU AMAH INDON..kah kah kah..



ROGOL LAH 6 AMAH INDON...kah kah kah..


LEPAS ROGOL, JANGAN LUPA MENJARJIS JARJIS... kah kah kah...