Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 April 2011

LAIN PENYONDOL - LAIN PULAK DNA




LAIN ROGOL LAIN KENA JIL




VIDEO SEKS : DATUK ESKAY SERAH DNA SECARA SUKARELA – meloya

Ahli perniagaan, Shazryl Eskay Abdullah hari ini secara sukarela menyerahkan sampel ujian asid deoksiribonukleik (DNA) dirinya bagi membantu siasatan rakaman video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang baru-baru ini.

Beliau yang diiringi dua pengawal peribadi hadir ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, di sini kira-kira pukul 10 pagi.

Shazry Eskay memberitahu, penyerahan tersebut dibuat secara sukarela selepas diminta oleh pihak polis untuk berbuat demikian pagi ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…PELIK PERANGAI SIAM LAO INI…. kah kah kah..

kah kah kah… APA PASAL BERI DNA PULAK…. kah kah kah..

kah kah kah… DNA YANG DI PERLUKAN BUKAN DNA SIAM LAO…. kah kah kah..

woit… DNA TAMBI CIK YANG DI PERLUKAN….kah kah kah..

kah kah kah… NAK TENGOK SAMA TAK DENGAN BUDAK YANG KINI BERMUR 16 TAHUN …. kah kah kah..

woit… BACA BAWAH INI….kah kah kah…

kah kah kah..PERLU DNA ATAU TAK PERLU DNA??…. kah kah kah

sila baca:

Berikut disiarkan semula kenyataan Sabri bin Mohamed Yasin bagi pihak ibunya Pendek binti Ahmad, nenek kepada Noryati binti Mohamad Yusop, mangsa rogol yang terlibat dengan kekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik di Hotel Belmount, Melaka pada 3hb November 1999:

Saya tidak faham mengapa cucu saya hanya menyatakan sekarang tidak mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim bila dia telah mengakui selama 5 tahun kebelakangan ini sejak 1994 bahawa dia mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim, termasuk membuat keterangan bersumpah di mahkamah di depan tuan hakim.

Cucu saya, telah membuat satu kenyataan pada 2hb November 1999 menafikan keterangan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 29hb Oktober 1999 bahawa dia mempunyai hubungan sulit dengan bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik pada tahun 1994.

Saya amat terkejut dengan kenyataan cucu saya ini kerana sepanjang 5 tahun ini, cucu saya telah mengakui mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim semasa cucu saya masih berumur 15 tahun.

Cucu saya juga memberitahu ahli keluarga dan saya bahawa Tan Sri Rahim merupakan orang lelaki pertama yang melakukan hubungan sulit dengannya.

Oleh kerana cucu terlibat dengan Tan Sri Rahim, dia ditahan oleh pihak polis pada akhir bulan Ogos 1994 sehingga saya sebagai nenek yang membesarkannya tidak dapat berjumpa dengannya.

Saya hairan mengapa pihak polis dan kerajaan BN boleh membenarkan seorang mangsa rogol ditahan sedangkan mereka yang merogolnya bebas tanpa dipenjarakan.

Ini boleh dilihat selepas 14 lelaki, kecuali Tan Sri Rahim, mengakui merogol gadis bawah umur di mahkamah tetapi tidak dipenjarakan sebaliknya dibebaskan.

Akibat peristiwa hitam itu, cucu saya telah melahirkan seorang anak perempuan pada 1995.

Oleh kerana tidak dapat menjumpai cucu saya, saya telah meminta bantuan daripada Ahli Parlimen Kawasan Kota Melaka YB Lim Guan Eng yang berjaya memaksa pihak polis membenarkan saya melawat cucu saya.

Saya amat kesal dan sedih bahawa YB Lim dalam usaha membantu mendapat keadilan untuk cucu saya telahpun dipenjarakan di Penjara Kajang pada 25hb Ogos 1998 dan kehilangan statusnya sebagai Ahli Parlimen.

Dalam kes mahkamah Lim Guan Eng yang mulai pada 20hb Jun 1995, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Mok Siew Hoong menyatakan bahawa cucu saya telah mengakui mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim.

Pada 27hb Februari 1997, cucu saya pula memberikan keterangan sebagai seorang saksi kepada hakim Mahkamah Tinggi dalam kes YB Lim Guan Eng bahawa Tan Sri Rahim mempunyai hubungan sulit dengannya.

Selepas itu cucu saya, semasa berjumpa dengan saya, masih mengakui bahawa Tan Sri Rahim ada hubungan sulit dengannya.

Malah, cucu saya telah membuat satu ucapan di depan kami di Hotel Federal, Kuala Lumpur pada 27hb Januari 1999 menyokong YB Lim Guan Eng yang dipenjarakan seperti berikut:-

“Saya merasa sungguh kesal atas apa yang telah berlaku di masa lampau, dan merasa sungguh sedih sekali kerana YB Lim Guan Eng kini telah dipenjarakan.
Apa yang beliau cuba lakukan hanyalah untuk membantu saya.

Tetapi beliau sendiri pula menjadi mangsa.

Semua ini sungguh tidak adil.

Saya berdoa semoga keadilan akan dikembalikan kepada YB.

Malam ini, saya telah membawa dua surat rayuan, satu kepada Yang Di Pertuan Agong dan satu lagi kepada Yang Di Pertua Negeri Melaka, meminta supaya YB Lim Guan Eng diampunkan dan dibebaskan segera supaya meneruskan tanggungjawab sebagai seorang Ahli Parlimen sejati Malaysia.

Saya meminta supaya YB Lim Kit Siang selaku Ketua Pembangkang Parlimen boleh membantu sampaikan surat-surat rayuan saya ini kepada kedua-dua pihak itu.”

Saya tidak faham mengapa cucu saya hanya menyatakan sekarang tidak mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim bila dia telah mengakui selama 5 tahun kebelakangan ini sejak 1994 bahawa dia mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim, termasuk membuat keterangan bersumpah di mahkamah di depan tuan hakim.

Saya berasa hampa, malu dan marah atas kejadian rogol yang menimpa cucu saya.

Tetapi saya berasa lebih hampa, malu dan marah bila cucu saya boleh membelakangkan kebenaran dan keadilan dengan melupai jasa baik YB Lim sehingga bersedia bohong dengan menafikan dia mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim.

Nyata sekali, ini adalah satu lagi konspirasi kerajaan BN menutup kebenaran demi kepentingan politik.

Saya masih mengingati cucu saya begitu tersiksa semasa ditahan di Pusat Pemulihan Rembau sehingga cuba melarikan diri banyak kali.

Dia memberikan keterangan di mahkamah bahawa dia berjaya melarikan diri daripada tahanan sekali sebelum ditangkap balik.

Jelas, kasih sayang keluarga kami kepadanya tidak dibalas.

Lim Guan Eng ditangkap kerana membantu mangsa yang dirogol oleh Rahim Thamby Chik.

Apa yang dilakukan oleh cucu saya adalah tidak adil kepada YB Lim Guan Eng yang telah kehilangan begitu banyak, termasuk dipenjarakan kerana cuba mempertahankan hak cucu saya ini.

Saya tidak boleh lupa betapa susah anak-anak dan isterinya yang sering menangis merindui bapa mereka semasa dipenjara.

Oleh itu, saya ingin meminta maaf kepada YB Lim atas apa yang cucu saya telah lakukan.

Saya juga berhasrat memberikan jaminan kepada YB Lim bahawa keluarga kami sentiasa mengenang pengorbanan beliau dan mengingati kesediaan beliau menanggung segala penderitaan dan kerugian kewangan demi membantu sebuah keluarga Melayu miskin yang dianiayai oleh kezaliman kerajaan BN.

Kami tidak akan lupai YB Lim adalah satu-satunya orang yang bersedia menegakkan keadilan untuk kami bila tidak ada seorang pun yang berani tolong sama kami.

Semoga Allah S.W.T boleh memaafkan cucu saya
.

PENDEK BINTI AHMAD
SABRI BIN MOHAMAD
Alamat: Batu 13, Kampung Sungai Petai, 78000 Alor Gajah, Melaka


21 ulasan:

V for gunpowder berkata...

kah...kah...kah....padan muka tambi....dah la rogol budak bawah umur...skarang kantoi cipta reka video seks pula.....kah...kah...kah....rakyat tahu yang mana intan yang mana kaca la.......blah la BEend!!!!!!!!!!

Kamehameha Expert berkata...

akhirnya...lim guan eng berjaya jadi ketua menteri....buat baik dibalas baik..

remyreyz berkata...

rase meluat yg membuak-buak terhadap BN..mereka berkuasa..undang2 mereka pegang..xde sape bleh lawan..hanya undang2 Allah yg pasti penuh keadilan..Allah raja segala raja...bersabarlah PR..sedikit mase lagi..Allah xkan membantu malah murka kepada si pemuka munafik...moga perjuangan mulia atas jalan keadilan dan kebenaran yg diperjuangkan PR dibantu Allah Yang Esa...

CSI segambut berkata...

a ah..aku pun pelik..keluar tv dia serah dna..kot2 dia yg meliwat sepol..

aaaaaaaaah tidaaaaaak..

hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

lagi teruk dari israel,berkuasa menzalimi rakyat palestin...

rejim umno menzalimi rakyat sendiri...sial majal

Tanpa Nama berkata...

Dato T dah kantoi.
Tak sabar nak tengok mereka d humban dalam lokap.

Tanpa Nama berkata...

aku hairan.....Lim Guan eng tolong mangsa rogol, pompuan melayu...kenapa blog2 pro-UMNO kata DAP anti-islam dan anti-melayu.


tak ade orang rela tolong nenek mangsa rogol, hanya lim guan eng berani beri pertolongan.

babi thamby chik tu..biar lanchau dia patah atau tak leh guna lagi.

babi bangsat umno

Tanpa Nama berkata...

Bekas PM Israel dipenjara kerana merogol seorang kakitangannya.......

Tanpa Nama berkata...

jumaat ini di masjid wilayah persekutuan kabarnya ader shoting capter sumpah menyumpah dlm episod trio T....

slot ini lebih mirip kpd sumpah menyumpah saifool dulu, cuma org krajaan adalah dilarang ambil bhgn.....

logiknya ini cuma sumpah politik... sumpah balas dendam....sumpah dengki kesumat...sumpah melayu yg mgaku islam tp lupa pada budaya bgsa dan agama sucinya.....

tv 3 sila dtg buat siaran langsung...utusan malaysia sila wat fronpage...

Tanpa Nama berkata...

Aku hairan ngape si Tambi nak tunjuk alim pulak? Wahai si Tambi kechik, kau mesti ingat ramai manusia kat luar ni belum mati lagi yang dah tahu kau ni perogol budak bawah umur. Bertaubatlah. Jangan nak tunjuk kau tu pandai, tapi bodoh nak mampus. Inilah standard orang2 umno, nak bohong tapi satu malaysia sudah tau kau ni memang perogol budak bawah umur. Tak caya tanya Mat Sabu yang sudah memberi kau gelaran, Rahim wawasan 1515. Suka rogol budak bawah 15 tahun.

yes berkata...

Terkenang semasa dulu, DNA belum popular lagi. Kini senang bangat nak selesaikan masalah ini. TETEPI pakar DNA mestilah jangan main kayu tiga

Tanpa Nama berkata...

Itu la pasal Rahim, aku dah kabau kat kau dulu lagi.. konek kau yang tak de la besau mana tu kalau dah gatal sangat bawak-bawak lah melancap.. ni tidak anak dara bawah umur gak kau sesah.. tak bleh kontrol nafsu konek dalam seluau tu.. nampak anak dara bawah umur terus stim konek kau tu cam ulau melingkau bangun dari tido.. sampai beranak pinak budak tu.. Rahim.. Rahim.. memang kasau kau ni.. dasar keturunan lahabau..

Tanpa Nama berkata...

mau bikin apa DNA eskay? takkan 2 ekoq lagi tak payah....pelik bin ajaib..

Tanpa Nama berkata...

Suruhlah Anwar saman Eskay dan Rahim Tambi Chik kalau dan tak betul, kalau bukan dia yang berlakon dalam video tu.

Tanpa Nama berkata...

ulauuu melengkauuu atas pagauuuu....

lahanat dan lahabauuuu .....

Tanpa Nama berkata...

Datok Bendahara Melaka Bercakap ni:-

Hei...Rahim Engkau ni ada anak pompuan tak...?
Kalau ada nak pompuan...orang lain Jubor kan anak Engkau apa macam boleh terima...?
Atau Bengali Jubor kan Bini engkau apa macam boleh terima...?
Sedau lah sikit umur kau dah lebih 60 tahun...
Apa orang Tua Kau ajau kau macam ni ke dulu...?Puuiihh...!!!!
Bila Kau nak Mampus...?
Kalau kau mati nanti orang lain akan Berak kan Kubor kau...Kau ingat sikit...
KOMINIS pun aku ingat dia orang pun tak de macam Kau...
Kalau ada dah lama mampus kena Tembak...
Telur Kemuruk lah Engkau ni...?

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya adegan adegan sengaja dicipta dan ditayangkan bagi membawa musibah kepada Anwar. Sebenarnya mereka dah takut sebab tu mereka labelkan sebagai musuh utama negara. Anwar ini lebih teruk dari dadah dan rasuah kerana berjaya menyatupadukan rakyat. Kalau Cina dah mula undi PAS alamat lingkup lah. Sekarang ini Cina sanggup undi PAS daripada undi umno. ha ha ha belajarlah dari kesilapan dulu. ini buat dan tambah lagi kesilapan dan rakyta akan murka. kalau rakyat murka baru kamu semua tahu kah kah kah
kawan ini huluq dna sebab nak keluar tv, tak minta pun bagi juga.
nampak bodoh sangat kat tv. kalau buka tv nak tengok berita cerita sondol menyondol keluar pulak. baik tukar channel lain gak tengok kartoon lagi bagus ya pak...

effendy berkata...

bro,,camne nk share blog bro kt facebook eh..cth mcm entry ni.

hidup 'dr jemapoh ke menceste'

Tanpa Nama berkata...

Aku x salahkan pemimpin UMNO yg bodoh dan jahat2 nih.Yang aku salahkan rakyat yg menyokong dan pangkah BN ni.Mmg mamak Kuti dah berjaya menonjolkan sisi diri dia yg baik pada rakyat msia.walhal sisi dia yg lain adalah sebaliknya.aku dulu pun hormat gila kat mamak kuty tapi la ni benci nak mampuih.penyokong UMNO dok kata Anwar yg pecah belahkan melayu tapi yg sebenarnya mamak kuty lah punca segalanya.dia yg ajar org2 umno suka fitnah dah rasuah polis,mahkamah dan sebagainya.dia lah punca segala kerosakan moral org2 UMNO...Lim Guang Eng,Anwar mesti LAWAN dgn org2 UMNO haprak ni.moga mereka dapat meneruskan perjuangan ...

Tanpa Nama berkata...

aku rasa geram sedih dan fjhtjdbhavcdbs baca kisah Rahim tby cik ni, org2 yg menutup kes rogol ni ku doakan bertaubat seblum mampus..

Tanpa Nama berkata...

kasi panas dan teruskan panas cerita tambi ni..