Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 April 2011

RAJA RAJA GOPAL



PERTABALAN RAJA GOPAL














INI JUGA RAJAGOPAL EEEE












PANGLIMA RAJA GOPAL EE















INSTITUISI RAJA AKAN DIPERTAHAN KAN
-meloya

KUALA KANGSAR 19 April – Raja Muda Perak, Raja Dr. Nazrin Shah hari ini mengulangi ikrar akan mempertahankan kedaulatan institusi raja Melayu daripada sebarang tindakan menghina, apatah lagi mahu meruntuhkan sistem berkerajaan dan bernegara yang telah lama berakar di bumi ini.

Baginda bertitah, sebagai payung negeri, institusi raja perlu berpendirian tegas memastikan takhta kekal berada di atas politik.

“Tugas tersebut bukanlah ringan. Ia memerlukan kearifan dan hikmah, pengalaman dan kedewasaan.

“Tugas tersebut bertambah mencabar dalam menghadapi demografi warga yang berlatarbelakangkan pelbagai kaum, agama, ditambah pula komposisi warga muda yang bertambah bilangannya, memiliki pelbagai idealisme di samping terdedah kepada pengaruh globalisasi,” titah baginda.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SAPA PUN AKAN PERTAHANKAN…. kah kah kah…

kazh kah kah… MAKAN KUAT ENTOT SEDAP…. kah kah kah..

kah kah kah…KONTREK DAPAT GAJI SONGLAP…. kah kah kah….

kah kah kah…MAKAN TANGGUNG BERAK CHANGKUNG …kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA RAKYAT YANG TANGGUNG…. kah kah kah

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...generasi sekarang ni bukannya boleh dipaksa paksa nak setia sayang membabi buta ...kesetiaan , cinta , kasih sayang datang dengan sendiri...kah kah kah kah...

anjang aki berkata...

mike asei perhok tapi mike dah hilang rase hormat pade raje... dema tu hanye bebanan dan x de pape fungsi yg memanfaatkan rakyat... mike percaye 2 perkare je... al quran dan sunnah rasul...

Tanpa Nama berkata...

hahaha dok saja tak payah kerja,gaji ngan elaun jalan.kena pertahankan.ni gaji jaga dah 20thn tak naik,yg baru naik baru rm550 sebulan boleh wat apa.

Tanpa Nama berkata...

Apa sumbangan depa kerja depa setakat simbol ke?

jari tengah berkata... berkata...

mau pertahankan kerusi raja..?!!...PEGI LANCAU LAAA..!!elaun pun rakyat yg bayar..banyak laa cerita.!!aku sumpah tujuh keturunan..raja2 melayu semua kena burut!!

Tanpa Nama berkata...

tak-apalah...lama-lama nanti akan jadi tahi kering, hilang ditiup angin.

Tanpa Nama berkata...

Banyak sangat Raja la! Terutama di Perak, pandang kiri, toleh kanan, kalau orang sebelah kita tu Melayu, ada 50% kemungkinan namanya bermula dari RAJA. Kalau orang sebelah tu India, kemungkinan namanya bermula dari Raja, naik ke 75%. Rajamanikam, Rajasegaran. Rajagopal, Rajalingham.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

tt lu mmg lawak tak boleh blah
makan kuat entot sedap
kah kah kah kah....
penat aku gelak

Tanpa Nama berkata...

Kasih sayang,ghaser hormat tak bulih dipakse.Dier datang dgn sendiri.Kalu kiter ader perasaan itu pader rakyat maka perasaan itu juger akan dibalas olih rakyat pader kiter.Timbang bior samer berat,bahu,hendak ler tegak mendatar,jangan senget sebelah,baghu nampak segak...dipuji dek org.Tiap2 hr Jumaat,semenjak duer menjak ni teman tengok ghamai sangat org yg tak menadah tangan padere bab2 tertentu.Aper pasai jadi mcm ni? Pasai kiter ker atau pasai org lain? Ingat ler,org sekaghang dah tak memuji Hang Tuah lagi...org lebih suker pader Hang Jebat walau pon tak ader buku "Hikayat Hang Jebat" dipasaran.

Suzie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

HABIS LA SIKIT HARI SULTAN...TINGGAL BRAND AJER... TEH CHAP SULTAN....KAH..KAH...KAH....TUKARTIUB THE BEST !!!!!



PETRA SENGAL

REVOLUSI_MALAYSIA berkata...

mintak2 TT akan femes bile siar kitorang2 yg tak suke raja-raja ni... hidup tekangkang makan gaji buta... WOI NAZRIN, degree celup ko tu laku ke kat negara G8??? Sama la ngan seluruh keturunan raja-raja melayu... semue bodo lancau... SULTAN KELANTAN DULU BODO MATEMATIK, SULTAN JOHOR SKARANG KEJE LANCAU ANAK DARA ORANG... SO... pegi lancau sama raja-raja... HIDUPKAN REVOLUSI MALAYSIA!!! GULING MEREKA!!!

Tanpa Nama berkata...

Anak beranak belajor tinggi tapi pandai tak boleh di ikut.
Apa koje mereka mintak apa yang mereka suka tak payah bayor semua free.
Semua dah jadi Raja Sapu....sama macam pemimpin2 UMNO

kuding berkata...

Yang tak bestnya kalau tengah bawak kereta
dipaksa bagi laluan sebab raja dan menteri nak
lalu. Patutnya kalau jalan sesak, sama sama
lah kita rasa. Ni antara salah satu sebab
rasa hormat makin hilang. Mcm rakyat marhean
ni 2nd class. Raja & menteri kena hormat kat
rakyat bukan menekan rakyat

Tanpa Nama berkata...

Kawan tak tau le pasal Raja negeri lain.. tapi yang kawan tahu Sultan Pahang ni nama aje kepala agama Islam Negeri Pahang.. tapi bab amalan Islam fail... udah le taik judi.. bulan pose sebulan dok di london.. memang le rakyat Pahang tak nampok Sultan deme tak pose.. tapi ingat le Allah سبحانه وتعالى nampak.. besok lusa kite semua akan mati...

KERAbat Pahang berkata...

ntah..setiap taun dapat emolumen..kenyang mengangkang... budak2 kecik yg baru nk bejinak ikut mak bapak join umno kena dibagitau...yg sibuk2 nk pertahankan KERAbat bini berkebaya laki bertengkolok bertanjak...
KERAbat kenyang mengangkang dapat emolumen hanta anak pegi luar negara belajar..sakit2 pgi hospital london..

yg rakyat..sakit2 pegi mengadap klinik 1malaysial..ahahaa..ada klinik kerajaan..tp ditambah klinik 1malaysial..

nasib la..yg tak tau emolumen pun perlu diajar..emolumen tu maknanya gaji raja..kiasan aje emolumen..padahal tu gaji raja..

ini baru dia kes liwat..kes liwat minda rakyat!!!terutama yg melayu..aku tk boleh tahan masa skolah dulu..nyanyi lagu negaraku..budak india bantai tuka lirik lagu..""raja kita selamat bertakhta"ditukarnya "raja sombong"..nk marah tidak aku..lg tergelak ada...

harharhar

alfaberlian berkata...

kah kah kah P.Ramli dah sindir pon Raja Gopal tak terasa tak caya tengok
http://www.youtube.com/watch?v=Klh7ArWbwVQ

Tanpa Nama berkata...

alamak takutlah....

GST tgh perhatikan blog TT ni...

nak merepot pada bapak aku pasal TT dah mendamba-domba rajagopal dan rajasami....

Non-Governmental Individual berkata...

hampeh ah... kita buang aje lanun2 ni... tak leh pakai... mahamulia konon.... bullshitt!!!!

Tanpa Nama berkata...

nama kawan saya atann bin hhashim, tidak ada kena mengena dengan yang masih hidup atau mati

DYMM Seri Paduka Razak Baginda berkata...

Insitusi Raja Gopal di Malaysia tidak berasaskan Al Quran. Raja Gopal di Malaysia pantang dikritik. Bila rakyat mengkritik Raja Gopal, maka rakyat akan dihukum.

Ini adalah kerana institusi Raja Gopal adalah adat istiadat kafir sebelum kedatangan Islam ke negara ini dimana raja Gopal-raja Gopal pada zaman dahulu disembah sebagai tuhan dan dewa. Sebab itulah orang Melayu yang bodoh sampai sekarang masih lagi meminta ampun dari Raja Gopal seolah olah Raja Gopal itu adalah Allah.

Sebab itu juga orang Melayu memanggil Raja Gopal Maha Mulia dan Maha Agung - kalimah ini hanya patut digunakan untuk Allah Yang Maha Esa sahaja. Amatlah salah jika manusia yang amat berdosa ini dipanggil Yang Maha Mulia kerana Allah sahaja Yang Maha Mulia & Maha Agung.

Kalimah Seri (contohnya Seri Paduka Baginda) berasal dari agama Hindu, contohnya Seri Dewi, kerana zaman dahulu orang Melayu beragama Hindu.

Dizaman dahulu bila Raja Gopal disembah sebagai tuhan, rakyat yang mengkritik kesalahan Raja Gopal akan dibunuh. Amatlah dikesali hukum dan adat istiadat yang kuno ini masih dipatuhi dizaman moden ini.

Mengapakah kita tidak boleh mengkritik Raja Gopal? Raja Gopal pun orang biasa juga. Malah kita yang bertungkus lumus kerja pagi sampai malam lebih mulia daripada Raja Gopal yang hidup mewah dengan hanya mengutip hasil & cukai.

Mengapakah bila Raja Gopal membunuh dan mencederakan orang, Raja Gopal tidak boleh ditangkap?

Ini adalah kerana orang Melayu masih percaya bahawa Raja Gopal tidak boleh berbuat salah macam Nabi dan macam Allah.

BERTAUBATLAH SEMUA RAJA GOPAL! SEDARLAH BAHAWA KAMU ADALAH (MENURUT RAJA PETRA) KETURUNAN LANUN BUGIS!

Kami yang bukan keturunan Bugis Lanun adalah lebih mulia daripada Raja Gopal!

Tanpa Nama berkata...

woi nazrin, tak usahlah suruh kami buat kerja2 bodoh lagi..

sudah la dapat bini cantik, main ajerlah burit bini ko tu.. jangan kaco kami yang nak cari mentekendarah pun susah.. engko anak bini hidup senang perak keringat kami hingga kiamat!

sudahlah, tak payah lagi nak jadi raja2 ni.. buat penat jer kami pikir.. nak main pelir pun, jadi susah hati.. esok malam, guaa mau entot, malam jumaat...

gua harap lu sumer tak payah la lagi terus bodohkan kami..

Tanpa Nama berkata...

Rentikan lah.. Ape pertahan2.. Pi Tanya Adik Beradik kamu sendiri.. Gamuda.. Tengku Elina.. ape cerita Keretapi laju berbillion jadi tak laju.. kah kah kah..

Yg Bestnya Makan Tanggung.. Berak Cangkung.. Belajar Tinggi2.. Ckp tk serupa bikin..

rosebiwu~ berkata...

Pegi lancau sama sultan,pegi lancau sama raja...asek nk bodohkan rakyat je..igtla cket,ktorg yg bayar gaji korg..FUCK!!

muzium negara berkata...

nazrin ni lupe or buat2 lupe..kesultanan iran yg berusia beribu tahun tu pun bole runtuh pd thun 1974, ni kan plak kesultanan melayu..kamu rase kamu kuat sbb polis,tentera dan balaci2 kamu brada di blakang,tp prcaya la,bile rakyat dah bersatu xde sape yg bole mnghalang kamu diletakkan dlm muzium negara slama2nye..

berapa RM bilion/stahun agaknye rakyat perlu mnanggung keturunan kamu yg 'mulia' tu?..

RakyatPerakAtasPagar berkata...

kalu raja yang dahulukan rakyat aku sanjung lah.

tapi nazrin nih dahulukan UMNO.
terutama kes kerajaan negeri perak.

so pegi mampus tenggelam lah korang bersama Umno tuh.

tinggal sultan terengganu atau agong skang jer nampak boleh di respek yang lain hancoooor

Tanpa Nama berkata...

..........kah kah kah kah kah, terbaek lah uncle TT....weiiiii pegi mampos lah same Sultan, membazir duit Rakyat jer nk kene bela 9 ekor Sultan kt Malaysia ni.....