Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 April 2011

PROJEK TELAH GAGAL




SAEKOR LAGI PEK MOH




KAMI TIDAK TAKUT DIDAKWA
- meloya

KUALA LUMPUR 19 April – Trio ‘Datuk T’ hari ini mendedahkan bahawa mereka tidak sedikit pun takut untuk berhadapan dengan tindakan undang-undang di bawah Seksyen 292 Kanun Keseksaan, kerana menayangkan rakaman video seks yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, baru-baru ini.

Semua trio tersebut, iaitu bekas Ketua Menteri Melaka, Abdul Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Shazryl Eskay Abdullah serta bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Shuib Lazim berkata, mereka sudah bersedia mental dan fizikal untuk menghadapi apa sahaja kemungkinan.

Malah mereka juga bersedia untuk melakukan sumpah laknat di mana sahaja termasuk di depan Kaabah, bagi membuktikan pendedahan mengenai rakaman video seks tersebut adalah benar membabitkan ketua pembangkang tersebut, sebagaimana yang didakwa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BUKAN MAIN MACHO LAGI… kah kah kah…

kah kah kah… MACAM PERWIRA GAGAH BERANI…. kah kah kah…

kah kah kah…. CUBA BACA BAWAH INI… kah kah kah..

kah kah kah.....DAH MULA NAK MENANGIS…. kah kah kah..


TIGA MAT BOROI



SHUIB: TIDAK ADIL JIKA DIDAKWA SEBAR VIDEO -mkini

Salah seorang daripada trio 'Datuk T', Shuib Lazim berkata, mereka tidak berniat untuk menyebarkan video lucah yang didakwa melibatkan seorang tokoh utama pembangkang.

Oleh sebab itu, Shuib menyifatkan sebarang tindakan yang mungkin dikenakan ke atas mereka sebagai "tidak adil" kerana mereka tidak sepatutnya didakwa atas tuduhan berkenaan.

"Kita rasa kita bukan dedah kepada orang ramai, kita cuma tunjuk kepada pemberita. Pemberita yang akan jadi saksi (dalam kes tayangan video berkenaan).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… PROJEK INI SUDAH GAGAL…. kah kah kah..

kah kah kah… TIGA MAT BOROI SUDAH JADI MANGSA…. kah kah kah…

kah kah kah… MAT MONGOL SUDAH PEKENA TIGA MAT BOROI… kah kah kah..

kah kah kah…MAT MONGOL NAK SELAMATKAN DIRI…. kah kah kah…

nota:
apa hubungan rahim tambi
dengan bik mama?
kah kah kah

hanya mat mongol yang tak tahu
kah kah kah

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hari tu berani mengugut suruh berundur, CSL yang mengaku salam video seks pon tak berundur..

Tanpa Nama berkata...

Bayar APCO Yahudi sampai RM77 juta -ini aje yang Najib n Rosmah mongol dpt? Video seks DSAI dgn pelacur yg diedarkan oleh tiga ekor Datok= lepas orang ramai naik menyuntah, didakwa plak 3 ekor Datok stooges ni, mungkin bagi meredakan kemarahan org ramai kerana buat fitnah, mungkin jugak utk tunjuk kat orang ramai bertapa telus dan bhw dia tak terlibat & bersekongkol dgn 3 ekor datuk malaun ni atau nak menarik perhatian ramai serta menghidupkan cerita video seks tuh...Apa-apa pun, APCO Yahudi dah berjaya menyusup masuk ke dlm pentadbiran negara ini, memporak perandakan nya, melaga-lagakan sesama agama & bangsa KERANA yg menjemputnya masuk ialah PM kita & bininya yg gila kuasa tu yg teramat lah khuatir hilang kuasa & hilang hak merompak rakyat & negara mengikut undang-undang!!Yang untung semestinya APCO kerana dah dpt duit RM77 JUTA dan dpt maklumat rahsia negara. Sejarah kejatuhan kesultanan Melaka nampak nya nak berulang lagi di Malaysia apabila Sultan Melaka menjemput Portugis mintak perlindungan nya kerana kelahi dgn pembersar2/raja2 lain..kalau dah hantu masuk ke dlm rumah pastu dijemput tuan rumah...alamat menanti kebinasaan nya maka UBAH & gantikan pemimpin yg ada ni, tiada kompromi lagi!!

Tanpa Nama berkata...

TT bukak cerita...apa hubungan RTC dengan Bik Mama.. pembaca nak tau..tersangat la nak tau..lebih-lebih lagi semasa di UM dulu.

kluangman berkata...

Kesian sangat kau ni, syok sendiri.

Ini je ke yang kau dapat untuk dicurahkan ke Malaysia selepas merempat luar negara.

Pastutlah diri sendiri pun tak terurus.

Tanpa Nama berkata...

Springmeier - How to Do Time

COULD YOU SURVIVE IN THE BELLY OF THE BEAST??

Pioneer Illuminati researcher Fritz Springmeier recently completed eight years in prison after being framed for a bank robbery he wasn't even at.

If you've never been incarcerated, you can only speculate how you'd do if you were.

Like a green soldier facing the possibility of killing, a person facing incarceration for the first time is indeed facing some scary unknowns.

While every prison and prisoner is unique, I can guarantee you two things will happen during your incarceration: LOSS and WAIT.

You will suffer loss; in fact you may seemingly lose everything, and it may all be lost before you transition from jail to prison.

http://www.henrymakow.com/springmeier_-_how_to_do_time.html

Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Razak Baginda berkata...

Kalau Rahim Tamby Kecik rogol budak kecik masih bersekolah sampai mengandung tidak didakwa, sudah tentu Tiga Jahanam ini tidak akan didakwa. Atau mungkin mereka akan didakwa dan disuruh membuktikan bahawa porn star dalam video itu adalah Anwar. Akhirnya Anwar yang akan dipenjarakan macam Lim Guan Eng juga. Inilah keadilan Islam Hadhari di 1Malaysia.

Islam Hadhari mengajar umat Islam dinegara ini menyembah cucu cicit Raja Gopal sebagai Tuhan. Menurut Raja Petra cucu-cicit Raja Gopal adalah keturunan lanun Bugis a.k.a. Pirates of the Straits of Malacca macam Captain Jack Sparrow.

Mat berkata...

Banyak lagi boleh dakwa ni..

-melanggan pelacur.
-merakam bahan lucah.
-kanun keseksaan kerana memfitnah.

kah kah kah. tiga-tiga dah nak nangis.

Tanpa Nama berkata...

Masa RTC dan BM dulu sama sekolah kat Pantai Valley kot. Ada main "masak masak" atau "doktor dan missi" ka?

sri hartamas

Qaseh Bonda berkata...

Orang kalau dah rogol bawah umur, mana takut sama Tuhan. Yang sorang dah muflis...sapa pun tak nak kawan...dengan Tuhan lagi lah jauh.

Yang sorang siam perut hijau, mana nak ada Tuhan. Takat nak sumpah laknat tu kacang je..

Dah kematu, hantu pun tak nak. Sumpah lah sekandaq pun...ada hantu2 nak kisah.

Yang menggerunkan adalah bila orang yang teraniaya mula menyumpah.

'Aku bersumpah si polan bin si polan dipanah petir sebab buat fitnah pada aku'

Mujur Anwar orang Islam yang bersedia menerima ganjaran dihari akhirat. Bimbang akan ada lagi seperti suatu waktu dulu sorang insan terbujur layu tak mati2 sehingga Anwar melepaskan dia dengan izin Allah.

Siapa orang tu kena tanya sama Ezam.

Tanpa Nama berkata...

Mana geng umno kat sini. Tengok betul2. Sikit sikit nak main sumpah sumpah. Sikit sikit sumpah. Depan kaabah pun bole.

Pegi lanchowww laa kalau mau sumpah sumpah!

Tanpa Nama berkata...

gila power depan kaabah nak sumpah weiii baik gi batu caves lagi berkesan....asal liwat nak sumpah asaljuburs nak sumpah wei pagi pagi semayang subut dok bacat doa qunut ke....mankokkkk

Tanpa Nama berkata...

sesumpah mana sembahyang.... lompat pokok ke pokok lain ada lah

Tanpa Nama berkata...

kluangman,,,


pergi mampus la lu...TT bukan susahkan bapak lu...x kacau mak lu mandi telanjang pon...kah kah kah kah kah

SOULS

Tanpa Nama berkata...

Sol Sol Sol....
soley Soley Soleyyyy.....

pemerhati politik berkata...

kalau jenis manusia yang berperangai ntah ape2 dia memang tak takut nak buat apa saja termasuk bersumpah.....tentang hukum halal haram pun semua tolak tepi...asalkan dpat apa yg dmau....walaubagaimanapun saya hanya mampu mendoakan semoga mereka2 yang gemar berbuat dosa & kejahatan itu segeralah bertaubat....termasuklah yang 3 org ni....

Tanpa Nama berkata...

Kluang man,

Lu aper hal lu,
Kalu lu ghase bagus sangat dari TT lu bikin blog sendiri la. apahal lu nak sindir2 TT.
Ini wilayah dia, dia punya suka la.

Luuuuuu......???
pi Lannchowww la

Tanpa Nama berkata...

WA KAH KAH KAH. Sial punya Tiga datuk ni. Sapelah yang bagi pangkat datuk pada tiga ekor BEROK ni. Muka dah la tak Macho. Muka POntianak pun elok lagi. Harap gelaran Datuk pada 3 ekor BEROK ni ditarik balik. Sampah masyarakat saja.

Tanpa Nama berkata...

Kluangman adalah jantan boroi dalam video tu... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau ikut hukum qazaf.. kena rotan yg dapati salah... Woi kalao tak ada org tukang sebat.. saya 100% sanggupppp.

Tanpa Nama berkata...

padan muka kau kluang stesen ada lemak babi....

kau ingat TT bodoh ke???....dia sengaja masukkan komen kau supaya kau kena lanyak dan kena sumpah....

TT budak mcoba lah!!!

Tanpa Nama berkata...

tak abis2 nak main sumpah2!

sumpah lahanat pulak!!!

sumpah lahanat dgn pengakuan bersumpah mana lebih power kat malaysia ni???

apa lagi....pergilah buat pengakuan bersumpah tu....!

senang betul!!!!

alah....hidop tak lama sedara...

kalo rasa hidop tak akan mati....jadilah macam tu...

kerjanya bukak pekong orang!!!

kalo betul!!!! kalau tidak, jadilah fitnah!

salah fitnah dalam islam ni...lebih teruk dari membunuh!!!

mengaku islam yer....

perwatakan & kredibiliti ??? masyaALLAH!!!

wa takut esok....nak mati pon tak boleh mati...dah mati pon tanah tak sudi terima!!!

INGAT!!!! SEDARA SEISLAM KU...FITNAH ADALAH SEGALA KEJAHATAN!!!

piut ngah layor berkata...

kluangman org johor...biasalah umngok totok ni...hahaha.org tu kt oversea dah tgk cara berpolitik negara maju...kluangman cuba tanya batman abg lu yg lebih senior camne nak berpolitik!

Tanpa Nama berkata...

Datuk boroi tu kasi hukum potong aje dia punya tambi
baru dia tau

kluangman tu adik beradik babiman ke?

Tanpa Nama berkata...

Tunjuk Video kat repoter sbg saksi. Tak salah. waka waka waka.
Tunjuk kat budak sekolah pun tak salah mata pelajaran sek. waka waka waka.