Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Mei 2011

AGAMA RESMI - AGAMA TAK RAAASMI




MELOYA BUAT FITNAH LAGI



PEMBELA : AGAMA KRISTIAN ANCAMAN TERBESAR ISALM - mkini

NGO Islam - Pertubuhan Pembela Islam (PEMBELA) mempersalahkan agama Kristian sebagai faktor yang menyumbang kepada kemerosotan Islam di negara ini.

"Adalah jelas, cara agresif dan konfrontasi masyarakat Kristian yang membawa kes-kes ke mahkamah, laporan polis mereka di seluruh negara dan kenyataan media (mereka) sama ada penggunaan kalimah Allah ataupun isu al-Kitab dalam bahasa Melayu.

“Ini semua boleh dikaitkan dengan gerakan untuk menyebarkan agama Kristian kepada umat Islam,” kata presiden PEMBELA Yusri Mohamad.


KDN PANDANG SERIUS - meloya

BESUT 7 Mei – Kementerian Dalam Negeri memandang serius pendedahan mengenai pihak tertentu yang mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara selain melantik Perdana Menteri di kalangan penganut agama itu.

Hishammuddin Hussein berkata, beliau turut terkejut dan sedih dengan pendedahan terbabit kerana dikhuatiri boleh mencetuskan ketegangan serta perbalahan antara kaum khususnya penganut Kristian di negara ini.

Beliau yang juga Naib Presiden UMNO turut menasihatkan pihak-pihak yang menganjurkan majlis pertemuan itu supaya jangan sekali-kali mempolitikkan sebarang isu berkaitan agama.


KRISTIAN- ISLAM: LAPORAN UTUSAN PEMBOHINGAN BAHAYA, KATA GUAN ENG - minsider

DAP menolak laporan Utusan Malaysia yang mendakwa parti itu berkonspirasi dengan pemimpin-pemimpin Kristian untuk mengambil alih Putrajaya dan menggugurkan status Islam sebagai agama rasmi negara ini.

Parti komponen Pakatan Rakyat itu juga mendakwa laporan akhbar milik Umno itu satu pembohongan yang bahaya kepada negara.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng menegaskan, pembohongan sedemikian bercanggah dengan konsep satu Malaysia yang dibawa oleh ajib Razak.
“Utusan mahu meletakkan (gagasan) satu Malaysia di atas api... ia elemen paling jahat dan bahaya di negara kita pada masa sekarang,” kata beliau hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI BETUL BERITA PUTAR ALAM…. kah kah kah…

woit…INI BERITA MAHU TAKUTKAN MELAYU… kah kah akh…

woit…BILA MELAYU TAKUT ..MELAYU AKAN JADI BODOH…kah kah akh

kah kah kah…BILA MELAYU TAKUT ..MAKA MELAYU AKAN CARI BOMOH…. kah kah jah ..

kah kah kah…BILA MELAYU JADI BODOH.. MEREKA AKAN UNDI BARISAN… kah kah kah

nota:
yang jadi pengancam
islam ialah loji nuklear

yang menjadi ancaman ialah
fat lady sedang mengakui dirinya anak dara

tapi kalau ada datang seminah makan aku akan datang


20 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pembola itu kechik hati sebab Perkosa selalu masuk media TV tiga suku.

Main Chibai Ass/ mca kata undi PR maknanya Taliban akan mari , Hudud mari cari dan cina tak ada babi.

Pembola kata undi PR makna keristian akan mari , melayu akan mati , raja makan kari basi.

Mat mongol kata undi PR makna mei13 akan mari , bini akan lari dan madey balek delhi

Semua ini ialah talian hayat bn.
sodo mee Tak Laku
Wayang seks Tak Laku

Tanpa Nama berkata...

Polis belum siasat. Berita belum sahih. Berita keluar kat Utusan plak tu. Menteri Dlm Negeri dah percaya dan terkejut?? Polis bawah dia arahlah siasaat dulu...bukan buat-buat terkejut wuiii. Mentang-mentang video sex dah terkantoi Utusan buat fitnah baru nak tutup mukaa...

matstimketum berkata...

tuan tt, tagline 'big exhaust dan saya dah pakai' pada dua gambar dalam posting yang lepas membuat saya gelak terguling-guling.
tima kacih.

kalbunUMNO berkata...

kah kah kah!
bila melayu takut melayu cari bomoh,
bila melayu takut melayu undi gerembolang,
bila melayu takut melayu hulur tengkok kepada gerembolang,
bila melayu takut melayu bersatu di bawah buah betik fist lady,
bila melayu takut melayu suka tengok melayu akan percaya filem lucah arahan perogol budak sekolah.


Cina datang dari pekan Sejajar,
India berkampung di Ulu Kelang,
Bodoh melayu payah hendak diajar,
Berdekad-dekad ditipu gerembolang.

Amuraria berkata...

UMNGOK@APCO-BN KENA MAIN SENTIMEN PERKAUMAN DAN AGAMA ! APARAA TADAK MODAL DAH KA MAU KEJUT & UGUT KAT ORANG MELAYU ! EDITOR-EDITOR UTUSAN JANGAN INGAT SEMUA MELAYU BODO ! ZAMAN PERBODOH MELAYU DAH LAMA BERAKHIR DAA !

Tanpa Nama berkata...

berita macam ini suka di sebar oleh keturanan yg makan PARPU bersama KARI sebab itu perut mereka boroi.ini keturunan pariah yg datang ke tanah melayu kemudian mengaku jadi melayu tapi kat rumah cakap tamil....kahhhh 1 berok 1 bumi makin abis modal....

Tanpa Nama berkata...

DAP apa lagi saman ler Utusan Meloya tu ...ha ha ha..

Kalau menang bagi duit tu buat sekolah tahfiz...ha ha ha

northerner berkata...

renungkanlah...
http://amirhafizi.blogspot.com/2011/05/aku-cakap-bodoh-ko-marah.html

Tanpa Nama berkata...

teman rase.. UMNO-BN dah berpatang arang ni... demer skrang dlm usaha memancing 90-100% undi orang Melayu & Islam di Malaysia...

sambil membiorkan undi Cina dll serta mengekalkan undi Cina dll sekitar 5-10%..

Bila campor dgn undi Melayu yg 90%.. maka BN akan menang... ini tektik pancing undi..

nurislam berkata...

PRU dah dekat...

Dendangan lagu perkauman BN dah tak laku.

Tayangan video lucah pun tak laku jugak.

sekarang BN dendangkan lagu AGAMA pulak!!

Bro TT jangan gelak kuat sangat! semua tu senjata BN. Nanti kalau BN kalah masa PRU13, senjata ni laa yang akan digunakan untuk cetuskan huru-hara!! lepas tu istihar perintah darurat!! negara akan diambilalih oleh tentera, askar, polis dan barua.

ini last resort talian hayat BN.

kita semua kena hati-hati!!

Jebon berkata...

Ini ada kaitan dengan Kristianophobia, macam Islamphobia dibarat, lihat

http://doktrinisasi.blogspot.com/2009/02/islamophobia-versus-kristianophobia.html

dukun melayu berkata...

ya, itu belum lagi masuk IFC.tah apa diputarnya mengenai IFC.

IFC tu apa?KFC?itu dulu zol kulom tendang pintu bar malaysia pasal IFC?si wali tu semuanya haram...KFC,AFC,Johor FC,WTC,W.C.

http://www.ismaweb.net/v4/2011/05/perhimpunan-pimpinan-pertubuhan-pertubuhan-islam-se-malaysia/

p.s. kat kampung aku ada sorg bila cakap pasal agama berapai-api.tp malam ada je kat kedai kopi tengok perempuan gusti WWF

rantai berkata...

yang menggugat Islam di Malaysia adalah utusan meloya itu sendiri dan umno yang menghalalkan fitnah, menghalalkan rasuah, yang menghalalkan kedzaliman, menghalalkan pembohongan dan penipuan .....

Wak Pur berkata...

konperm umno kini tenat disebabkan mereka sanggup menggunakan agama sebagai senjata terkini mereka. amat jijik sekali apabila sbg parti yg telah memerintah 53 tahun, terpaksa menggunakan tektik kotor untuk meraih simpati rakyat.....

Tanpa Nama berkata...

Memang betui org melayu takut....takut poco2, takut bayang2, takut pocong2. Kenapa tak takut, kalau kita ada Mufto HarusSanaSini...200,000 murtad setahun pasal dia. Lebih baik cari Bomoh dari Mufto ini? Pasal dia orang perak takut poco2.
Kenapalah umat Islam negara ini senang di batu apikan? Sikit2...NGO marah, sikit2...NGO demo, sikit2 NGO ini la itu la...NGO ini apa (No Got Otak)
Apamacam....SB, MI, Bukit Aman tak dapat info dulu...blogger and NGO lagi power ke?
Eh! lupa la....ulangtahun May13 dah nak sampai ini....Utusan nak naikkan semangat May13 kembali ke? Petui!!! tak ada kerja lagi. Hata Wahari apamacam...kenapa dia? Sendiri tindas orang islam tak pe ke?

Tanpa Nama berkata...

pra pru 13 banyak *hantu*diwujudkan?

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan Malaysia but perjanjian dengan Australia ambil pendatang2 ke sana.....Ooiiii! apa ni....sini nak kejar pendatang tapi ambil pendatang dari sana ok kot. Kerajaan tak ada duit nak buat "human trafficking" pulak...jualbeli china doll ke?
Ini ke agama resmi Malaise? Agama Dollar Australia...Umat Islam di Malaise buat begini ke.....jual beli orang.

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-13322792

"The Australian government has reached a deal that will allow asylum seekers arriving by boat to be transferred to Malaysia for processing".

Tanpa Nama berkata...

Memang pun islam digugat secara 'berhemah' oleh puak kristian masa ni...tak nampak ke? tengok le isu-isu yang cuba disorong tarik oleh puak kristian kat Malaysia ni....PEKAK KE? BUTA KE?

TAK SEDAR KE BRO...? NI LEBIH BODOH DARI PENYAKIT GEROMBOLAN...

Tanpa Nama berkata...

Oooiii!!! Tanpa Nama 8 Mei 2011 8:27 PM
Hang ni Islam ke apa? Kau tau ke tak apa itu Islam? Inilah masalahnya... kita ada Mufti2 cakap power...fatwa sini sana tapi umat Islam negara ini berjiwa kosong. Islam patut ada dalam hati, jiwa dan rohani kamu bukan dalam buntut. Orang Kristian pun sama macam kita, kenapa? semangat mereka lagi kuat ke?....apa kamu fikir umat islam lemah ke? islam itu tak lemah...kamu yang lemah. Aku syorkan kamu belajar mengaji dan faham betul-betul. Naikkan semangat jiwa perjuangan Nabi s.a.w bukan nak salahkan orang lain tak tentu pasal. Tin Kosong Nyaring Bunyinya....FAHAM! Isikan tin kosong kamu ni sebelum terlambat. السلام عليكم

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha..

Aku pelik kat mereka-mereka yang dok spin isu ini...ha ha ha..

Bodoh melantun punyer...kita punya MP buat apa kat dalam Dewan Parlimen ..main telor ka??

Realitynya..kalau nak ubah Perlembagaan kena ada majoriti 2/3 Dewan..bolehkah MP Bukan Islam menguasai 2/3 Dewan????

Abih..yang MP Islam tu buat apa...main KoT*. Lain ler kalau MP Islam dari BN pun undi juga tentulah dapat 2/3 ...ha ha ha..

MP PAS tentu dah menggundi PM Kristian...ha ha ha...PKR belum tentu..ha ha ha.

Bodoh melantun betul korang nih...ha ha ha.