Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Mei 2011

MENYELAM JADI ISLAM




JANGAN BUAT SILAP - PANDANG BETUL



nota:
yang kri itu bukan zul nordin
yang kanan itu barulah zul nordin

sila jangan buat kesilpaan
dan betulkan cermin mata dan kanta anda
kah kah kah




RAMPAS KEDUDUKAN ISLAM WUJUD
- meloya

Zulkifli Noordin mendakwa memang wujud gerakan oleh pertubuhan agama lain untuk merampas kedudukan Islam sebagai agama rasmi Persekutuan.

Katanya, beliau menyedari kewujudan gerakan itu setahun yang lalu dan ia bergerak secara senyap dalam usaha cuba menghakis kedudukan agama Islam sedikit demi sedikit.
Katanya, perjuangan pergerakan itu berlandaskan kepada 14 tuntutan seperti yang dikemukakan oleh pihak pembangkang kepada Suruhanjaya Antara Agama (IFC).

"Saya difahamkan antara perkara yang mereka perjuangkan ketika ini adalah untuk mengkategorikan golongan di bawah 18 tahun sebagai 'tidak beragama' dan mereka hanya boleh memilih agama apabila mencapai usia tersebut.

"Alasan yang digunakan adalah bagi menyelesaikan masalah penetapan agama anak yang sering menjadi perdebatan di negara ini apabila salah seorang daripada ibu atau bapanya bukan beragama Islam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BILA MAT BISUL CAKAP HAL ISLAM?… lak kah kah..

kah kah kah… INI SAMALAH MACAM LIM GOH TONG MEMBERI TAZKIRAH DI MASJID NEGARA…. kah kah kah..

kah kah kah…BILA MAT BISUL CAKAP HAL ISLAM… SAMALAH MACAM RAIS YATIM BERCAKAP TENTANG WAJIB MENJAGA KEBAJIKAN AMAH… kah kah kah..

kah kah kah… BILA MAT BISUL CAKAP TENTANG ISLAM.. SAMALAH MACAM RAHIM TAMBI CHIK BERI NASEHAT PADA IBU BAPA UNTUK JAGA ANAK ANAK DI SEKOLAH…. kah ka kah..

kah kah kah… BILA MAT BISUL CAKAP TENTANG ISLAM..SAMALAH MACAM BIK MAMA BERCAKAP TENTANG BAHAYANYA OBESE… kah kah kah

kah kah kah..BILA MAT BISUL BERCAKAP TENTANG ISLAM SAMLAH SEPERTI ALONG MEMBERI NASEHAT TENTANG BAHAYANY BERHUTANG.... kah kah kah..

6 ulasan:

zul 4 dikulum berkata...

moralnya..dia sebagai mp boleh buat usul kan ape ke undang2 untuk melindungi agama Islam..dalam perlembagaan pun ada peruntukkan..tp dah sibuk nk borak pasal size konek anwar dan tetek rosmah dalam palimen..apa boleh buat..tu la..pkr kutip lg zul ni..harharharrrrrrrr

Tanpa Nama berkata...

Macam ni kena pakai spek mata 3D

jagger jongang berkata...

WAG THE DOG, Madafaker.............

apa lagi.......

Melayu Kena Sokmo berkata...

Kalau jumpa babi bersama dengan Zul Kulim ini, sembelih babi dahulu untuk dihidangkan kepada barua ini.

Tanpa Nama berkata...

Zul ni memang munafik orangnya, tapi nak sembang pasal islam.Celaka punya manusia. Pada zaman dia anti mahathir,macam2 dia kata kat orang tua tu. Sekarang tengok dia bersekongkol pula dengan parti gerombolan orang tua tu. aku masih ingat tape ceramah dia. Dia kata orang tua apanama tu macam ni bunyinya. Dialah raja, dialah polis, dialah hakim dan semua dia.. tengok kutuk habis orang tua nak mampuih tu. Tapi sekarang tengok dia jilat balik ludah dan taiknya semula. Sial punya manusia aku doakan manusia munafik macam ni cepat mampuih baru takda lagi manusia bodoh lagi bahlul kat malaysia ni.

zul muka macam ba alip ba ya berkata...

lepas pru 13 tamat la riwayat politik die ni..dah x laku dah komen2 die kt utusan..haha..bersiap sedia la zul carik side projek nk bayar balik hutang..haha..