Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Mei 2011

SIAPA PERDANA MENTERI MALAYSIA YANG SZEBENAR




JANGAN SENYUM TAPI FIKIRKAN










nota:
inilah dia keadaan negara kita
ini lah hakikat negara malaysia
inilah bahaya apabila mak janda
mengaku dara kah kah kah


24 ulasan:

See Sharp Minor berkata...

kah kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

kontut tul nko bang isham....tapi setuju ngan gambar tu....monjolieng tu bini rosmah....

CERIA SELALU berkata...

gila kau,letak gambar macam ni....

berita sengsasi berkata...

amboi handsomenya pm kita!!

Miecyber berkata...

Bik Momma power...

Ais Artik kian cair

leekonyou berkata...

16 SEPTEMBER 2008 anu-anuar yakin dan percaya AKULAH PM DAN KITA AKAN SAMBUT PM TAK JADI NI 16 SEPT.2011 DENGAN VDO BARU LAK sumpAh sumpit oghang pembohong perot BONCIT HAHAAHA OK.

Tanpa Nama berkata...

cam gampang!!!

zaxx berkata...

Woit!.. jangan la taruk gambar nie.. tak boleh tido siol.. lagi seram dari citer antu kat TV!

orang muda berkata...

kah kah kah. macam gampang bero~ sumpah lawak.

Ontahsaponamo berkata...

ideo gilo babi tol u isham, apa pun well done! gud job

hani@debumelukut berkata...

saya tengah bad mood.tiba tiba singgah di sini terubat hati..senyum panjang saya masa ni...tq

Tanpa Nama berkata...

mmg handsome la muka suami najib..kah kah kah..jibros tu gantikan warner bros. ke...kah kah kah

otaistillkick berkata...

baru perasan wajah sebenar PM kita...

Tanpa Nama berkata...

jika ini brterusan,pcayelah gerombolan mkin xde altenatif utk mnyambung jgka hyt selain, bgntung pd sumpah sumpah....

jka altantunya,beng hock, kugan,sarbini masih ada....apakh mrk jg brsedia utk bsumph???

Silap Kona berkata...

Waaaaaarrrggghhhh!!!!! gila babi ni. Aku gelak sampai terkeluar hingus.

berita sengsasi berkata...

i Love U Bik MaMa!!MUaaAhH..

Tanpa Nama berkata...

PAS Baru PAS Segar PAS Agresif

*Mursyidul Am :
Tuan Guru Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man
*Timbalan Mursyidul Am :
Ustaz Dr. Hamzah Jaafar

*Presiden :
YB Dato Husam Musa
*Timbalan Presiden :
YB Dato Seri Ir. Nizar Jamaludin
*Naib Presiden 1 :
YB Salehuddin Ayub
*Naib Presiden 2 :
YB Dr. Mujahid Yusuf Rawa
*Naib Presiden 3 :
YB Dr. Syed Azman

*Setiausaha Agung :
YB Dr. Dzulkifli Ahmad
*Bendahari Agung :
YB Dr. Hatta
*Ketua Penerangan :
YB Khalid Samad
*Pengarah Pilihanraya
YB Mohamad Sabu

*Pesuruhjaya PAS Perak :
YB Dato Seri Ir. Nizar Jamaludin
*Pesuruhjaya PAS Selangor :
YB Khalid Samad
*Pesuruhjaya PAS Terengganu :
YB Dr. Syed Azman
*Pesuruhjaya PAS Johor :
YB Salehuddin Ayub

Tanpa Nama berkata...

alamak! misai buat spoil lah...

ini baru NKRA....

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Bang Hisham cukup menarik,
Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

Aku ketawa bagai nak gila hingga terkencing....mmg siot!

Tanpa Nama berkata...

tarikh 16 september 2008 telah hampir 3 tahun berlalu. benda tu dah jadi cerita basi. tetapi ada juga insan buta kayu yang masih mengungkit meraban seolah-olah tak ada cerita baru.

yang patut direnungkan ialah keputusan PRN Sarawak yang menunjukkan BN mengalami kemerosotan walaupun menang majoriti 2/3. kalau trend yang sama berlaku di Sabah, BN mungkin jatuh pada PRU ke-13 dan Hishamuddin hussein atau zahid hamidi akan jadi ketua pembangkang.

Tanpa Nama berkata...

Warghhh Warghhh warghhhhh terbaik pok cik ise...!!!

Tanpa Nama berkata...

Mamat kening tinggi tu macam SHAHRUKH CUNT

Tanpa Nama berkata...

muka rosmah mmg muke setan ler