Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Mei 2011

HANCUR SE HANCUR HANCURNYA




RUMAH PUN KENA LELONG



BN MAMPU TERUS URUS EKONOMI NEGARA DENGAN BAIK – tieunama

Barisan Nasional berkeupayaan untuk menguruskan ekonomi dengan baik agar negara tidak terjebak dengan masalah kewangan.

Awang Adek Hussin berkata, walau pun wujud tekanan politik daripada parti pembangkang, kerajaan BN tidak akan terikut-ikut dengan rentak suasana tersebut.

"Masalahnya terdapat parti pembangkang yang menabur fitnah terhadap kerajaan dan menjanjikan sesuatu yang tidak mungkin mereka dapat tunaikan menyebabkan rakyat terikut-ikut,” katanya.

Awang Adek berkata, kerajaan akan memberikan penjelasan kepada rakyat berhubung sesuatu isu seperti kenaikan harga barangan, agar tidak dikelirukan oleh pembangkang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI HEBAT… SELAMA 50 URUS EKONOMI…NEGARA TERGADAI… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU LAGI LIMA TAHUN PERINTAH LAGI?.... kah kah kah.

kah kah kah…. AIR DIAMBIL PERCUMA OLEH SINGAPURA… kah kah kah..

kah kah kah..TANAH JOHOR DI REMBAT SINGAPURA…. kah kah kah…

kah kah kah…SEKARANG HUTANG NEGARA BERBILION BILION… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU LAGI 4 TAHUN GEROMBOLAN PERENTAH… kah kah kah..

kah kah kah...MALAYSIA JADI TONG SAMPAH UNTUK AUSTRALIA... kah kah kah..

kah kah kah...MALAYSIA INI JADI PUSAT DADAH NIGERIA.... kah kah kah..

kah kah kah..MALAYSIA JADI PUSAT DADAH ORANG IRAN.... kah kah kah..

kah kah kah...AKHIRNYA RAKYAT INI KENA LELONG… kah kah kah..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malassial takkan hilang semuanya.... sekurang2 kurangnya kalau bankrap pun masuh ada beberapa bilion pasaraya... paling hapak pon kat sungai besar ada satu bilion dan kat tg karang ada satu bilion!!!

Tanpa Nama berkata...

Urus ekonomi dengan baik.Podah!Ini Awang penjilat taik mat monggol. Pulau Batu Putih dah gadai kat Singapura, Tanjung Pagar, woodlands dan akan tergadai Pulau Pisang. Macam mana pemimpin BN ni? Semuanya pelingkup harta negara. Malaysia pusat pelacuran Cina Doll,Pusat lepak mat Bangla, Nepal, India dan mat negro dan berbagai Pusat.Wahai pemimpin BN eloklah kamu semua akan diturunkan oleh rakyat Malaysia pada PRU 13 ni. Rakyat dah tak tahan dengan pembohongan kamu semua. Tapi yang pasti mat monggol dan kamu semua akan di turunkan pada PRU akan datang.

matstimketum berkata...

sekarang rakyat mesia dah cerdik! usahlah berretorik lagi, rakyat nak lihat perbelanjaan yang telus dan bukan menggunakan akta rahsia untuk menutup kepincangan yang dilakukan oleh kerajaan ameno-bn-apco. orang yang kaya bertambah kaya bukan kerana kecekapan mereka berniaga tetapi kaya kerana menindas golongan pekerja dengan berbagai perbelanjaan yang tak sepatutnya dikenakan. rakyat dah sedar akan kezaliman ini!

Tanpa Nama berkata...

wei mana ada hilang hang tuah dah cakap takkan melayu hilang di dunia
melayu+umno= taik

cicit ngah layor berkata...

Cakap berdegor2,ponggong tak basoh beghak.Jangan pergi jauh2,tengok dighi diceghomin besor....tanyer dighi,saper ambor ni."Guano ambor tok leh mener diBacok,tepak ambor main kecik2 dulu.Apor pasa ogher kapong gi undi mat perpaduang,tok seh undi ambor".Kalau org Bacok pon getik,org Batu Gajah lagi ler maha getiknyer....sbb tak pandai mentadbir,sbb kaki pelingkop negagher.

Lang berkata...

puok2 ni akan lari serta benci jawatan menteri bila negara dah porak peranda... masa tu tak kan pikir mcm mane nak pulih negara dr hutang2 bebilon2... masa tu kalau diupah jd calon pon tak maunye...