Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Mei 2011

PUTAR ALAM LAGI




JANGAN LUPA 9 JULAI INI




nota:
9 julai ini adalah hari kemarahan rakyat
sesiapa sahaja boleh datang ke kuala lumpur
dan tunjjukan kemarahan


mula berkumpul jam 2.00 petang
di sogo
di ibu pejabat pas jalan raja laut
di masjid kampomng baru


sampaikan berita baik ini
untuk semua kawan kawan

yang belum ada modal cari
kerja dari sekarang!


STRUKTUR TARIF BARU ELEKTRIK BERKUAT KUASA 1 JUN INI-meloya

PUTRAJAYA 30 Mei – Kerajaan hari ini mengumumkan struktur tarif baru elektrik yang berkuat kuasa 1 Jun ini.

Dalam struktur baru tersebut, 75 peratus pengguna domestik tidak akan mengalami kenaikan bil selagi mengekalkan penggunaan pada kadar 300 kWj sebulan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PAKAI LAH BAHASA MELAYU YANG SENANG....kah kah kaj..

woit..MI NO SPIK INGLISH LAAA....kah ka kajh

kah kah kah...MI MAK CIK FELDA....kah kiah kah

woit...MACAM MACAM NAK MENIPU....kah kah kah...

kaqh kah kah.. TARIF TARIF NI APA?... kah jkah kah

woit...TARIF INI ANAK OMAR SHARIF KE?... kah kah kah...

kah kah kah...CAKAP LAAA...LETERIK NAIK HARGA....kah kah kah..

kah kah kah...CAKAP JUJUR JUJUR... JANGAN IKUT CAKAP ZIONIS APCO...kah kah kah...

kah kah kah....JANGAN MENIPU... TAK SEDAR SEDAR... DAH ADA INTERNET... kah kah kah...

6 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

haram jadah punya kerajaan lancau...


tarif baru... tu apa lancau?


cakap lah harga letrik naik...! butoh!.

Anti TELAN berkata...

Minyak tak naik, letrik naik...

Makin lama memerintah, UMNO makin jadi HARAM JADAH.

Rakyat makin susah di bawah UMNO HARAM JADAH 1988 ini.

Abbs berkata...

salam der.. di sini gua sebagai anak muda harapan negara akan berikan a to z sebab kenapa anak muda wajib datang ke dataran merdeka utk sambut BERSIH beramai2 pade 9-7-2011 sabtu 2 petang.

a. sebab mat mongol wajib di tamatkan perkhidmatannye trime kasih,

b. sebab bik mama a.k.a Badak Negara(BN) akan meruntuhkan mahkamah jika anak muda tidak datang menyelamatkan bangunan mahkamah yg bersebelahan dataran merdeka

c. sebab anak muda menuntut perubahan, KERAjaan pusat maksiat wajib di gantikan, dan di tumbangkan

d. sebab anak muda sudah di didik utk membezakan yg benar dan yg bengong( UMNO- Utk Melayau No Otak)

e. sebab mat sembab cakap jgn lawan ketuanan melayau, jgn cabar nanti demam mat mongol kate lew,

f. sebab mat pondan cakap, polis kata jgn, polis kata jgn, anak muda dah tak bley tahan, jgn tak jgn, dataran merdeka kalu sampai 1 juta anak muda turun, UMNO APCO boleh membawa MAUT, salurah darah akan tersumbat, lemah jantung seterusnye akan padam atau menteri2akan lari ke jakarta utk menjadi badut sarkas,kah kah kah

g. sebab anak muda mahukan pertukaran KERAjaan pusat maksiat yg now telah di namekan UMporNO. parti lucah sepanjang zaman, ni bley buat buku sejarah beb,

h. sebab anak muda terpanggil utk menunjukkan pade dunia, malaysia boleh! SAPU FUNNY MALAYSIA! adakah anak2 muda akan bersama anak2 muda menakluk putrajaya demi negara yg BERKEBAJIKAN ?

i. sebab anak muda darah dah naik,hidup susah, mati pun susah bak kate apek tua,

j. sebab anak muda mahukan kebebasan dalam demokrasi, bukan cem UMporNO, demokrasi kuku besi terpimpin kepala bapak mat mongol dgn mat sembab selama ini,

k. sebab anak muda nak lawan 1 juta belia mat mongol,gua dgr cite der, bukan 1 juta yg hadir, tapi juta2 der yg hadir, manusia 9 ribu olang, semut 14 juta, lalat 30 juta, ulat bulu 80 juta, budak sekolah beratus2 juta yg datang utk juta2 belia di putrajaya, sangat berjaya group lahanat , benson 4 tan,

l. sebab anak muda tercabar dgn ketuanan toghut bangsatwan umngok dan mahukan ketuanan RAKYAT MARHAEN di perkenalkan,

m. sebab anak muda nak talkinkan umno apco, dan mandikan seteruskan kapankan dan kubokan atau kite bako jew lew senang,

n. sebab anak muda dah naik minyak beb, mane tak naik ? minyak dunia turun subsidi minyak hapus, kroni bagi billion2 subsidi, tak perangai bangkai ke namenye tu der ? kalau babi tau perangai UMNO APCO cemtu, babi pun malu lew nak kawan dgn pemimpin2 umngok ni,

Abbs berkata...

o. sebab anak muda tidak lagi bodoh, dan boleh di perbodohkan, sebab bila anak muda pandai, maka KERAjaan pusat maksiat Bee End akan jadi bodoh piang, tul tak ? kah kah kah

p. sebab anak muda sudah bijak menilai kebabian umno apco selama ini, umno bagaikan babi dgn tebing, busuk sampai ke usus
bukan gua yg kate, tapi maha firaun yg kate,

q. sebab anak muda tidak suka pada rasuah kapal scopene 500 juta ?
memang gile babi nak mampos dewataraye haramjadah umno apco ni,

r. sebab anak muda tak puas hati gaji pengarah TNB 1 juta 1 bulan, letrik ? bil letrik naik, nak bagi anak muda mampos ape ?

s. sebab anak muda tak puas hati IPP dapat insentif atau subsidi 22 billion setahun, rakyat marhaen dapat ape beb ? dapat tengok dan dapat di bodohkan lagi oleh KERAjaan pusat maksiat..

t. sebab anak muda dah bulatkan tekad bersatu menumbangkan petualang agama bangsa dan negara(BN atau Babi Negara)

u. sebab anak muda dah tak bley tahan barang semuanye naik tak pernah turun, kalu bley nak sekeh kepale2 sekor menteri2 bongok tu beb,

v. sebab anak muda nak tau sape olang ke 3 bersama razak baginda dan nur altantuya yg di c4kan ketika di malta dan perang chis,
sape sape sape ?

w. sebab anak muda bangkit menyahut cabaran mat mongol 1 juta anak muda dataran merdeka, kah kah kah

x. sebab anak muda mahukan KEADILAN,dan NEGARA BERKEBAJIKAN dan DEMOKRASI yg telus,

y. sebab anak muda sudah tidak mahu lagi di tindas dan di zalimi oleh KERAjaan pusat maksiat FIRAUN moden selama 54 tahun,

z. dan yg terakhir, sebab anak muda sudey menggangap mat mongol UMNO APCO akan jadi ketua pembangkang selepas pru 13 nanti, ke mat sembab jadi ketua muka pembangkang der ?

dgn ini maka tamat lah sudah kisah wal saki baki, wal padang fasiru,

kalau bik mama tahu sebab a to z ni.. maka dia akan panggil gerombolan2 badak2 1mesia utk runtuhkan dataran merdeka dulu, bio padan muka anak muda tak dapek berdemo lagi. kah kah kah kah,

sekian.

vdominicque berkata...

Memang celakalah kerajaan BN nih. Aku sebagai tentera pun dibiarkan macam anjing, tertindas dinegara sendiri. Skang aku menulis semua permasalah ini di blog aku http://aku-parajurit.blogspot.com/

Akan aku dedahkan kesemuanya kecelakaan nih!

TQ

Stupid University berkata...

Sekarang nie semua subsidi! Sampai lancau kat dalam seluar tu pun disubsidikan! Lepas subsidi di rasionalisasikan! Kah! kah! kah! Kah! Kah! Rakyat Malaysia diperbodohkan lagi! Kah! Kah! Kah! Kah!