Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Mei 2011

KE JALAN RAYA SEBELUM PILIHANRAYA



NOTA:


jangan lupa sembilan julaqi
ini adalah hari kemarahan rakyat


anak anak muda bersedia
anak anak muda penggerak
anak muda barisan hadapan
anak muda penjana perubahan!





nota:
jangan lupa 9 julai
jangan lupa turun ke kuala lumpur

anak anak muda bersedia!

11 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Kepader anak2 muder.Komer ler yg akan mentadbir Malaysia maser akan datang.Ingat,gerombolan bukan calang2 persatuan.Demer ader segaler2nyer.Untuk menumbangkan demer ni,anak muder kener istiqamah dan perlukan kesaboran.Itu ader ler kunci kejayaan.Kalau ndak diibarat,bulih ler kiter ibaratkan gerombolan ni sebagai seekor itik untuk dibuat laok.Walau pon mater pisau udah memutuihkan oghat halkom dan oghat amrih,kiter terpakser menunggu sampai sejam lebih baghu kiter dapati itik tu betoi2 mati.Itu ler yg dinamerkan gerombolan tu....liat nak mampoih...Ndak berjayer?...kener ingat pesan teman.

Anti TELAN berkata...

Banyak batang tumbuh cendawan,
Cendawan segar lagi bulat,
Banyak orang mengaku pahlawan,
Sambutlah jemputan Pakatan Rakyat.

Tanpa Nama berkata...

aku harap sangat puak2 pengkhianat bangsa, agama dan negara ni terjelupuk macam parti hosni mobarak lepas 9 julai nanti....

Reformis Jalanan berkata...

Najib was on a helicopter with 3 persons. He said "I want to make a Malaysian happy, I'm going to throw RM 5 down, what do you think?"

The first Malaysian said, "Your honour! Why don't you throw two RM 2 and one RM 1,you can make 3 people happy!"

Then the second one said, "Why don't you throw five RM1's, and make 5 people happy!"

The third said, "Your honour! Why don't you throw yourself and make the whole country happy??"

LOL

DEP berkata...

Isham,

Terima kasih.

9 Julai!

+buruhkasar+

golok perak berkata...

... betoi betoi ... teman setuju ngan cicit ngah layor ... kene pastikan deme benor benor tumpor tak nguit lagi dah ... deme ni banyak akai deme ... ngancok wak deme (pinjam dari felcra changkat lada ...) bajang, bangkey hanyut ... kami yang tuer tuer ni taghe mane le kuat nyer ... apa pun golok teman dah asah dah ... kot kot itik yang cicit ngah layor sembelih tak tumpor tumpor lagi bior teman lalu kan sekali lagi kah kah kah ...

REVOLUSI_MALAYSIA berkata...

SALAM REVOLUSI MALAYSIA!!! MARI... MANA PUAK UMNO? DATANGLAH KALO BERANI... KITA BERENTAP LAGI SEPERTI PRU12 KAT GOMBAK... BAGAIMANA BARUA ANAK HARAM JADAH PUNYA UMNO HANYA BERANI DI IJOK SEBAB RAMAI TETAPI KECUR TELUR BILA SAMA-SAMA RAMAI... REVOLUSI!!!

Tanpa Nama berkata...

revolusii!!!

Tanpa Nama berkata...

reformis jalanan....

NICE....

LOL

Jebat2 berkata...

Teringat gelombang reformasi 1998, main kejar2 dgn FRU, bila tido mlm siap mengigau. Nak tampal poster pilihanraya 1999 kena register kat balai, nasib baik pas menang DUN Kajang. Susah rupanya nak menentang ALKAUMUL JAHLUN...(Disebut Al kaUMNOljahlun)

Tanpa Nama berkata...

Panglima Perang Jalan Raya,Mat Sabu wajar dinobatkan Tim.Presiden PAS untuk memimpin gerakan ini.Ulamak takkan nampak dijalanraya sebab berzikir dirumah.Ulamak pandai cakap aje,no actioin.