Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Mei 2011

KITA HUMBANKAN GEROMBOLAN




JANGAN LUPA 9 JULAI



JANGAN POLITIK TARIF BARU LETERIK - berita hairan

KUALA LUMPUR: Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan, berkata kerajaan sentiasa mengutamakan rakyat dan ia terbukti apabila semakan baru tarif elektrik yang diumumkan semalam tidak menjejaskan 75 peratus pengguna domestik yang menggunakan kurang daripada 300 kwj sebulan.

Beliau berkata, selain itu kerajaan terus membantu golongan berpendapatan rendah dengan memberikan bekalan elektrik percuma kepada pengguna domestik yang bil elektrik mereka berjumlah kurang RM20 sebulan sehingga 31 Disember ini.
“Walaupun semakan baru tarif elektrik itu tidak dapat dielakkan, kerajaan tetap melindungi kepentingan rakyat dan kita harus melihat perkara itu secara positif.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..MALAON INI DATANG DARI MANA?.... kah kah kah..

woit....INI BOLA TANGGUNG... INI TERBAIK...kah kah kah...

kah kah kah..MESTI LAH DIPOLITIKKAN....kah kah kah...

kah kah kah...INI LAH MASANYA NAK KUTUK GEEROMBOOLAN....kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH MASANYA NAK TUNJUKKAN PADA ORANG RAMAI...kah kah kah....

kah kah kah... BAGI TAHU ORANG RAMAI GEROMBOLAN INI BODOH MENTABIR...kah kah kah....

kah kah kah...BAGI ORANG RAMAI BENCI GEROMBOLAN...kah kah kah..

woit..INGAT HARGA BARANG NAIK INI MACAM KENDURI TAHLIL KE?..... kah kah kah..

kah kah kah...INGAT HARGA BARANG NAIK INI AMAL SEDEKAH JARIAH...kah kah kah...

kah kah kah...KALAU PAKATAN RAKYAT TAK POLITIKAN DAN BURUKKAN GEEROMBOLAN.... PAKATAN INI PARTI BANGANG.... kah kah kah..

nota:
bila musuh jatuh terkelicik
inilah masa kita memijak
dan kemudian belangkong sekali dengan pwengandar
kah kah kah

15 ulasan:

mae berkata...

lumat...

Keladi berkata...

mana ada org pakai bil under rm20 wakkakaka bodoh

Tanpa Nama berkata...

75% tak terjejas lantui....25% itu cukong yang urus syarikat2 & perusahaan2...depa kena bayar letrik lebih depa tolak kepada pengguna. PENGGUNA itu sapa....25% itu atau 75%....sama kita kena jugak akhirnya......KENA TIPU LA TU!

Tanpa Nama berkata...

gerombolan taik lembu

Stupid University berkata...

Rasionalisasi, selaras tu bukan perkataan politik ke? Atau APCO yang suruh? Pergi lancaulah! Kah! Kah! Kah! Lancau adalah perkataan yang dipolitikkan oleh saya! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

gerombolan tak cukup duit
untuk raya ke 13
kena guna duit banyak sekali
dalam sejaram

nak menang kena pakai duit
kalau tak ada duit tak boleh menang
kena bayar indon dan bangla
bayar undi warga asing

kah kah kah
sumbangan dari semua dialu-alukan
demi mempertahankan
gerombolan dan 40 penyamun tarbus
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Terserlah kebodohan seorang menteri BN. Kenapalah otak dia tak cerdik macam otak kita...cammana lah dia boleh jadi menteri...kilang mengeluarkan makanan semua pakai letrik lebih RM70 sebulan....barang2 mesti naik...sapa yang kena tanggong beban kenaikkan barang2 keperluan ni pak menteri ooiii...rakyat lah yang akan terbeban jugak akhirnya. Yang untung tentulah kroni2 yang jual letrik tu....

Tanpa Nama berkata...

bil RM20 kebawah tu untuk rumah tak berpenghuni. Maksudnya rumah orang gila2 dalam UMNO atau yang berkemampuan dan banyak rumah tapi tak dipakai tu. Yang heran nye bil ribu2 mat2 menteri dgn geng atasan TNB tu FREE dan diberi SUBSIDI PULAK...MURAH dan HINA sungguh nilai golongan2 ni...

Tanpa Nama berkata...

Yg penting kpd jawa ni, ialah dia sebagai Timbalan Menteri tak perlu bayar bil elektrik. Juga tak perlu bayar bil air, bil minyak kereta, tiada bayar tol, tiada bayar parking, cuti overseas dgn keluarga setahun sekali, majlis rumah terbuka Aidilfitri...semua tanggung beres oleh kerajaan. makan minum pun free, sebab tiap kali waktu makan, ada saja dia hadhir majlis rasmi...makan ditanggung.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

ape punya bangang mentri ni??

Tanpa Nama berkata...

tangkap semua menteri2 bangang sebegini serta sita semua harta2 dia dalam dan luar negara.. baru dia ada akal nak bercakap sikik..

"bila musuh jatuh terkelicik
inilah masa kita memijak"

pijak la sampai terburai perut boroi dia tu sekali.. tiada guna berihsan2 kerana Allah Taala lagi.. barua ni memang cari nahas nak mampos la tu.. sudahlah bodoh, tiap2 hari asyik cari nahas saja..

Tanpa Nama berkata...

hanya pendatang haram saja pakai pakai bil bawah rm 20, kerajaan UMNO hanya bantu kroni dan pendatang haram saja, rakyat Malaysia ditindas siang dan malam, terutama ahli UMNO ditindas oleh pemimpin UMNO sendiri.

Tanpa Nama berkata...

politik = kaedah untuk memegang tampuk kuasa

pegang tampuk kuasa = kaedah untuk mentadbir & menetapkan syarat2

menetapkan syarat2 = menetapkan siapa boleh berniaga, siapa boleh masuk penjara, menetapkan berapa harga elektrik utk rakyat, berapa subsidi elektrik utk menteri2 yg pegang tampuk kuasa dll

eh? ngapa ini jawa bilang enggak bisa harga letrik naik sama politik??? goblok tahap pandi kutty!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

azmie berkata...

tu belum kira deposit babi pukimak haram jadah. polisi tnb : pengguna kena guna karan dlm lingkungan 50% dari deposit. kalu lebih, kena tambah lagi deposit. alasan pukimak ni, nak paksa pengguna kurangkan penggunaan karan. kepala butuh

Tanpa Nama berkata...

Kalau bil letrik RM20 atau kurang, jangan fikirkan kepercumaaan tau! Anda masih akan kena tipu. Pembaca meter tak datang sebulan sekali tapi dua atau tiga bulan sekali.

Kah kah kah, dlm TNB pun penuh dgn bangsat UMNO. Itulah nama yang sesuai bagi huruf B dlm TNB.

Kah kah kah rakyat kena tipu bulat-bulat dgn bil letrik percuma TNB c/o UMNO-APCO.