Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Mei 2011

RAKYAT TELAH MULA BANGUN!












HANCURKAN LYANAS YANG LYAKNAT

jangan lupa jumaat 20 haribulan ini
datang beramai ramai
berkumpul di sekitar klcc jam 2.00

berarak ke kedutaan australia
yang terletak di hadapan klcc

bangun dan lawan sebelum mati hangus!

NOTA:
anak muda
pelajar
mahasiswa
akhirnya dunia ini milik kamu
kalau kamu tidak bangun melawan
maka dunia harapan kamu ini akan menjadi sarang radioaktif!

4 ulasan:

V for gunpowder berkata...

KAH...KAH...KAH....


http://ataabastille.blogspot.com/2011/05/tuan-guru-syeilkh-hadji-najis-3k.html

leekonyou berkata...

ANU anuwar dah mula bangun ke Indon pulak lepas ke Cina.

zikri berkata...

confirm tak dapat pergi
buatlah hari sabtu atau ahad, lagi ramai orang boleh pergi.
kalau nak gembleng tenaga rakyat,tolonglah faham.

org lma berkata...

hai takan nak hantar memo lagi? dah berapa banyak memoo dahhh..puak nuklear tu mana lut dgn kertas

bro isham takan nak ajak anak muda,pelar, mahsiswa aje... kan m'sia nie berbagai kaum, mcm2 usia..
makcik pakcik felda pun boleh join sekali. Seru semua kaum dari kaum jakun sampai penan, iban

tak perlu tempat2 glamour..kat mana2 ceruk m'sia pun boleh buat

tampal stiker pada body keta.motor masing2..buat banner..masing2 keluar modal sendiri tak perlu bergantung mana2 pihak..buat hon, bawak speaker letak atas bumbung keta..tong2 duit minyak keluar ramai2 kita round, segenap ceruk kampung bandar.. kita bagi kesedaran pada umum tentang loji bahaya nie

takan semua perkara nak bergantung pada parti politik 24jam

ayuh semua rakyat m'sia kita protes, kita hentikan loji malapetaka!