Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Mei 2011

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA ! TER NOW !!!




LAPORAN DARI DEMO ANTI - SYARIKAT LAYKNAT



Empat orang aktivis muda DAP telah ditahan
mereka sekarang dalam perjalan ke rumah pasong
masih belum di ketahui rumah pasong mana
yang akan memasong mereka

Pagi ini warga kuantan telah turun
menunjuk perasaan terhadap syarikat layknat
pembuat radio aktif

Syarikat Lyaknat ini adalah syarikat australia
dari penyelidiakan telah di temui
bahawa syarikat ini memiliki
pertalian perniagaan yang amat intim dengan isreal



DI BAWA KE RUMAH PASONG


nota:
salah seorang penunjuk peasaan
yang di tangkap
dalam kereta mata mata
dalam perjalanan ke rumah pasong!


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Heran! Orang yang berdemo untuk kebaikan rakyat marhen kena tindakan, syarikat gergasi yang gelojoh dan tidak memperdulikan kesan mengancam kesihatan akibat kilanngnya boleh dapat perlindungan polis. Ini terang2 keadaan di dunia ketiga. Macam mana kononnya nak menuju cita2 wawasan 2020?

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Lawan tetap lawan.Kita tengok sapa lebih kuat? Mat monggol atau rakyat marhaem?

Tanpa Nama berkata...

Kerabat APCO rupanya. Padanlah UMCO bermati-matian nak pertahankan LAMPS. Lebih-lebih lagi pengundi saluran 1.

cicit ngah layor berkata...

Kalau bukak kilang kapai teghobang diGebeng tu,tak ader ler org berdemo,tak ader ler tangkap menangkap,tak ader ler tekanan keghojer pader anggoter Polih,dpt ler demer bersamer keluarger haghi minggu ni.Org berdemo sbb kilang tu tak baik kpd kesihatan ghakyat utk jangker panjang.Jgn disebabkan duit,hidup ghakyat tergugat.Kalau betoi2 selamat,buat kilang tu dekat Putrajaya.Tunjukkan tauladan yg baik sikit bagi org tengok.

org lma tapi muda berkata...

bro isham ako post komen mlm jumaat dulu semua hilang dlm blog bro..blog kena tsunami 13mei kot..malas ako nak taip balik komen haha

ako kat ktn skg, masa buat demo kat teluk cempedak dulu aku gi jgk masa tu gestapo rejim nampak buat2 mesra masa tu..ye laa kt situ pelancong2 luar ada jadi diorg pun berlakon macam musang masuk reban ayam..

ye mmg betul Lyganas ada kaitan dgn banker nwo zionis yg suntik sumber kewangan tu yg diorg kemaruk nak buat loji kat sini biar semua org m'sia jadi bahan ujikaji..nan bitumen dah mabuk radiasi

dulu kes nyamuk gm yg dorg lepaskan beribu2 ekor kt bentong dulu, kompeni yg reka nyamuk tu pun dpt duit dari geng2 yg sama

nyamuk gm, loji rare, loji nuklear..msia dah jadi medan uji senjata kimia bio..rakyat bakal jadi zombie!

hentikan projek loji rare dan nuklear!hentikann!!

Tanpa Nama berkata...

Kasi Mamat Khalid bikin satu lagi movie zombie Lynas... Kena kesan radioaktif rare earth.

James Iha berkata...

Kahkahkah..apa lagi org Pahang, cikgu Nan dok tunjuk pungkoq kat hangpa tapi hangpa angguk2. Sbb ramai sgt makcik felda kat Pahang, sebab tu la kot org Pahang payah nak terajang keluar penjahanam rakyat nun...