Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Mei 2011

MAT KATAK DAN MAT KERIS




DUA MAT DILDO



SUKUK DAN TAWADUK











IBRAHIM ALI TAK WAKILI MAJORITI MELAYU, KATA HISHAMMUDDIN
- minsider

Presiden Perkasa Ibrahim Ali yang malam tadi mengisytiharkan perang jihad ke atas masyarakat Kristian tidak mewakili keseluruhan kaum Melayu negara ini, kata i Hishammuddin Hussein hari ini.

“Saya tidak melihat Ibrahim Ali mewakili keseluruhan orang Melayu atau (masyarakat) Muslim (negara ini). Seperti Osama bin Laden, beliau tidak mewakili keseluruhan umat Islam.

“Ada pihak pelampau. Saya tidak mengatakan Ibrahim Ali ekstremis, tolong jangan salah petik saya, tetapi saya mengatakan ada tahap pemahaman yang berlainan,” katanya.
Oleh itu kata Hishammuddin , “biar rakyat memutuskan siapa yang mereka mahu diwakili.”

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit..NAMPAK MACAM TAKUT TAKUT PADA MAT KATAK?.... kah kah kah

woit…GEROMBOLAN PUN BUKAN MEWAKILI SEMUA MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah..SEDAR LAAA SIKIT…. kah kah kah..

kah kah kah… PASAL APA TAKUT DENGAN MAT KATAK?.... kah kah kah

kah kah kah… KENA TEMPEEEK MAT KATAK … MESTI MERAUNG… kah kah kah..

nota:
mat katak rule ok?
power to mat katak?
kah kah katak katak


21 ulasan:

James Iha berkata...

Kahkahkah tentu ramai yang tak tau tau buat2 lupa yg UMPORNO bukan parti yang mewakili masyarakat Islam. Sapa2 yang terpengaruh dgn dakyah Geng Mat Mongol patut kelebek balik, UMPORNO di Sabah turut disertai masyarakat Kristian bumiputera. Brahem Katak jgn tunjuk ekstrem sgt oi..nanti hilang undi Gerombolan di Sabah..

Amuraria berkata...

MAT KATAK MANGKUK PERKOSA NI JANTUNG PUN DAH KANTOI LAGI NAK JAHAT ..OOOPS JIHAD ! APA PUNYA MERAPU KATAK SEKOK NI ?

org lma baru berkata...

hisham anak husin tu dgn cicak dlm rumah pun takut..haha

brahim mu nok perang gapo? mu dah nyanyuk ke brahing? org pasir mas pun meluat ngan ngkao

kemain eksyen eh..nie mesti si kaka kitol yg suruh kasi putarrr

Tanpa Nama berkata...

Hari-hari terakhir Mat Katak & Mat Keris, tiba PRU13 akan mati katak lah 2 ekor ni kena stembrol

otaklembu berkata...

“Saya tidak melihat Ibrahim Ali mewakili keseluruhan orang Melayu atau (masyarakat) Muslim (negara ini). Seperti Osama bin Laden, beliau tidak mewakili keseluruhan umat Islam..
samakah braheng dgn osama??
samakah sekor katak dgn bin laden??
woit..sape ade blaja fiqh jihad??cne nih??braheng ajk bjihad??

Tanpa Nama berkata...

Aku kalu dengar nama Ibrahim Ali ni, sampai tekencing. Bukan sebab takut, tapi memang lawak betoi.

Tanpa Nama berkata...

sahabat,

nasib baik bush dah tak jadi presiden USA, kalu tak dah tentu ada super carrier kat port klang.

gila la mamat nie, banyak makan budu kot.

bikin panas kawan2x yg berugama kristian je. dia tak tau ke umngok sabah banyak yg kristian.

p/s - tu la lu, selalu sgt kutuk bik mama, kalu tak bole kita mintak dia sumbatkan berok nie kat kemunting

Tanpa Nama berkata...

Ha.ha..ha...sokong Ibrahim Ali!!! Sokong PERKASA!!!! Lebih baik dari UMNO dan PKR!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kedua-duanya adalah pendekar pondan dari gua musang berjanggut. Pegang keris bukan untuk berlawan, tapi untuk peluk cium. Pendekar taik kucing kurap. Melayu gila babi.Melayu pundek pandi kutty.

Tanpa Nama berkata...

hey hey heyyyy jebaaaaaattt...!!
apa kau buat di sana tu lama sangat hah??!
kau bukan tak tau aku dah lama tunggu di sini... aku kasi kau:
24 jam!!

sekali mat katak bagi 24jam,
gerenti mat keris kontot menangis
kahkahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Nak ganti Osama Laden si katak ni.

Tanpa Nama berkata...

Si Katak nak ganti Osama B Laden agaknya demi untuk political survival beliau.

Tanpa Nama berkata...

Si Katak nak ganti Osama B Laden agaknya demi untuk political survival beliau.

Tanpa Nama berkata...

When asked if the controversial leader’s statements on racial and religious issues could have consequences as he is considered as an influential figure among the Malay community, the Home Minister said that Ibrahim is only influential if “you all” make him out to be influential.

bangangtolol punye keriskontot!
macamni punye katak beracun dah terang2 keluar ayat2 racun,
boleh si-keriskontot ulas takut2 tahap bacul dah kena hiris telor dgn keris!
zunar lukis kartun tak pulak mcm tu ulasan dia, takde pun kdn kasi can macam kdn kasi can katak melolong tak henti2!

mmg sah 20juta kali sah yg kera umngok-bongok nih double standard suka pilih bulu, patutlah suka sgt korek bulu org bawak huluhilir sampai mahkamah pun ada! kera! bongok!

Tanpa Nama berkata...

kalau pemimpin/mp pakatan yg ucap ayat mcm tu, dah tentu dgn cepat kdn cipta nama ops lalang la apa ke jadah la & sumbat dlm burit isa!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kenapa kali ini tiada menteri mangkok hayon berkata ini akan takutkan perlabur asing.

Kenapa kali ini Menteri Pelacuran Malaysia tidak kata ini akan takutkan pelancong asing.

Kenapa polis tidak akan tangkap Brahim Ali yang sengaja adakan darurat

Kenapa Menteri Rogol dan Kebudayaan opps , jangan ganggu menteri ini, nanti dia Change Mode dan rogol amah sekali lagi.

Lang berkata...

sebelum keluar kenyataan dah calling2 dulu... dpt green light OK... baru jual suara... pi mati la....

Tanpa Nama berkata...

hahahahahaha.....nak bako darah ler tuuuu....

hahahahahahah....pi jalan lahhhhh....


skrip dah basi.....

budak muda dah tak tangkap pot...

baik pi merempit.....hahahahahah

Tanpa Nama berkata...

Humbankan katak ni dalam longkang. Not worth a cent. Backfires BN...

Tanpa Nama berkata...

mat lidah kontot bukan takut pada mat katak. ini teknik PUSH THE PANIC BUTTON AND THEN SOLUTION.mat katak kasi panic, pastu mat lidah kontot kononnya kasi solution la

Tanpa Nama berkata...

saja nak buat huru dan hara...