Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 12 Jun 2011

PANDDY KUTTY BUAT LAWAK




KUTTY




MAHATHIR: LIHATLAH PAS PERMAINKAN ISLAM : mkini

Mahathir Mohamad meminta orang Melayu membuka mata melihat PAS "mempermainkan Islam" dengan "menggugurkan" perjuangan negara Islam kerana ingin mendapat undi bukan Islam.

"Wahai orang Melayu yang semuanya beragama Islam. Bukalah mata kamu dan lihatlah bagaimana PAS mempermainkan Islam. Bukan surah Al-Baqarah yang mendorong PAS menggugurkan negara Islamnya," katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN… KITA CARI HALAL BACON…. kah kah kah…

kah kah kah…BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN…KITA CARI CHAR SWEE POW… kah kah kah…

kah kah kah…BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN… KITA CARI BEER HALAL… kah kah kah…

kah kah kah…BILA MADEY KELUAR AYAT QURAN…. KITA MAIN JUDI HALAL…. kah kah kah…

kah kah kah… APA PUNYA TUUUUR…. kah kah kah..

kah kah kah…APA PUNYA EEEE PUNYA CAKAP….. kah kah kah

kah kah kah…KETAWA TERGOLEK DOG…. kah kah kah…

kah kah kah…PANDDY KUTTY INI PANDAI BUAT LAWAK…. kah kah kah…


AYAT 7 SURAH FIRAUN

wa di kum wa tipu ron
wal eee kelingkon
wal takuton kalahron

pukeee mak hon
een kun tum tak tak tipuuuu
wa ja dah koda
tipooo melayu rooon
hin kun tom tak sedari
wal mati kataki wal melayuli


WA JA DA KO DA IL LA HOM









PANDDY

15 ulasan:

mek berkata...

kah kah kah
ayat 7 surah firaun
'tipooo melayu rooon
hin kun tom tak sedari
wal mati kataki wal melayuli'
tt memang terbaikkk
gelak sampai terkentut
kah kah kah

Emil Budak Nakal berkata...

Cit Det mula tersepit bak anjing tersepit.

Lalu mula menyalak bak German Sherperd.

Tapi tiada gunanya. Permainan UMNO dah hampir tamat.

Rakyat tak sebodoh seperti yang diharap, seperti yang didoakan.

Hoit orang tua kutuk, DIAM. Hang dah pelingkup negara berpuluh tahun, tak cukup lagi?

Semua masalah yang kita hadapi sekarang, hang laaaaaa KEPALA. Kepala yang meninggalkan masalah2 yang akan mengambil masa bertahun untuk pulih, jika boleh pulih. NAZAK, tau tak??!! Sistem kerajan, lingkup. Ekonomi, lingkup. NILAI moral, lingkup. Pendidikan (penting tapi telah di letakkan di bawah) lingkup!! MISPLACED PRIORITY, you jerk.

Rasuah, kronism, penipuan, main kotor. Paria. Paria keling no. 1 !!

Cakap lembut, gaya, body language, lembut, mcm kena tiup angin pun boleh melayang. TAPI JAHAT!!!

Manusia mcm ni selalunya pandai bertopeng. Pretend saja baik, tapi JAHAT dalam DIAM.....

celup tepung berkata...

ayat 7 surah firaun...hehehehe..memang klasik..

Tanpa Nama berkata...

woit machaaa, tulis jawi, mana pandy kutty ni reti baca... dia suruh tulis rumi juga quran tu dulu..

Tanpa Nama berkata...

Mamak yang tak mengaku Mamak tetapi lebih Melayu dari orang Melayu sendiri.
Dia buat lupa"apa nama tu" yang tulis surat melarang kerajaan negeri Kelantan melaksana kan hukum hudud.
Dei Panddy Kutty...Hang tak mahu sembahyang hang punya pasai tapi jangan larang orang lain nak sembahyang.
Kenapa Panddy Kutty tak jawab komen Ani Arrope tentang perjanjian IPP dengan TNB?
"Apa nama tu" dia buat lupa lagi...PUNDEK punya orang tua.

Tanpa Nama berkata...

klo seorang islam..dah main2 kan dan mensabitkan sesuatu dgn kallamullah.jgm kamu yg jdkn diri kmu kafir oikk broo


aliff orian

Tanpa Nama berkata...

Y heran? Didn't u all enthroned him to be ur viceroy for all the decades? Melainkn yg ada dlm blog ni semuanya penjilat jubo mamak. Don't cry over spilled milk la, lanchow em today or never! Geli-geleman tengok perkasa memantat dgn mahadewa. Nak jadi ape milayoo ni? Dokumentasikan previous tt's surah n read. Lu ingat ni semua lawak scenario ke? Gue nampak jika tuntutan PR13 Bersih gagal lu olg boleh pa chu cheng le sampai mampos!

org jelapang berkata...

tak mampuih lagi org tua ni... mmg betui mustajab doa almarhum Ustaz Fadzil Noor yg minta Allah panjangkan umur mahafiraun ni utk dia tgk UMPORNO tumbang mcm kerbau tanduk keweh kena sembelih....org lain mcm dia patut jadi negarawan tp mahafiraun ni makin sawan..

Tanpa Nama berkata...

ini lah die setan yg bertanggungjwab mengkafirkn malaysia!! inilah die kamal attaturk Asia!! sebut tentang pejuangan Islam konon. sapa yg p hantar surat sekat pelaksanaan hudud di kelantan?cheet, pantek kutty!!

Tanpa Nama berkata...

tuan tt, jamgan layan mamak madey pandikutty mahafiraun tu, seluruh keturunan mamak madey bersama anak anaknya yang kayaraya akan memperhambakan bangsa Melayu yang berada di kubang pasu, dimana dinasti mamak madey akan terus hidup sehingga kiamat kerana yang cukai rakyat yang dicurinya selama 22 tahun mampu menampung dan boleh membeli orang politik Melayu yang bodoh sahaja.
Usul Asal mamak dari keturunan INDIA.

Tanpa Nama berkata...

tengok la orang tua tu - sikit pun dia tak heran apa orang yg tak suka sama dia kutuk mengutuk maki memaki hamun menghamun - dia buat taik cam mana pun dia tetap kuat - dia tetap buleh cakap apa dia mau - dia tetap buleh kata apa dia suka - sapa tak buleh buat apa pun - melayu2 yg terbodoh hanya buleh setakat maki hamun kutuk kutuk aje ler ....melayu2 yg dah layu yg dah tertipu terbodoh oleh pariah ni apa buleh buat? TAK BERANI NAK BUAT SESUATU TINDAKAN DRASTIC KAT DIA - dia tetap kuat dan tetap anggap diri dia maseh HEBAT - hangpa nak kata dia PARIAH FIRAUN PENYANGAK PENYAMUN KERALA MARI - MELAYU CELUP KA - MAMAK PANDI KUTTY LA - kata piiiii laaaa HANGPA KATA PIIII LAAAA APA PUN - TAK KAN JADI APA - mcm anjing salak bukit saja - BUKIT TAK KAN RUNTUH

Tanpa Nama berkata...

isham ..ko ni islam ke apa ? kutuk org x igt dunia .. dasar sosialis.

Tanpa Nama berkata...

Sosialis sendiri elemen dasar Islam. Bukan mcm kapitalis sunnh-wl-rasuah, ianya dasar raja bersiong!Sedar la darah anda dihisap setengah abad lamanya termasuk darah mak bapak adik abang anak bini....! Jgn nak bangga la dgn keIslaman yg ada sekarang. Nampak lebih hina dari Thogut. Ustaz merapu siang malam, masyarakat tambah pincang! Khalifahnya menjana maksiat, makmumnya bidaah!

Tanpa Nama berkata...

TT ayat2 allah jgn di permain2kan dlm ghairah berpolitik bro.

Tanpa Nama berkata...

TT ayat2 allah jgn di permain2kan dlm ghairah berpolitik bro.


ni org bodoh.wey bodoh!kau tunjuk kat aku mane dlm ayat allah ade surah firaun ayat 7????bengong pnya org..kalo kau jmpa ade surah buatan ni dlm al quran kau hempuk kepala kau dgn buku tu sebab tu bkn al quran
bengong pnya org kui kui kui ssh betul org melayu ni kan..bodoh melarat smpai ke mampus..