Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 12 Jun 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




HALAU RAJA BODOH INI





AKTA KG BARU: KABINET TENTUKAN NASIB JIKA MAJORITI BANTAH – minsider

Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin berkata, beliau akan menyerahkan kepada Kabinet untuk menentukan nasib Rang Undang-undang Perbadanan Kampung Baru jika tidak mendapat sokongan majoriti pemilik tanah kawasan itu.

Jelas Raja Nong Chik , masa depan rang undang-undang itu yang dijangka dibentangkan hujung bulan ini bergantung pada hasil referendum yang disertai pemilik di tanah milik eksklusif orang Melayu berusia 111 tahun itu.

“Kalau tidak mendapat sokongan (majoriti) saya akan bentangkan perkara ini kepada jemaah menteri (untuk diputuskan).

“Nanti baru akan ditentukan sama ada rancangan ini diteruskan atau tidak,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Persidangan Perwakilan Umno Titiwangsa di Hotel Royale Chulan di sini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BANGANG PUNYA RAJA… kah kah kah..

kah kah kah… RAJA INI BUKAN SAJA BANGANG… BEBAL JUGA…. kah kah kah..

kah kah kah…BUKAN SAJE BEBAL…NATANG BEWOK JUGA…. kah kah kaj…

woit…PUGUTAN SUARA ITU UNTUK MENDAPAT KEPUTUSAN…. kah kah kah…

kah kah kah…KEPALA BANA APA PULAK KABINET BUAT KEPUTUSAN…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU ORANG KG BARU TOLAK… LANCHOW APA PULAK KABINET BUAT KEPUTUSAN… kah kah kah….

woit…INI MACAM PILIHARAYA…. KIRA SAMPAI MENANG…. kah kah kah…

nota:
jelas disini referundum itu hanya mainan
pasti raja bangang ini telah mengikat janji
dengan para cukong untuk rembat tanah orang melayu
buat pungutan suara hanyalah sandiwara
nak menipu orang melayu

nota:
tak kan melayu tak sedar sedar
mari turun 9 julai nanti
kah kah kah

8 ulasan:

anakjatikg.baru berkata...

Raja ni memang bangang.Penduduk Kg.Baru memang sudah tolak projek mahu pun rang undang-undang ni.Macam mana nak gubal rang undang-undang untuk tanah kepunyaan orang?Ini bukan tanah kerajaan mahu pun tanah bapak Raja tu.Bekas kontrektor ni memang ada saham kalau rang undang-undang tu diluluskan.Penduduk Kg.Baru semua tau cerita ni.Kalau rang undang-undang ni diluluskan,penduduk Kg.Baru akan bangun memberontak,lebih hebat dari perhimpunan Bersih sebab yang ini demi mempertahankan hak(tanah).Raja Bangang ni jangan main-main dengan penduduk Kg.Baru.We think you have short memory.

andro berkata...

UMNOBODOH BANGSAT JANGAN MELAYU BANGSAT

Hari ini sebuah parti yang mengaku sebagai terbesar dalam Malaysia telah menjadi sebuah parti yang kebulur kepada kuasa. Mereka sanggup menggadai nyawa rakyatnya sendiri agar kuasa yang mereka hampir hilang ini kembali kepada mereka semula.

Dahulu mereka cukup menentang demonstrasi. Mereka siap memanggil mereka yang suka berdemo di jalanraya adalah beruk - beruk. Mereka sanggup mengarahkan pihak polis untuk membelasah rakyat di jalanraya. Bagi mereka, orang suka berdemonstrasi itu merupakan satu kelompok rakyat yang bangsat di mata mereka.

Sekarang, pantang ada isu hatta kecil sekali pun mereka akan menggerakkan puluhan penyokong mereka untuk berdemonstrasi. Mereka sanggup menjerit terpekik melolong untuk menyatakan perasaan marah mereka. Dahulu budaya ini mereka katakan budaya beruk. Tapi sekarang mereka pula sanggup jadi beruk. Lihat betapa bangsatnya UmnoBODOH. Mereka boleh buat, rakyat? Jangan sesekali buat kerana anda semua akan dihina zaman - berzaman. Tolonglah Melayu, jangan terikut budaya bangsat mereka ini.

Dahulu ketika mereka berkuasa hebat. 2/3 kerusi parlimen mereka kuasai. Dialog, pembincangan, rundingan meja bulat dan apa - apa lagi tidak dipernah dianjurkan kepada parti PAS. Bagi mereka ketika ada kuasa, PAS merupakan parti sampah yang harus diterajang ketepi. Bagi mereka ketika ada kuasa, PAS merupakan parti paling tidak guna dalam sejarah Malaysia. PAS harus dilenyapkan dalam warna - warni politik Malaysia.

Sekarang, apabila kuasa sudah mula terhakis. 2/3 kerusi parlimen sudah dinafikan. UmnoBODOH semakin terkapai - kapai. UmnoBODOH semakin lemas dengan anggota Bn semakin gagal mendapat sokongan undi kaum lain. Maka isu perkauman dan isu agama dimainkan. Mereka cuba menagih simpati. Maka PAS dijemput ke meja bulat. PAS diajak berunding. PAS diajak untuk bersatu atas nama Melayu dan Islam. Semua itu diajak ketika mereka UmnoBODOH semakin lemah. Lihat betapa bangsatnya UmnoBODOH. Tolonglah Melayu, jangan terikut budaya bangsat mereka ini. Termasuk juga beberapa pemimpin PAS. Boleh jangan terikut budaya bangsat ini tak?

Dahulu orang - orang yang tinggal di kampung setinggan tidak pernah dianggap wujud pada mata mereka. Bagi mereka iaitu Umno, orang - orang yang tinggal di kampung setinggan dianggap sampah masyarakat yang berkeliaran di kota - kota besar. Bagi mereka, orang - orang kampung setinggan harus dilenyapkan dari kota. Lihat saja Kampung Berembang, lihat saja Kampung Fajar di Ulu Kelang (yang hampir dirobohkan). Semuanya dihalau bagaikan anjing. Anak - anak kecil ditendang oleh pihak berkuasa, makcik dan pakcik ditolak bagaikan tiada nilai dalam kehidupan di kota ini, ibu bapa ditengking dan dipukul oleh mereka.

Sekarang apabila kuasa tiada ditangan mereka. Barulah sekarang orang - orang kampung setinggan dianggap mulia. Barulah rumah - rumah mereka mahu dipertahankan. Barulah mereka pula menjadi mahu menjadi hero pada rumah setinggan ini. Walaupun isu itu mampu diselesaikan dengan baik oleh Pakatan Rakyat. Namun setelah beratus rumah setinggan dirobohkan puluhan tahun oleh mereka, baru sekarang mereka pula beria mahu membela mereka. Semuanya kerana mereka sudah hilang kuasa. Lihat betapa bangsatnya UmnoBODOH. Tolonglah Melayu, jangan terikut budaya bangsat mereka ini.

Dahulu mereka lupa pada kebajikan rakyat. Dahulu mereka cukup anti kepada mereka yang bersuara atas kepentingan rakyat. Dahulu mereka berkuasa penuh. Habis semua dipaksa ikut perintah mereka. Sekarang apabila tersepit, kuasa kian terhakis, mereka dianggap sampah oleh rakyat pula, barulah mereka cuba bangkit kembali dengan slogan - slogan bela rakyat. Namun rakyat tahu, mereka ini semuanya berpura - pura. Negeri - negeri lain yang diperintah oleh mereka tetap sama seperti mereka di negeri - negeri lain sewaktu mereka berkuasa. Bongkak, berlagak, angkuh, dan sombong.

Rakyat Malaysia jangan jadi bangsat seperti mereka. Melayu tolonglah, cukup diri anda diperbodohkan oleh UmnoBODOH dan Barisan Nasional.

Tanpa Nama berkata...

Malaun ni raja biawak...lidah pukimak...
kah..kah..kah

yes berkata...

Penipu, penipu, penipu.

Tanpa Nama berkata...

pada 17 May yang lalu, aku naik pesawat AirAsia AK457 dari Medan ke Kuala Lumpur. apa yang mengejutkan aku ialah aku naik pessawat yang sama dengan Raja ni. Raja ni tak ke Medan dengan keluarga. tapi ada beberapa jantan muka tak boleh percaya mengiringi Raja ini. Persoalan di sini, apa Raja ni buat kat Medan?

SL Chan berkata...

Andro...walaupun saya bukan melayu..tapi saya sokong pandangan saudara..

Anak Jati Kelate berkata...

Teramat bersetuju dengan anak jati kg baru dan mr andro...

Aku anak muda umur 30 tahun memang x sabar gila tunggu tarikh 9 july..

Membujur lalu melintang patah..

Berpantang maut sebelum ajal..

Ayuh semua anak muda kita turun kejalan raya..!!

Pemimpin zalim wajib kita nyahkan dari tanah kita!!

Tanpa Nama berkata...

Syabas kepada orang Kampong Baru yang kini telah sedar dari tidur.

Selama ini aku fikirkan orang2 Kampomg Baru memang bangang yang tertidur lena dlm buaian lagu dodoi UMNO c/o CUKONG.

Ingatlah wahai warga2 Kpg. Baru bahawasanya tanah2 kamulah akan jadi sandaran kepada PR ke-13 nanti.

Apa kejadahnya nak rujuk kepada kabinet pulak kalau org Kpg. Baru dah tak setuju? Hanya dasar Raja Lanun akan buat demikian.

Hoi Org Kpg. Baru yang masih tidur, nak percaya kat Raja Lanun c/o UMNO c/o CUKONG tu lagi ke?