Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 12 Jun 2011

SPRM HANYA TAKTIK



SPRM MULA TERKENCING



nota:
sprm ini hanya alat jentera
untuk gerombolan
nak kencing pun kena
dapat kebenaran
bayang kan kalau nak tangkap...
kah kah kah








RASUAH BALAK : KM SARAWAK DISIASAT SPRM
- mkini

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan bahawa pihaknya sedang menyiasat Ketua Menteri Sarawak, Abdul Taib Mahmud, berhubung dakwaan rasuah balak.

Ketua Pesuruhjaya, Abu Kassim Mohamed berkata SPRM kini dalam proses mengumpul maklumat berhubung perkara berkenaan.

"Saya akan mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang ini (isu berkenaan). Seperti saya katakan dulu, kami sedang menyiasat Taib Mahmud dan apa jua tindakan kita, kita tidak dapat mendedahkan buat masa ini," katanya pada majlis menandatangani dan menyerahkan ikrar integriti korporat kepada SPRM di Kuala Lumpur, hari ini.

Abu Kassim menjawab pertanyaan sama ada SPRM akan mengambil tindakan sebagaimana dilakukan Agensi Pencegahan Rasuah Switzerland, yang baru-baru ini membekukan aset Taib Mahmud atas dakwaan rasuah balak.

Menurut sumber berita asing, Ketua Jabatan Hal Ehwal Luar Switzerland, Micheline Calmy-Rey, dilaporkan menyedari tentang dakwaan itu dan telah mengemukakan maklumat mengenai aset Taib di Switzerland kepada badan kawal selia, FINMA (Lembaga Penyelia Pasaran Kewangan Switzerland) untuk siasatan lanjut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..INI BERITA BAIK DAN BERITA BURUK…. kah kah kah…

kah kah kah… BURUK UNTUK GEROMBOLAN…. KERANA TAIB TAK NAK BAGI FULUS UNTUK PRU 13….. kah ah kaj

kah kah kah…LAGI BERITA BURUK… KERANA TAIB TAK NAK LETAK JAWATAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU TAIB LETAK JAWATAN….TENTU KENA CEKUP…. kah kah kah…

kah kah kah…INI BERITA BAIK UNTUK PAKATAN….. LAGI LAMA TAIB BERKUASA LAGI RAMAI DAYAK BANGUN BERONTAK…… kah kah kah…

kah kah kah…TAIB ADA DUA PILIHAN…. TERUS JADI KETUA MENTERI HINNGA MATI… kah kah kah…

kah kah kah..ATAU SENYAP SENYAP BUAT KERJASAMA DG PAKATAN RAKYAT….. kah kah kah…

nota:
taib mahmud ini adalah nasionalis sarawak
selagi taib hidup gerombolan tidak dibenarkan beroperasi di sarawak
geromboln sedang menunggu masa untuk jatuhkan taib
bila taib jatuh sarawak juga akan jadi macam sabah
semua harta di rembat gerombolan dari semenajung

salut untuk taib mahmud
teruskan jadi ketua menteri !


4 ulasan:

miri berkata...

taib boleh terus jadi KM sarawak pertahankan sarawak dari gerombolan.

kalau dah tak boleh bertahan, taib boleh lari ke lebanon atau taib boleh juga lari ke alam barzakh (lagi selamat... selamat jalan)

Tanpa Nama berkata...

taib ni tahu dah lama, kalo bagi sarawak kat gerombolan, gerombolan akan rembat abis duit sarawak.. sbb tu perjanjian sabah sarawak masuk malaysia, dia orang buat kow-kow punyer supaya menteri2 kat semenanjung tak boleh memaksa apa2 keatas sabah dan sarawak... tapi sabah sudah jadi bodoh dulu.. tinggal sarawak saja masih taib tak bagi. kalo taib mampos, anak beranak taib dah ready untuk take over.. orang sarawak dia tak bagi jadi pandai.. kalo ramai2 pandai, dia akan dijatuhkan.. tu la pasal dia suka orang sarawak hidup ramai2 pakai cawat lagik ha.. padahal dia anak bini, mana suka pakai cawat lagi???

opisboi berkata...

kehhh..kehh..keehhh..SPeRM buat lawak lubnan.....kahhh..akaahhh..kahhh..kalau taik mahmud terjun bangunan baru aku caye!

Tanpa Nama berkata...

Dayak adalah milayoo 20 tahun dolu. Pekena moonshine taib entah mane, nasiolisme entah mane. Dah tumpul nak memberontak.Bayangkan bukan sebatang balak tumbang depan mata, bukan setahun-dua.......!! Mereka pun dah diternak. Rupa je macho tak makan saman.Apa punya tuur pendekar potong kepala? Malu kamik