Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Jun 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU



NOTA:

tak perlu kelentong
keputusan dari IEAE
ialah:

loji ini selamat!

tak percaya tunggu

tapi laporan ini akan berputar-putar
memggunkan bahasa susah nak difamahmi
oleh oarng kampong - akan ada nama nama
kimia yang pelik- pelik disebut tetapi
yakinlah semua untuk menipu!

nota:
1874 - penjanjian pangkor - oarang melayu ditipu british
2010 - orang melayu masih kena tipu lagi - kali ini si penipu tak ada kelas
wraga australia negara bekas banduan kah kah kah

nota:

induk syarikat ini ada membuat peniagaan dengan
zionis isreal - fakta ini tidak pula ditimbulkan
cakap pro palestine kah kah kah



BAYI MANGSA RADIOAKTIF



LOJI LYNAS : MENTERI JAMIN KEPUTUSAN AKHIR KERAJAAN GUNA FAKTA, BUKAN EMOSI – minsider

KUALA LUMPUR, 20 Jun — Kerajaan pusat akan cuba menyelesaikan isu pembinaan loji pemprosesan nadir bumi Lynas di Pahang dengan mempertimbangkan empat asas termasuk mengutamakan aspek kesihatan dan keselamatan yang menjadi “tunjang keutamaan.”

Justeru kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Mustapa Mohamed, aspek kesihatan dan keselamatan rakyat melangkaui semua pertimbangan lain, dan sebarang keputusan terhadap Lynas tidak akan mengkompromi asas tersebut.

“Kedua, setiap keputusan yang diambil adalah berasaskan fakta, bukan emosi atau pertimbangan politik.

“Panel pakar IAEA yang dilantik akan menentukan fakta-fakta dalam kes ini, dan keputusan kerajaan akan dipandu oleh penemuan dan cadangan yang dikemukakan,” kata beliau dalam tulisannya diedarkan kepada media semalam.

Selain itu kata beliau, kerajaan sentiasa terbuka kepada perbincangan awam yang membina mengenai isu ini, dan berpandangan ia merupakan satu komponen penting dalam proses demokrasi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…BENDANYA NANTANG MUNKEE NI CAKAP… kah kah kah..

kah kah kah.... FAKTA APA MUNKEE NI NAK CAKAP… kah kah kah..

woit…MUNKEEE NI DULU CAKAP LOJI INI BAIK UNTUK PELABURAN…. kah kah kah..

kah kah kah…MUNKEEE NI DULU CAKAP LOJI INI BERI KEYAKINAN PELABUR KEPADA PAHANG… kah kah kah..

woit…MACAM MANA FAKTA ANAK KAKI TIGA?.... kah kah kah..

woit…MACAM MANA LEMBU BESAR KAMBING DAN KAMBING BERSAR BADAK…. kah kah kah..

woit…KENAPA HARGA RUMAH DI KUANTAN MULA JATUH… kah kah kah..

woit….KENAPA CLUB MED DI CHERATING HENDAK PINDAH….. kah kah kah..

soalan:
- kenapa syarikat australia ini tidak buka loji ini di australia?
- kenapa baru sekarang nak adakan kajian?
- kenapa tak boleh guna emosi?
- apakah semua telah jadi robot kena cemaran radioaktif
- kenapa jadi bodoh racun tanah air sendiri
- kenapa tak jadi cerdik biarkan mat saleh ini racun australia
- kenapa tak diterangkan IAEA ditaja oleh syarikat loji nuklear
- kenapa tak di beritahu IAEA ini badan pro-nuklear
- kenapa tak diberitahu semua keputisan IAEA akan mengatakan selamat

NOTA:

orang ramai wajib diberitahu – syarikat ini meminta kebenaran buat loji dalam bulan januari dengan tangkas dalam bulan februari telah diluluskan – apa rahsia kecekapan ini kah kah kah


WARGA GEBENG AKAN DATANG BERSAMA



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Lantoy Cakap

Ini anak pahang bercakap...
Jika Projek ini di teruskan juga....!!!!
Alamat Negeri Pahang tidak akan ada Raja lagi....
Kami akan Bangkit dan akan memberontak menentang Raja pula...
Ingat...Demi untuk kesejahteraan Rakyat Negeri pahang....
Jangan Bunuh Rakyat negeri Pahang cara zalim kerana Sogokkan Duit dari Parti yang memerentah...
Raja Adil Raja di Sembah Raja Zalim Raja di Sangkah...
Raja yang sepatutnya menjaga Kemakmuran Negeri...
Kalau tidak Percaya cuba teruskan jangan Kesal kemudian hari Negeri Pahang akan Bergelumang dengan DARAH....Kami CABAR....
Raja sekarang sudah melampau kerana tiada siapa yang berani menegur lagi...
Raja yang hanya mementingkan TEMBOLOK sendiri...Rakyat Sengsara tidak pernah di Jengok....

Pengkritik Cover Malaya berkata...

Bro,

Aku org kuantan. mengikut cerita majoriti org kuantan yg gua dengar, projek ni diluluskan oleh SULTAN PAHANG yang 'berjiwa rakyat' tu. dengar cerita mat salleh tu dah bagi dia rm70 juta untuk luluskan projek ni. mengikut kata pembodek besar umno kat sini, menteri besar yang muka cam bekas ketua PKR penang tu pun tak berani nak cakap apa2 pasal projek ni. telo terus kecut dengan rajagopal... mungkin takut kena daulat kot...

lu tak pecaya cuba lu tanya member2 yg tinggal kat kuantan.

apapun. DAULAT TUANKU! Jilat bontot aku!

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
nantang setopa bongok tak abih abih mu.gila sepera mu weh .baik mu jadi bewok boleh orang pangan makan.
yyt

Tanpa Nama berkata...

Memang dah menjadi dasar UMNO (Untuk Menipu Nasib Orang).Itulah U.M.N.O. Kerja nk menipu je sampai mati.....

Tanpa Nama berkata...

Yang kes Bukit Merah pun dulu semua kata selamat. Sekarang apa dah jadi?

Inilah fakta. Tak payah panggil panel antarabangsa. Membazir masa dan wang. Sendiri boleh fikir.

+buruhkasar+

Stupid University berkata...

Kalau selamat mengapa tak dibuat di Putrajaya? Kalau boleh cubalah buat 10 di sana. Kalau meletup semua sekali boleh terhapus! Tapi satu aje yang tak boleh hangus! Sarung coli bik mama! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Restless berkata...

Selain itu kata beliau, kerajaan sentiasa terbuka kepada perbincangan awam yang membina mengenai isu ini, dan berpandangan ia merupakan satu komponen penting dalam proses demokrasi.
....................................
Kuat lebong menteri ni.kalau betul terbuka kepada perbincangan,kenapa masa panel AELB mai,wakil penduduk Balok,YB Fuziah,YB dari PAS,YB dari DAP yg diundang secara rasmi utk hadir dalam sessi dialog dihalau@ditolak@dicekik,diperlakukan macam anjing oleh orang² UMNO Paya Besar,Pekida,GPMS?Bodoh.bercakap guna bontot!!

yes berkata...

Kalau selamat tentu Australia buat di negaranya sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Tolonglah kamu semua...tolonglah jangan halang....aku nak guna duit untuk PRU13 ni...kalau tak ada duit...budak aku tak mahu kerja...tolonglah...tolonglah....itulah alasan yang sebenarnya...kahkahkah

Tok Janggut berkata...

To Pa dekat Kelantan pun tak laku nak lebong rakyat Malaysia.....Ahmad Shah usahlah ingat duit dan main judi sahaja.....ingatlah kepada rakyat dan alam sekitar sama.